bugün

(#27003257) anlamsız değil, bir o kadar anlamlı bir çaylaklık geçirmiş yazar.

Ben diyim sana nickaltından hakaret.
iyi niyeti ve diyalog sahibi oluşunu görerek saygı duyduğum yazar. kusura bakmasın eski düşüncemden ötürü.
Biraz uğraştıktan sonra kendisini ak parti saflarına katmama gerek kalmadı meğer çok fanatik ak partiliymiş. Hatta babası liderimizin çok yakından tanıdığı aynı üniversiteden sınıf arkadaşıymış. Artık kendisi benim için bir duayen, üstaddır.
Durmak yok yola devam ak gençlik.
(#28458213)kendisini tebrik ettiğim yazar.
böyle düşünen insanlar daha bitmemiş demekki ne güzel.
devam et kardeş yanındayım..
doğum günüymüş, nice seneler dilediğim yazar.

(#28657344)
eğer ıq su 60 ı geçerse sülalecek şerefsizim.
sözlüğün en seksy yazarı. çk ttlsn cnm ya.
mekanın uçmağ olsun panpa.
Uludağ airlines iyi uçuşlar diler *

siz yine 1 ay çaylak edin kafi bence
Lâ şey :( moderasyonun içine öküz oturttun.
pkk'lıları koruyan moderatör hiç affetmez. biter bitmez geri dön güzel insan.
(bkz: silik olmadan önceki son sözler)
uzun zamandır sesini duyamadığımız yazar hocamız...
© copyright 2005 - 2026