bugün

bursa'da bulunan çok güzel bir şelale. hamamlıkızıktan kent ormanına girip 2km yürüdükten sonra geliyor. yorucu parkurdan sonra iyiki gelmişiz dedirtiyor.
© copyright 2005 - 2026