bugün
- bugün de meme atan olmaması13
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi7
- yazma diyince yazmayan erkek4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması2
- 65 şut çekip gol atamamak2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- anın görüntüsü15
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- beyaz otomobil satın almak10
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- clydeless bonnie3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- ege waw3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- hoşgeldin pazartesi7
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- bully2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- 2026 dünya kupası16
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- krista allen2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- ikinci el elbise giymek2
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- kemal kılıçdaroğlu9
- sol tarafın inzal olması3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- düşün ki o bunu okuyor4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj7
ölü sayısı 14e çıkan eylemdir.
(bkz: 144 olması dileğiyle)
Dunyada nerede mazlum olursa oraya bu halkin destek verecegini gosteren eylemlerdir. Sebebi vicdandir baska birsey degil. Cok siki fasizmle karsi karsiyadir, geziden daha sert savas uzerine kuruludur.
Bugun Kolejde meydanda olan eylemde polis 13 14 yasindaki cocuklara gaz atti, tek kapsul basimizi siyirdi, yoldan gecene bile plastik mermi atilip kitle uzerine Toma suruldu... Hukumetin kolluk kuvvetleri..Bizde farkindayiz bu eylemlerin bir ise yaramayacagini, bizlerde farkindayiz insanlarin yine bosa öleceklerini, herkes farkinda bosa kurek cekildiginin ama bos bos olaylari izlemektense durumu kitlelere iletmek icin iniyoruz sokaklara, belki birseyler cok ufak bir ihtimalde olsa halklar birlesir diye… Kobane'ye yardim gitmeme sebebi ne biz ne Pkk ne Turancilar orada olen her insanin kan sorumlusu "Hukumet" cunku vaad ettikleri Kurdistan topraklarindan Kobane bolgesine kayacak direnisciler o bolgede olan gucun azalmasini ve hukumetin o bolgede bir guc bulmasini saglar. Halk sokaga cikmasin diye yasaklar konuldu cunku devlet oradaki halkin devrim icin yuruyeceginin farkinda...Elinizi vicdaniniza koyup dusunun hergun evlatlari canli canli kesilen anneler, kadinlari ve kizlari tecavuze ugrayan babalar, babalari ve anneleri katledilen cocuklar, yapmayin hicbir vicdana hicbir insanliga sigmaz bu, irki rengi farketmez bir ananin yuregi yaniyor, birgun bu basimizada gelecek Isid burayada gelecek ve karsilarinda 20 yasinda gencecik askerlerimiz olecek, parcalanacak vs vatan devlet degil halkinizi dusunun halkinin huzurlu olmadigi bir toprak bir ise yaramaz, sizler insansiniz nasil Asala'nin kestigi Azeri kardesimse nasil Robovskide olenler kardesimse nasil Uygurda olen Turkmenler kardesimse ve nasil Gazze halki kardesimse Kobanede oyle... Sizinde oyle olmali, kiyimi dusunun yuzbinlerce masum insani katlettiler Mezopotamyada ve hala devam ediyorlar, koru korune yapiyorlar dunyanin onunde, devletler sessiz biz halklar ayaklanmazsak sonu kotu olacak ambargo intikami isteyen Kurtler Turkiyeye saldiracak ve bu topraklarda yine huzur kacacak. Biraz vicdanli olun, cahil degilsiniz Fasizm cahil isidir, sizlerin dusuncesi bile devrimdir.
Bugun Kolejde meydanda olan eylemde polis 13 14 yasindaki cocuklara gaz atti, tek kapsul basimizi siyirdi, yoldan gecene bile plastik mermi atilip kitle uzerine Toma suruldu... Hukumetin kolluk kuvvetleri..Bizde farkindayiz bu eylemlerin bir ise yaramayacagini, bizlerde farkindayiz insanlarin yine bosa öleceklerini, herkes farkinda bosa kurek cekildiginin ama bos bos olaylari izlemektense durumu kitlelere iletmek icin iniyoruz sokaklara, belki birseyler cok ufak bir ihtimalde olsa halklar birlesir diye… Kobane'ye yardim gitmeme sebebi ne biz ne Pkk ne Turancilar orada olen her insanin kan sorumlusu "Hukumet" cunku vaad ettikleri Kurdistan topraklarindan Kobane bolgesine kayacak direnisciler o bolgede olan gucun azalmasini ve hukumetin o bolgede bir guc bulmasini saglar. Halk sokaga cikmasin diye yasaklar konuldu cunku devlet oradaki halkin devrim icin yuruyeceginin farkinda...Elinizi vicdaniniza koyup dusunun hergun evlatlari canli canli kesilen anneler, kadinlari ve kizlari tecavuze ugrayan babalar, babalari ve anneleri katledilen cocuklar, yapmayin hicbir vicdana hicbir insanliga sigmaz bu, irki rengi farketmez bir ananin yuregi yaniyor, birgun bu basimizada gelecek Isid burayada gelecek ve karsilarinda 20 yasinda gencecik askerlerimiz olecek, parcalanacak vs vatan devlet degil halkinizi dusunun halkinin huzurlu olmadigi bir toprak bir ise yaramaz, sizler insansiniz nasil Asala'nin kestigi Azeri kardesimse nasil Robovskide olenler kardesimse nasil Uygurda olen Turkmenler kardesimse ve nasil Gazze halki kardesimse Kobanede oyle... Sizinde oyle olmali, kiyimi dusunun yuzbinlerce masum insani katlettiler Mezopotamyada ve hala devam ediyorlar, koru korune yapiyorlar dunyanin onunde, devletler sessiz biz halklar ayaklanmazsak sonu kotu olacak ambargo intikami isteyen Kurtler Turkiyeye saldiracak ve bu topraklarda yine huzur kacacak. Biraz vicdanli olun, cahil degilsiniz Fasizm cahil isidir, sizlerin dusuncesi bile devrimdir.
Bu eylemlerin türkiye sınırları içinde yapılması ne kadarda ahmakça.. Ki amaç kobani de değil zaten. Amaç yağma ve talan.. Be şerefsiz haysiyetsiz köpekler, tıpanız sıkıyırsa kobamiye gitsenize, çıksanıza işidin karşısına.. Yemedi değil mi? günahsız insanların canını yakmak kolay değil mi? Kobanideki halk teröristlerle karşı karşıya kalınca nasılda götünüz tutuşup tcnin kucağına attınız kendinizi bizi kurtarın diye karaktersiz köpekler. Dağdaki itlerinizi göndersenize ışidin karşısına altı üstü tüm ışid yanlıları 10000 kişi imiş pkk en aşağı 100-150 bin köpek besliyor dağda, ellerinde her türlü silahta var mehmetçiğimize karşı kullandıkları onlar neden gitmiyorda türkiye cumhuriyeti neden yardım istiyorsunuz.
sen gel ülkeme milyon dolarlarca zarar ver, çevreyi yakıp yıkıp yağmala... sonra gel "kobaniye yardım et" de. aklı tutulmuş lan bunların... yıllardır düşmanlık ettikleri türkiye'den yardım istiyorlar, hem de ortalığı savaş alanına çevirerek. nah sana kobani..
insanların sınırın öte tarafındaki akrabaları için endişlenmesini ve eylem yapmasını anlıyorum ancak çevreye bu derece zarar verme kabul edilemez. 1000'den fazla araç 10'larca binanın yakılması ve yağmalanması tam bir rezillik ve amaca uygun değil.
Burada bence iki suçlu var. Daha önce benzer eylemlerde olanları bilip derli, toplu, kontrollü miting yapmak varken sokak eylemleri çağrısı yapıp hala bunun hata olduğunu kabul etmeyenler. Eylemlerde vandalizm dozu bu derecede iken ne mantık kalır, nede haklı olduğunuz konuyu anlatabilirsiniz.
Tabi bir de Kobani düştü düşecek diye sevinenlerin, IŞID'i savunuyor görüntüsü verenlerin,90'lı yılların Tansu Çiller tarzı demeç verenlerin de suçu var. Hala olaylatı yatıştırmak yerine meydan okumayı tercih ediyorlar.
Bir de barış süreci vardı ne oldu ona?
Burada bence iki suçlu var. Daha önce benzer eylemlerde olanları bilip derli, toplu, kontrollü miting yapmak varken sokak eylemleri çağrısı yapıp hala bunun hata olduğunu kabul etmeyenler. Eylemlerde vandalizm dozu bu derecede iken ne mantık kalır, nede haklı olduğunuz konuyu anlatabilirsiniz.
Tabi bir de Kobani düştü düşecek diye sevinenlerin, IŞID'i savunuyor görüntüsü verenlerin,90'lı yılların Tansu Çiller tarzı demeç verenlerin de suçu var. Hala olaylatı yatıştırmak yerine meydan okumayı tercih ediyorlar.
Bir de barış süreci vardı ne oldu ona?
atatürk ve bayrağa saldırıların olduğu kahrolası eylemlerdir!
atatürk'ü ışıdci sanan kafaların yine ışıdden farklarının olmadığı eylem türüdür!
atatürk büstünü yıkan kürtler umarım ırkınız yok olur...
Toplumda hiç bir sempati yaratmayıp tam aksine insanları kürtlerden iyice iğrendiren olaylardır. Kuş kadar aklı olanın yapmayacağı işlerdir.
olay, tayyipistlerle -iğrenç öcelanistlerin danışıklı dövüşüdür efenim! ayn el arap eylemleri efenim! açılım safsatasının adıdır!
atatürk büstüne saldıran kamiller . bir gün o büst sizin başınıza yıkılır inşallah .
gezi ile aynı olmayan eylemlerdir efenim! arasında çok fark vardır!
terördür.
bir değerlendirmesi için buradan buyrun:
http://aynadakiben.org/ay...ve-turkiyedeki-teror.html
edit: link
bir değerlendirmesi için buradan buyrun:
http://aynadakiben.org/ay...ve-turkiyedeki-teror.html
edit: link
insanları sokağa çağırarak eylem yapmalarını istemelerinden dolayı olayların azmettiricisi olduğu su götürmeyecek bir gerçek olduğundan tutuklanması gereken kişi selahattin demirtaş olduğu halde hakkında hiçbir soruşturma yapılmaması böyle adaletin içine... dediğim olay.
40 küsür kişinin öldüğü ve binlerce kişinin yaralandığı fakat sokağa vandalizme çağıran kişinin hakkında akp hükümetinin hiçbir işlem yapmadığı eylemlerdir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar