bugün

yetersiz.

"Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce." *
(bkz: ulvi)
kifayetsiz-seniz kifayet-sizsiniz.
Bazen kelimeler kifayetsiz kalıyor diyoruz ya, kifayetsiz kalmak da pekala hoş bir tanımdır. Fakat Üstünde durmak lazım bunun. insanı tembelliğe de düşürebilir. Duygularınızla ilgili sorulan sorulara sıklıkla kelimeler kifayetsiz kalıyor diyorsanız, burda suç kelimelerde mi?
hoşgelmiş çıtır yazar, inşallah lezbiyen değildir.
© copyright 2005 - 2026