bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- demet evgar10
- venezuela6
- kemalistler7
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- sözlüğün tadının kaçması5
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- 2026 dünya kupası22
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- alan greenspan3
- am okşama4
- aşure2
- dünya11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- zippo2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- futbol17
- kazım koyuncu2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- cips alırken utanmak2
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- pozantı2
- panter emel2
- kıskanmak7
Hakan calhanoglu ile efsane olmuş mesajlasmasi ile akıllardan çıkmayacak motorcu.
Bu ne abi ya???
görsel
Bu ne abi ya???
görsel
türkiye de yaptığı işi yapan çok az kişi olmasından dolayı gündemde olan kişidir. sokaklarda motor bağırttıracağınıza gidin sizde mücadele edin dalyaraklar.
ama kendisi için demiyorum da, medya için diyorum. evet abartılıyor. çünkü adam motogp de değil. olması da çok zor bu saatten sonra. o yüzden bokunu çıkarmayın.
ama kendisi için demiyorum da, medya için diyorum. evet abartılıyor. çünkü adam motogp de değil. olması da çok zor bu saatten sonra. o yüzden bokunu çıkarmayın.
(bkz: marsel ilhan veda etti)
(bkz: dünya 3 lig şampiyonu milli gururumuz bıla bıla)
(bkz: dünya şampiyonu boksçumuş) - her ay bi dünya şampiyonu boksör çıkıyor zaten bizde nasıl bir formatı varsa artık amk sanırsın muhammed ali.
(bkz: sen ne yaptın ki ne başardın ki hayatında da eleştiriyorsun-cular)
(bkz: dünya 3 lig şampiyonu milli gururumuz bıla bıla)
(bkz: dünya şampiyonu boksçumuş) - her ay bi dünya şampiyonu boksör çıkıyor zaten bizde nasıl bir formatı varsa artık amk sanırsın muhammed ali.
(bkz: sen ne yaptın ki ne başardın ki hayatında da eleştiriyorsun-cular)
Bugün bir iki manevrasini izledim bir yarışta inanılmaz kulaniyor. Kpss güncel bilgi sorularında adı geçen de bir şampiyon.
Sponsor bulamadigindan ust klasmanlarda yarisamayan gururumuz. Gider ronaldoyu getirir milli ve yerli (!) Telekom sirketimiz sporcumuza sponsor olmaz. Gelir bir de ustunden prim yapar turk is adamlari. La gelin bir sponsor olun motogpde yarissin bir türk. Gp2de jason tahinci vardi o da biraz supheliydi neyse.
sevenlerinin motosiklet 3.liginde yarıştığını bilmediği veya kabullenmediği sporcu.
kendi deyimiyle motosikletçi demesinin sebebi budur.
sofuoğlu alçak gönüllü bir yapıdadır. sebebi de kendisi nerede yarıştığını bilmesinden dolayıdır.
ama türkiye'de kenan için şampiyon dendiğinde motogp de ya da en iyi motosikletler arasında olduğunu sanılması cahilliktir.
ama tüm bunların yanında sofuoğlu başarılıdır. belki de daha iyi yerlerde olması gerektiğini düşündüğümüz için ona bu kadar güveniyoruz.
kendi deyimiyle motosikletçi demesinin sebebi budur.
sofuoğlu alçak gönüllü bir yapıdadır. sebebi de kendisi nerede yarıştığını bilmesinden dolayıdır.
ama türkiye'de kenan için şampiyon dendiğinde motogp de ya da en iyi motosikletler arasında olduğunu sanılması cahilliktir.
ama tüm bunların yanında sofuoğlu başarılıdır. belki de daha iyi yerlerde olması gerektiğini düşündüğümüz için ona bu kadar güveniyoruz.
Super bike ve sport 1000 de buyuk basarilar elde etmis ama anlamadigim bir sebepten motogp de yarismak istemiyor.
Bu basari onu tatmin mi ediyor yoksa gpde ayni basariyi yakalayamayacagindan mi korkuyor ya da takimin butcesi mi el vermiyor?
Bu basari onu tatmin mi ediyor yoksa gpde ayni basariyi yakalayamayacagindan mi korkuyor ya da takimin butcesi mi el vermiyor?
son paylaşımı kazandıgı zafer ile ilgili bir video olmuş. Kullandığı kelimeler çok yanlış yok Türk olduğum için çekemiyorlar vs vs. Dünya Türk'e karşı der gibi olmuş. Rakip eleştirince hemen farklı yerlere çekmenin anlamı yok.
Bir turlu ust klasmana gecemeyerek kendine yazik eden klasik turk sporcusu. Bizim topcularda da yetenek varsa da calismazlar. Mesela sergen yetenek yuz uzerinden bindi. Adam calisip vucut yapip da dunya capinda sporcu olmak yerine at yarisi oynamayi secti. Semih kaya baslarda cok iyiydi koreldi gitti. Emre colak yetenek var fizik yok. Oguzhan yetenek var fizik yok. Salih ucan yetenek var caba calisma yok. Kenan da bunlar gibi kendini gelistirmeye calismadi sanki. Moto gpye de gecebilirdi. Kazanamasa da rn azindan iki uc sezon yarisirdi orada. Yazaik oldi.
Ismini okurken seksilik akıyor adamdan
hastasiyim
cunku hem cok basarili hem cok inancli bir adam. Gotu tavanda gezenlerden degil seviyorum bu abimizi.
hastasiyim
cunku hem cok basarili hem cok inancli bir adam. Gotu tavanda gezenlerden degil seviyorum bu abimizi.
hayatı boyunca aynı ligde aynı motorla ve aynı yerde yarışacak olan kişi. ilginç...
sıkıntı yapmamış ve italya’da koşulan sezonun 5. yarışında birinci olmuştur.
http://www.milliyet.com.t...an---2237318-skorerhaber/
http://www.milliyet.com.t...an---2237318-skorerhaber/
Paranın gerçekten değiştiremediği, mütevazi mi mütevazi, adam gibi adam bir abimizdir.. Kendisine başarilarinin devamini diliyorum. Uluslararasi arenada bize bu yariş kesin bizim dedirten tek sporcu.
Kendisine ait çok mukemmel bir yavru bulunmakta. Modifiye serçe swh. Hastayim onada.
Kendisine ait çok mukemmel bir yavru bulunmakta. Modifiye serçe swh. Hastayim onada.
pek sevmediğim sporcu..
ya arkadaşım sen motorcusun git motorunu sür, hükümet yalakaligi yapmak senin işin mi..
sporcu dediğin siyasetten uzak olmali..
madem o kadar seviyorsun akpyi birak sporu m.vekili adayi ol derler adama..
ya arkadaşım sen motorcusun git motorunu sür, hükümet yalakaligi yapmak senin işin mi..
sporcu dediğin siyasetten uzak olmali..
madem o kadar seviyorsun akpyi birak sporu m.vekili adayi ol derler adama..
NiYE SANATÇILAR, SPORCULAR PKKYI SAVUNUNCA, GiT DAĞA ÇIK DEMiYORUZ DA ADAM SiYASi GÖRÜŞÜNÜ PAYLAŞINCA GiT AKP DEN ADAY OL.
adam gibi adamdir. gururumuzdur.
genelde düşük seviyeli yarışlara katılan vasat motorcu. yandaş olduğu için de cukkası sağlamdır muhtemelen.
adamın dibidir.
1984, Sakarya doğumludur.
avrupada tanınmayan motorsikletçi.
En iyi moto2 yarışçısı.biraz destek görse dünyanın en iyi yarışçılarından biri olurdu.adamın arkasında kimse durmadı.motogp de başarı gösteremedi. Valentino rossi den neyi eksik.
eski fetocu, yeni uzuncu motorcu.
ayrıca birisi şunu övsün lan. adam ego sırf. eskiden böyle değildi fetodan sonra oldu.
bir tane olimpiyat madalyası kazanamayan derya büyükuncudan farksızdır gözümde.
he bu da onun umurunda mı
ayrıca birisi şunu övsün lan. adam ego sırf. eskiden böyle değildi fetodan sonra oldu.
bir tane olimpiyat madalyası kazanamayan derya büyükuncudan farksızdır gözümde.
he bu da onun umurunda mı
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar