bugün
- sözlüğün aptal kaynaması12
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- erkeklerin boy tahmini yapması3
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı6
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması2
- zalican4
- göz makyajı2
- shark gitar2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- romatizma2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- sözlüte karı var mı3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması4
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- göbeksiz erkek2
- çok eski entryleri okumak2
- hamas3
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi7
- 19 yaşında kızla yatmak15
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi4
- hayatını kaybetmek4
- devşirmelik makamı14
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- vatandaş halinden memnun3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- makarnaya sarımsak girer mi4
- izmir2
- fas6
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek6
- mor semsiyeli yabanci5
- hollanda3
- yugoslavya kızları4
- king is back5
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- deniz baykal7
- aselsan3
tayipçi olmadan da islamcı olabilen yazardır.
iyi bir yazar, iyi ki gelmiş.
objektif gözükmenin suç olması dahilinde özür dilerim.
(#17144939) türkçeyi seçmesini* geçtim, güzelim kelimelerin içine bu kadar edilmez.
tanım: ğ'ye garezi olan yazar. git başka şeylerle uğraş dostum o harf çok lazım ve kullanışlı. kiyat ne lan kağıt dururken.
edit: bağnaz ile baanazın söylenişi aynı mı el insaf. onu geçtim kağıt ile kiyatın söylenişi mi aynı mı? ya sesi algılayacak kulak yok yada türkçe bilgisi sıfır.
tanım: ğ'ye garezi olan yazar. git başka şeylerle uğraş dostum o harf çok lazım ve kullanışlı. kiyat ne lan kağıt dururken.
edit: bağnaz ile baanazın söylenişi aynı mı el insaf. onu geçtim kağıt ile kiyatın söylenişi mi aynı mı? ya sesi algılayacak kulak yok yada türkçe bilgisi sıfır.
zaten yazım da problem yok söylenişte bir farkı yok diyorum.
bu arada türkçeyi sikmek harf değiştirmekle değil pet shop'la olur.
bu arada türkçeyi sikmek harf değiştirmekle değil pet shop'la olur.
birazcık sözlüğe kendini kaptırmış biri oluverdim ve ufak bir araştırma yaptım.
kema1 nickli yazarımız, başkalarının açtığı başlık ve entryleri eleştirirken, başlık ve entry açma konusunda hataları olan bir yazarımızdır. bunlar da bazı örnekler:
(#17325070) *
(#17313072) *
(#17324843) *
(#17220428) *
(#17197389) *
yani neymiş? başkasının kapısının önündeki pisliği eleştirmeden evvel kendi kapının önünü temiz tutacakmışsın. olmamış.
kema1 nickli yazarımız, başkalarının açtığı başlık ve entryleri eleştirirken, başlık ve entry açma konusunda hataları olan bir yazarımızdır. bunlar da bazı örnekler:
(#17325070) *
(#17313072) *
(#17324843) *
(#17220428) *
(#17197389) *
yani neymiş? başkasının kapısının önündeki pisliği eleştirmeden evvel kendi kapının önünü temiz tutacakmışsın. olmamış.
güzel bir araştırma yapılmış hakkımda ne kadar güzel formata aykırı fakat arkadaşlar espriden ve diğerlerinin hatalarını olduğu gibi aktarmamdan anlamıyor.
(#17325070) * bu entry tamamen bir espridir
(#17313072) * burda ise gmail'de send yazmıyordu sent yazıyordu. gmail'i olmayıp hala hotmail kullananlar bilmez.
(#17324843) * sanırım burda travma'ya takılınmı o paragrafı ben bir filmsitesinin filmi tanıtışını komple alarak yazdım sadece alttaki cümle binim cümlemdir.
(#17220428) * evet burada bir hata yapmışım.
(#17197389) * de yi ayrı yazmamışım son iki tanesi hariç diğerlerinde bir hata yok. en azından benim yaptığım.
(#17325070) * bu entry tamamen bir espridir
(#17313072) * burda ise gmail'de send yazmıyordu sent yazıyordu. gmail'i olmayıp hala hotmail kullananlar bilmez.
(#17324843) * sanırım burda travma'ya takılınmı o paragrafı ben bir filmsitesinin filmi tanıtışını komple alarak yazdım sadece alttaki cümle binim cümlemdir.
(#17220428) * evet burada bir hata yapmışım.
(#17197389) * de yi ayrı yazmamışım son iki tanesi hariç diğerlerinde bir hata yok. en azından benim yaptığım.
efenim kelime yanlışlarımız geçildi şimdi ise soğuk savaşiçin silahlar mı hazırlanıyor birileri ceza alacak ama formatı sikmekten hadi hayırlsı.
zannımca 9-10 falan.
saçmalamaya başlayan yazar.
Saçma bir entrysine denk geldiğim bir yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar