bugün

Bir alman çikolata markası. Tadı hafiften kekremsi idi yediğim çikolatanın. Özellikle fındıklısı çok güzel. insanın ağzında dağılıyor adeta.
100 gramı 559 kcal. Utz sertifikalıymış aynı zamanda.
© copyright 2005 - 2026