bugün

bir tenisçi.

şu anda Agnieszka radwanska ile maçı vardır. izlenmelidir.

radwanska'nın suratsızlığı karşısında bir güneş gibi parlamaktadır goerges.
agnieszka radwanska'yı londra olimpiyat oyunlarında 2-1 ile geçen sempatik tenisçi.

radwanska'ya karşı bundan önceki iki mücadelesini de 2-0 ile kaybetmişti. bugün özellikle servislerde çok başarılıydı.
tenniserverler kendisine gorgeous goerges demektedir. bence queen of beauty falan da iyi bir yakıştırma olurdu. wimbledon çerçevesinde ana ivanovic ile olan maçından önce ntv spordaki yorumcu bu iki yavru için şöyle demişti:

''çok iyi maç olcak. iki tane esmer güzeli. ikisi de korta çok yakışıyor ...''
© copyright 2005 - 2026