bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- lip balm kullanan erkek6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- aldım kabul ettim6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- online yazarlar8
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- kadınlar neden aldatır17
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 0 0 75
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- frenkler2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- cut the crap4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- yaz aşkı bulamamak2
- amy adams3
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- biz arap değiliz biz türk üz8
- 2026 dünya kupası15
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
(bkz: jandarma biz sosyalistiz)
--spoiler--
zabit birgün belki sana, köylünü kurşunla der
--spoiler--
--spoiler--
zabit birgün belki sana, köylünü kurşunla der
--spoiler--
2013 yılından itibaren sivil yönetime geçecektir. türkiye'nin %92'sine hakim olan bu birim hali hazırda yarı içişleri bakanlığı yarı tsk'ya bağlıdır. ilerki yıllarda tamamiyle içişlerine geçecektir.
polisin kardeşidir. türkiye yüzülçümünün %92 si jandarma %5 polis %3 sahil güvenliktir, ancak nüfüsun & 75 i polisin bölgesindedir.
Alnımızda parıldayan şeref ve şan araması
kahramanlar kahramanı yılmaztürk jandarması
şeklinde marşının nakarat bölümü bulunan kolluk kuvvetimiz.
(bkz: jandarma marşı)
kahramanlar kahramanı yılmaztürk jandarması
şeklinde marşının nakarat bölümü bulunan kolluk kuvvetimiz.
(bkz: jandarma marşı)
polisten fazla gorevi olan guvenlik birimidir. gorev alanlari:
jandarma karakolu,mahkeme,cezaevi,ve trafik'tir.hem polis,hem askerdirler.
jandarma karakolu,mahkeme,cezaevi,ve trafik'tir.hem polis,hem askerdirler.
askerliğini jandarma olarak yapmış birisi olarak diyeceğim şudur(terör bölgesinde değil de batıda yaptım, bu hususu belirteyeyim):
- devriyesi çok zevklidir, hele ki kafa bir komutan denk geldi tadından yinmez.
- bir olaya(hırsızlık, kaza, bir insanın kaybolması gibi) gittiğinizde orada işte tam jandarma olduğunuzu hissedersiniz, orada köşede biryerde elinizde silahla sap gibi de dursanız o olayın çözümünde siz de varsınız, o size inanılmaz bir cidiyet verir.
- nöbetler yeri geldiğinde iyidir, eğer gündüz vakti tam da eğitimin ortasında veya bir enetleme hazırlığında nöbetiniz var ise oradaki tantanadan yırttığınızdan o nöbet zevkli geçer. ama gecenin bir yarısı uykunun en tatlı zamanında uyandırılarak nöbete kaldırılmak çok kötüdür.
- eğitimler çok ama çok can sıkıcıdır, askerliğin son günlerinde bile aynı şeylerin defalarca anlatılması, yaptırılması moral bozar.
- cezaevi olan yerlerde cezevi nöbetleri zaman zaman zevklidir, ancak cezaevi içinde arama yapılacağı zaman ve mahkumun hastaneye götürüleceği zamanlar çok streslidir. o sırada "psikopat bir mahkum bir delilik yapmaya kalksa ne bok yerim" diye düşünür durursun.
- tezkere günü hem "ohh kurtuldum" dersin, hem de "yahu tam da alışmaya başlamıştım" dersin, iki duyguyu bir arada yaşarsın. tezkereden sonra belli bir zaman rüyalarında nöbet tutarın, devriyeye çıkarsın, mahkum götürürsün, eğitim görürsün. kendine gelmen nereden baksan 3 ayı bulur, ama sonra hoş anılar şeklinde sende kalır onlar.
- devriyesi çok zevklidir, hele ki kafa bir komutan denk geldi tadından yinmez.
- bir olaya(hırsızlık, kaza, bir insanın kaybolması gibi) gittiğinizde orada işte tam jandarma olduğunuzu hissedersiniz, orada köşede biryerde elinizde silahla sap gibi de dursanız o olayın çözümünde siz de varsınız, o size inanılmaz bir cidiyet verir.
- nöbetler yeri geldiğinde iyidir, eğer gündüz vakti tam da eğitimin ortasında veya bir enetleme hazırlığında nöbetiniz var ise oradaki tantanadan yırttığınızdan o nöbet zevkli geçer. ama gecenin bir yarısı uykunun en tatlı zamanında uyandırılarak nöbete kaldırılmak çok kötüdür.
- eğitimler çok ama çok can sıkıcıdır, askerliğin son günlerinde bile aynı şeylerin defalarca anlatılması, yaptırılması moral bozar.
- cezaevi olan yerlerde cezevi nöbetleri zaman zaman zevklidir, ancak cezaevi içinde arama yapılacağı zaman ve mahkumun hastaneye götürüleceği zamanlar çok streslidir. o sırada "psikopat bir mahkum bir delilik yapmaya kalksa ne bok yerim" diye düşünür durursun.
- tezkere günü hem "ohh kurtuldum" dersin, hem de "yahu tam da alışmaya başlamıştım" dersin, iki duyguyu bir arada yaşarsın. tezkereden sonra belli bir zaman rüyalarında nöbet tutarın, devriyeye çıkarsın, mahkum götürürsün, eğitim görürsün. kendine gelmen nereden baksan 3 ayı bulur, ama sonra hoş anılar şeklinde sende kalır onlar.
Darbe zihniyetiyle Genel Kurmay'a bağlanmış, sonra da kopamamış, iki arada bir derede kalmış kurum.
kiremitten baca olmaz
piyadeden koca olmaz
alacaksan "jandarma" al
küt küt vurur hiç yorulmaz
piyadeden koca olmaz
alacaksan "jandarma" al
küt küt vurur hiç yorulmaz
ben böyle rezillik görmedim. şafak doğan güneş.
kaldırılmak ya da devredilmek istenen kurum.
kaldırılması durumunda artık darbecilik tamamen ortadan kalkar.
kaldırılması durumunda artık darbecilik tamamen ortadan kalkar.
muhabereci ya da karakol nöbetçisi olanı siki tutmuştur. ki küçük karakollarda ikisi beraber yürütülür genelde.
nöbetten eğitimden yırtacam diye bu görevler cazip gözükür önce, ancak 1 ay sonra hem komutanların emireri olunur hem de kısası-uzunu istisnasız karakolun her askeriyle papaz olunur. süslü vaatlere kanmayın, en iyisi saklanarak yapılan askerlik. adınız suretiniz ne kadar az geçiyorsa ortamda o kadar iyi.
nöbetten eğitimden yırtacam diye bu görevler cazip gözükür önce, ancak 1 ay sonra hem komutanların emireri olunur hem de kısası-uzunu istisnasız karakolun her askeriyle papaz olunur. süslü vaatlere kanmayın, en iyisi saklanarak yapılan askerlik. adınız suretiniz ne kadar az geçiyorsa ortamda o kadar iyi.
askerlik için en kötü yerdir.
tek iyi tarafı eğer doğuda bir karakolda yapıyorsanız; yemek, banyo sıkıntısı çekmezsiniz.
tek iyi tarafı eğer doğuda bir karakolda yapıyorsanız; yemek, banyo sıkıntısı çekmezsiniz.
(bkz: gendarme)
156 jandarma imdat'ı arayarak ulaşabilirsiniz, 156. entryimi 156 jandarma imdat'a feda ediyorum ulan.
adalet bakanlığı'nın hazırladığı taslağa göre 5 yıl içinde kademeli olarak cezaevlerinin iç ve dış güvenliğinin koruma görevinden çekilecektir.
sadece ilçelerde değil köyler dahil her yerleşim birimlerinde bulunur.
kıyaktır. piyadeye göre 1000 kat iyidir.
Hatay'daki Azılı kaçakçılar için; jandarma uzman çavuşu, piyadenin yüzbaşısına göre daha caydırıcı ve taşşaklı olan birim. Evet yanlış duymadınız. Çünkü "vur emri" var. (bkz: tecrübeyle sabit)
babamın bir ara adamın kötünden kan alırlar diye yorumda bulunduğu kolluk kuvveti.polise benzemezler.döverken tüfek dipciğiyle döverler.
kolluk yetki ve görevleri yönünden içişleri bakanlığı na bağlıdır.
trafik çevirmesinde yakalandıysanız, sakın ama sakın, kesinlikle ve kesinlikle, rüşvet teklif etmeyiniz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar