bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- sözlüğün tadının kaçması6
- demet evgar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak2
- kemalistler6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- venezuela5
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yanlış yapması3
- alan greenspan3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- pozantı2
- üniversitelerin gereksiz olması2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- aşure2
- yazarların imza parfümleri14
- zippo2
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- panter emel2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türk kızı egosu6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- am okşama4
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- erkekler neden az yaşar10
- evde kaş bıyık alımı3
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- dünya11
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- tramer kaydı olan kız4
(bkz: jandarma biz sosyalistiz)
--spoiler--
zabit birgün belki sana, köylünü kurşunla der
--spoiler--
--spoiler--
zabit birgün belki sana, köylünü kurşunla der
--spoiler--
2013 yılından itibaren sivil yönetime geçecektir. türkiye'nin %92'sine hakim olan bu birim hali hazırda yarı içişleri bakanlığı yarı tsk'ya bağlıdır. ilerki yıllarda tamamiyle içişlerine geçecektir.
polisin kardeşidir. türkiye yüzülçümünün %92 si jandarma %5 polis %3 sahil güvenliktir, ancak nüfüsun & 75 i polisin bölgesindedir.
Alnımızda parıldayan şeref ve şan araması
kahramanlar kahramanı yılmaztürk jandarması
şeklinde marşının nakarat bölümü bulunan kolluk kuvvetimiz.
(bkz: jandarma marşı)
kahramanlar kahramanı yılmaztürk jandarması
şeklinde marşının nakarat bölümü bulunan kolluk kuvvetimiz.
(bkz: jandarma marşı)
polisten fazla gorevi olan guvenlik birimidir. gorev alanlari:
jandarma karakolu,mahkeme,cezaevi,ve trafik'tir.hem polis,hem askerdirler.
jandarma karakolu,mahkeme,cezaevi,ve trafik'tir.hem polis,hem askerdirler.
askerliğini jandarma olarak yapmış birisi olarak diyeceğim şudur(terör bölgesinde değil de batıda yaptım, bu hususu belirteyeyim):
- devriyesi çok zevklidir, hele ki kafa bir komutan denk geldi tadından yinmez.
- bir olaya(hırsızlık, kaza, bir insanın kaybolması gibi) gittiğinizde orada işte tam jandarma olduğunuzu hissedersiniz, orada köşede biryerde elinizde silahla sap gibi de dursanız o olayın çözümünde siz de varsınız, o size inanılmaz bir cidiyet verir.
- nöbetler yeri geldiğinde iyidir, eğer gündüz vakti tam da eğitimin ortasında veya bir enetleme hazırlığında nöbetiniz var ise oradaki tantanadan yırttığınızdan o nöbet zevkli geçer. ama gecenin bir yarısı uykunun en tatlı zamanında uyandırılarak nöbete kaldırılmak çok kötüdür.
- eğitimler çok ama çok can sıkıcıdır, askerliğin son günlerinde bile aynı şeylerin defalarca anlatılması, yaptırılması moral bozar.
- cezaevi olan yerlerde cezevi nöbetleri zaman zaman zevklidir, ancak cezaevi içinde arama yapılacağı zaman ve mahkumun hastaneye götürüleceği zamanlar çok streslidir. o sırada "psikopat bir mahkum bir delilik yapmaya kalksa ne bok yerim" diye düşünür durursun.
- tezkere günü hem "ohh kurtuldum" dersin, hem de "yahu tam da alışmaya başlamıştım" dersin, iki duyguyu bir arada yaşarsın. tezkereden sonra belli bir zaman rüyalarında nöbet tutarın, devriyeye çıkarsın, mahkum götürürsün, eğitim görürsün. kendine gelmen nereden baksan 3 ayı bulur, ama sonra hoş anılar şeklinde sende kalır onlar.
- devriyesi çok zevklidir, hele ki kafa bir komutan denk geldi tadından yinmez.
- bir olaya(hırsızlık, kaza, bir insanın kaybolması gibi) gittiğinizde orada işte tam jandarma olduğunuzu hissedersiniz, orada köşede biryerde elinizde silahla sap gibi de dursanız o olayın çözümünde siz de varsınız, o size inanılmaz bir cidiyet verir.
- nöbetler yeri geldiğinde iyidir, eğer gündüz vakti tam da eğitimin ortasında veya bir enetleme hazırlığında nöbetiniz var ise oradaki tantanadan yırttığınızdan o nöbet zevkli geçer. ama gecenin bir yarısı uykunun en tatlı zamanında uyandırılarak nöbete kaldırılmak çok kötüdür.
- eğitimler çok ama çok can sıkıcıdır, askerliğin son günlerinde bile aynı şeylerin defalarca anlatılması, yaptırılması moral bozar.
- cezaevi olan yerlerde cezevi nöbetleri zaman zaman zevklidir, ancak cezaevi içinde arama yapılacağı zaman ve mahkumun hastaneye götürüleceği zamanlar çok streslidir. o sırada "psikopat bir mahkum bir delilik yapmaya kalksa ne bok yerim" diye düşünür durursun.
- tezkere günü hem "ohh kurtuldum" dersin, hem de "yahu tam da alışmaya başlamıştım" dersin, iki duyguyu bir arada yaşarsın. tezkereden sonra belli bir zaman rüyalarında nöbet tutarın, devriyeye çıkarsın, mahkum götürürsün, eğitim görürsün. kendine gelmen nereden baksan 3 ayı bulur, ama sonra hoş anılar şeklinde sende kalır onlar.
Darbe zihniyetiyle Genel Kurmay'a bağlanmış, sonra da kopamamış, iki arada bir derede kalmış kurum.
kiremitten baca olmaz
piyadeden koca olmaz
alacaksan "jandarma" al
küt küt vurur hiç yorulmaz
piyadeden koca olmaz
alacaksan "jandarma" al
küt küt vurur hiç yorulmaz
ben böyle rezillik görmedim. şafak doğan güneş.
kaldırılmak ya da devredilmek istenen kurum.
kaldırılması durumunda artık darbecilik tamamen ortadan kalkar.
kaldırılması durumunda artık darbecilik tamamen ortadan kalkar.
muhabereci ya da karakol nöbetçisi olanı siki tutmuştur. ki küçük karakollarda ikisi beraber yürütülür genelde.
nöbetten eğitimden yırtacam diye bu görevler cazip gözükür önce, ancak 1 ay sonra hem komutanların emireri olunur hem de kısası-uzunu istisnasız karakolun her askeriyle papaz olunur. süslü vaatlere kanmayın, en iyisi saklanarak yapılan askerlik. adınız suretiniz ne kadar az geçiyorsa ortamda o kadar iyi.
nöbetten eğitimden yırtacam diye bu görevler cazip gözükür önce, ancak 1 ay sonra hem komutanların emireri olunur hem de kısası-uzunu istisnasız karakolun her askeriyle papaz olunur. süslü vaatlere kanmayın, en iyisi saklanarak yapılan askerlik. adınız suretiniz ne kadar az geçiyorsa ortamda o kadar iyi.
askerlik için en kötü yerdir.
tek iyi tarafı eğer doğuda bir karakolda yapıyorsanız; yemek, banyo sıkıntısı çekmezsiniz.
tek iyi tarafı eğer doğuda bir karakolda yapıyorsanız; yemek, banyo sıkıntısı çekmezsiniz.
(bkz: gendarme)
156 jandarma imdat'ı arayarak ulaşabilirsiniz, 156. entryimi 156 jandarma imdat'a feda ediyorum ulan.
adalet bakanlığı'nın hazırladığı taslağa göre 5 yıl içinde kademeli olarak cezaevlerinin iç ve dış güvenliğinin koruma görevinden çekilecektir.
sadece ilçelerde değil köyler dahil her yerleşim birimlerinde bulunur.
kıyaktır. piyadeye göre 1000 kat iyidir.
Hatay'daki Azılı kaçakçılar için; jandarma uzman çavuşu, piyadenin yüzbaşısına göre daha caydırıcı ve taşşaklı olan birim. Evet yanlış duymadınız. Çünkü "vur emri" var. (bkz: tecrübeyle sabit)
babamın bir ara adamın kötünden kan alırlar diye yorumda bulunduğu kolluk kuvveti.polise benzemezler.döverken tüfek dipciğiyle döverler.
kolluk yetki ve görevleri yönünden içişleri bakanlığı na bağlıdır.
trafik çevirmesinde yakalandıysanız, sakın ama sakın, kesinlikle ve kesinlikle, rüşvet teklif etmeyiniz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar