bugün
- hindistan3
- fas6
- dünya7
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- japonya4
- guyana4
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- ekonomi3
- moğolistan2
- bosna hersek3
- velvet13
- yaşamak üzerine2
- cezayir2
- sözlük kızlarının vücutları15
- çekya3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- ona bir şey söyle10
- bir insana inanmak2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- avustralya2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- gülüm diyen kız10
- arnavutluk2
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- hızlı para kazanmanın yolları4
- kolu kıllı kız3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- türk moğol kardeştir3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
- kemal kılıçdaroğlu18
- ahududu2
- belçika2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- özbekistan3
- coğrafya2
(bkz: jandarma biz sosyalistiz)
--spoiler--
zabit birgün belki sana, köylünü kurşunla der
--spoiler--
--spoiler--
zabit birgün belki sana, köylünü kurşunla der
--spoiler--
2013 yılından itibaren sivil yönetime geçecektir. türkiye'nin %92'sine hakim olan bu birim hali hazırda yarı içişleri bakanlığı yarı tsk'ya bağlıdır. ilerki yıllarda tamamiyle içişlerine geçecektir.
polisin kardeşidir. türkiye yüzülçümünün %92 si jandarma %5 polis %3 sahil güvenliktir, ancak nüfüsun & 75 i polisin bölgesindedir.
Alnımızda parıldayan şeref ve şan araması
kahramanlar kahramanı yılmaztürk jandarması
şeklinde marşının nakarat bölümü bulunan kolluk kuvvetimiz.
(bkz: jandarma marşı)
kahramanlar kahramanı yılmaztürk jandarması
şeklinde marşının nakarat bölümü bulunan kolluk kuvvetimiz.
(bkz: jandarma marşı)
polisten fazla gorevi olan guvenlik birimidir. gorev alanlari:
jandarma karakolu,mahkeme,cezaevi,ve trafik'tir.hem polis,hem askerdirler.
jandarma karakolu,mahkeme,cezaevi,ve trafik'tir.hem polis,hem askerdirler.
askerliğini jandarma olarak yapmış birisi olarak diyeceğim şudur(terör bölgesinde değil de batıda yaptım, bu hususu belirteyeyim):
- devriyesi çok zevklidir, hele ki kafa bir komutan denk geldi tadından yinmez.
- bir olaya(hırsızlık, kaza, bir insanın kaybolması gibi) gittiğinizde orada işte tam jandarma olduğunuzu hissedersiniz, orada köşede biryerde elinizde silahla sap gibi de dursanız o olayın çözümünde siz de varsınız, o size inanılmaz bir cidiyet verir.
- nöbetler yeri geldiğinde iyidir, eğer gündüz vakti tam da eğitimin ortasında veya bir enetleme hazırlığında nöbetiniz var ise oradaki tantanadan yırttığınızdan o nöbet zevkli geçer. ama gecenin bir yarısı uykunun en tatlı zamanında uyandırılarak nöbete kaldırılmak çok kötüdür.
- eğitimler çok ama çok can sıkıcıdır, askerliğin son günlerinde bile aynı şeylerin defalarca anlatılması, yaptırılması moral bozar.
- cezaevi olan yerlerde cezevi nöbetleri zaman zaman zevklidir, ancak cezaevi içinde arama yapılacağı zaman ve mahkumun hastaneye götürüleceği zamanlar çok streslidir. o sırada "psikopat bir mahkum bir delilik yapmaya kalksa ne bok yerim" diye düşünür durursun.
- tezkere günü hem "ohh kurtuldum" dersin, hem de "yahu tam da alışmaya başlamıştım" dersin, iki duyguyu bir arada yaşarsın. tezkereden sonra belli bir zaman rüyalarında nöbet tutarın, devriyeye çıkarsın, mahkum götürürsün, eğitim görürsün. kendine gelmen nereden baksan 3 ayı bulur, ama sonra hoş anılar şeklinde sende kalır onlar.
- devriyesi çok zevklidir, hele ki kafa bir komutan denk geldi tadından yinmez.
- bir olaya(hırsızlık, kaza, bir insanın kaybolması gibi) gittiğinizde orada işte tam jandarma olduğunuzu hissedersiniz, orada köşede biryerde elinizde silahla sap gibi de dursanız o olayın çözümünde siz de varsınız, o size inanılmaz bir cidiyet verir.
- nöbetler yeri geldiğinde iyidir, eğer gündüz vakti tam da eğitimin ortasında veya bir enetleme hazırlığında nöbetiniz var ise oradaki tantanadan yırttığınızdan o nöbet zevkli geçer. ama gecenin bir yarısı uykunun en tatlı zamanında uyandırılarak nöbete kaldırılmak çok kötüdür.
- eğitimler çok ama çok can sıkıcıdır, askerliğin son günlerinde bile aynı şeylerin defalarca anlatılması, yaptırılması moral bozar.
- cezaevi olan yerlerde cezevi nöbetleri zaman zaman zevklidir, ancak cezaevi içinde arama yapılacağı zaman ve mahkumun hastaneye götürüleceği zamanlar çok streslidir. o sırada "psikopat bir mahkum bir delilik yapmaya kalksa ne bok yerim" diye düşünür durursun.
- tezkere günü hem "ohh kurtuldum" dersin, hem de "yahu tam da alışmaya başlamıştım" dersin, iki duyguyu bir arada yaşarsın. tezkereden sonra belli bir zaman rüyalarında nöbet tutarın, devriyeye çıkarsın, mahkum götürürsün, eğitim görürsün. kendine gelmen nereden baksan 3 ayı bulur, ama sonra hoş anılar şeklinde sende kalır onlar.
Darbe zihniyetiyle Genel Kurmay'a bağlanmış, sonra da kopamamış, iki arada bir derede kalmış kurum.
kiremitten baca olmaz
piyadeden koca olmaz
alacaksan "jandarma" al
küt küt vurur hiç yorulmaz
piyadeden koca olmaz
alacaksan "jandarma" al
küt küt vurur hiç yorulmaz
ben böyle rezillik görmedim. şafak doğan güneş.
kaldırılmak ya da devredilmek istenen kurum.
kaldırılması durumunda artık darbecilik tamamen ortadan kalkar.
kaldırılması durumunda artık darbecilik tamamen ortadan kalkar.
muhabereci ya da karakol nöbetçisi olanı siki tutmuştur. ki küçük karakollarda ikisi beraber yürütülür genelde.
nöbetten eğitimden yırtacam diye bu görevler cazip gözükür önce, ancak 1 ay sonra hem komutanların emireri olunur hem de kısası-uzunu istisnasız karakolun her askeriyle papaz olunur. süslü vaatlere kanmayın, en iyisi saklanarak yapılan askerlik. adınız suretiniz ne kadar az geçiyorsa ortamda o kadar iyi.
nöbetten eğitimden yırtacam diye bu görevler cazip gözükür önce, ancak 1 ay sonra hem komutanların emireri olunur hem de kısası-uzunu istisnasız karakolun her askeriyle papaz olunur. süslü vaatlere kanmayın, en iyisi saklanarak yapılan askerlik. adınız suretiniz ne kadar az geçiyorsa ortamda o kadar iyi.
askerlik için en kötü yerdir.
tek iyi tarafı eğer doğuda bir karakolda yapıyorsanız; yemek, banyo sıkıntısı çekmezsiniz.
tek iyi tarafı eğer doğuda bir karakolda yapıyorsanız; yemek, banyo sıkıntısı çekmezsiniz.
(bkz: gendarme)
156 jandarma imdat'ı arayarak ulaşabilirsiniz, 156. entryimi 156 jandarma imdat'a feda ediyorum ulan.
adalet bakanlığı'nın hazırladığı taslağa göre 5 yıl içinde kademeli olarak cezaevlerinin iç ve dış güvenliğinin koruma görevinden çekilecektir.
sadece ilçelerde değil köyler dahil her yerleşim birimlerinde bulunur.
kıyaktır. piyadeye göre 1000 kat iyidir.
Hatay'daki Azılı kaçakçılar için; jandarma uzman çavuşu, piyadenin yüzbaşısına göre daha caydırıcı ve taşşaklı olan birim. Evet yanlış duymadınız. Çünkü "vur emri" var. (bkz: tecrübeyle sabit)
babamın bir ara adamın kötünden kan alırlar diye yorumda bulunduğu kolluk kuvveti.polise benzemezler.döverken tüfek dipciğiyle döverler.
kolluk yetki ve görevleri yönünden içişleri bakanlığı na bağlıdır.
trafik çevirmesinde yakalandıysanız, sakın ama sakın, kesinlikle ve kesinlikle, rüşvet teklif etmeyiniz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar