bugün
- devşirmelik makamı13
- askerlik9
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur7
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı7
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- the god himself3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- kazıklı maria3
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- kıskançlık3
- şansın yaver gitmesi2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- donald trump5
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- sürekli esnemek4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- kumardan para kazanmak2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- biraz osursak mı2
- biz arap değiliz biz türk üz2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- yalnız yaşamak2
- orospum3
- red pill3
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- kürtçüleri komünist sanmak2
- kadında güzellik aramayan erkek3
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- bir oç her zaman kendini belli eder2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- ne sıkıcı bir gün2
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- uludağ sözlük kazları2
- dut ağacı5
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- evlenmek için gereken minimum para6
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
(bkz: jandarma biz sosyalistiz)
--spoiler--
zabit birgün belki sana, köylünü kurşunla der
--spoiler--
--spoiler--
zabit birgün belki sana, köylünü kurşunla der
--spoiler--
2013 yılından itibaren sivil yönetime geçecektir. türkiye'nin %92'sine hakim olan bu birim hali hazırda yarı içişleri bakanlığı yarı tsk'ya bağlıdır. ilerki yıllarda tamamiyle içişlerine geçecektir.
polisin kardeşidir. türkiye yüzülçümünün %92 si jandarma %5 polis %3 sahil güvenliktir, ancak nüfüsun & 75 i polisin bölgesindedir.
Alnımızda parıldayan şeref ve şan araması
kahramanlar kahramanı yılmaztürk jandarması
şeklinde marşının nakarat bölümü bulunan kolluk kuvvetimiz.
(bkz: jandarma marşı)
kahramanlar kahramanı yılmaztürk jandarması
şeklinde marşının nakarat bölümü bulunan kolluk kuvvetimiz.
(bkz: jandarma marşı)
polisten fazla gorevi olan guvenlik birimidir. gorev alanlari:
jandarma karakolu,mahkeme,cezaevi,ve trafik'tir.hem polis,hem askerdirler.
jandarma karakolu,mahkeme,cezaevi,ve trafik'tir.hem polis,hem askerdirler.
askerliğini jandarma olarak yapmış birisi olarak diyeceğim şudur(terör bölgesinde değil de batıda yaptım, bu hususu belirteyeyim):
- devriyesi çok zevklidir, hele ki kafa bir komutan denk geldi tadından yinmez.
- bir olaya(hırsızlık, kaza, bir insanın kaybolması gibi) gittiğinizde orada işte tam jandarma olduğunuzu hissedersiniz, orada köşede biryerde elinizde silahla sap gibi de dursanız o olayın çözümünde siz de varsınız, o size inanılmaz bir cidiyet verir.
- nöbetler yeri geldiğinde iyidir, eğer gündüz vakti tam da eğitimin ortasında veya bir enetleme hazırlığında nöbetiniz var ise oradaki tantanadan yırttığınızdan o nöbet zevkli geçer. ama gecenin bir yarısı uykunun en tatlı zamanında uyandırılarak nöbete kaldırılmak çok kötüdür.
- eğitimler çok ama çok can sıkıcıdır, askerliğin son günlerinde bile aynı şeylerin defalarca anlatılması, yaptırılması moral bozar.
- cezaevi olan yerlerde cezevi nöbetleri zaman zaman zevklidir, ancak cezaevi içinde arama yapılacağı zaman ve mahkumun hastaneye götürüleceği zamanlar çok streslidir. o sırada "psikopat bir mahkum bir delilik yapmaya kalksa ne bok yerim" diye düşünür durursun.
- tezkere günü hem "ohh kurtuldum" dersin, hem de "yahu tam da alışmaya başlamıştım" dersin, iki duyguyu bir arada yaşarsın. tezkereden sonra belli bir zaman rüyalarında nöbet tutarın, devriyeye çıkarsın, mahkum götürürsün, eğitim görürsün. kendine gelmen nereden baksan 3 ayı bulur, ama sonra hoş anılar şeklinde sende kalır onlar.
- devriyesi çok zevklidir, hele ki kafa bir komutan denk geldi tadından yinmez.
- bir olaya(hırsızlık, kaza, bir insanın kaybolması gibi) gittiğinizde orada işte tam jandarma olduğunuzu hissedersiniz, orada köşede biryerde elinizde silahla sap gibi de dursanız o olayın çözümünde siz de varsınız, o size inanılmaz bir cidiyet verir.
- nöbetler yeri geldiğinde iyidir, eğer gündüz vakti tam da eğitimin ortasında veya bir enetleme hazırlığında nöbetiniz var ise oradaki tantanadan yırttığınızdan o nöbet zevkli geçer. ama gecenin bir yarısı uykunun en tatlı zamanında uyandırılarak nöbete kaldırılmak çok kötüdür.
- eğitimler çok ama çok can sıkıcıdır, askerliğin son günlerinde bile aynı şeylerin defalarca anlatılması, yaptırılması moral bozar.
- cezaevi olan yerlerde cezevi nöbetleri zaman zaman zevklidir, ancak cezaevi içinde arama yapılacağı zaman ve mahkumun hastaneye götürüleceği zamanlar çok streslidir. o sırada "psikopat bir mahkum bir delilik yapmaya kalksa ne bok yerim" diye düşünür durursun.
- tezkere günü hem "ohh kurtuldum" dersin, hem de "yahu tam da alışmaya başlamıştım" dersin, iki duyguyu bir arada yaşarsın. tezkereden sonra belli bir zaman rüyalarında nöbet tutarın, devriyeye çıkarsın, mahkum götürürsün, eğitim görürsün. kendine gelmen nereden baksan 3 ayı bulur, ama sonra hoş anılar şeklinde sende kalır onlar.
Darbe zihniyetiyle Genel Kurmay'a bağlanmış, sonra da kopamamış, iki arada bir derede kalmış kurum.
kiremitten baca olmaz
piyadeden koca olmaz
alacaksan "jandarma" al
küt küt vurur hiç yorulmaz
piyadeden koca olmaz
alacaksan "jandarma" al
küt küt vurur hiç yorulmaz
ben böyle rezillik görmedim. şafak doğan güneş.
kaldırılmak ya da devredilmek istenen kurum.
kaldırılması durumunda artık darbecilik tamamen ortadan kalkar.
kaldırılması durumunda artık darbecilik tamamen ortadan kalkar.
muhabereci ya da karakol nöbetçisi olanı siki tutmuştur. ki küçük karakollarda ikisi beraber yürütülür genelde.
nöbetten eğitimden yırtacam diye bu görevler cazip gözükür önce, ancak 1 ay sonra hem komutanların emireri olunur hem de kısası-uzunu istisnasız karakolun her askeriyle papaz olunur. süslü vaatlere kanmayın, en iyisi saklanarak yapılan askerlik. adınız suretiniz ne kadar az geçiyorsa ortamda o kadar iyi.
nöbetten eğitimden yırtacam diye bu görevler cazip gözükür önce, ancak 1 ay sonra hem komutanların emireri olunur hem de kısası-uzunu istisnasız karakolun her askeriyle papaz olunur. süslü vaatlere kanmayın, en iyisi saklanarak yapılan askerlik. adınız suretiniz ne kadar az geçiyorsa ortamda o kadar iyi.
askerlik için en kötü yerdir.
tek iyi tarafı eğer doğuda bir karakolda yapıyorsanız; yemek, banyo sıkıntısı çekmezsiniz.
tek iyi tarafı eğer doğuda bir karakolda yapıyorsanız; yemek, banyo sıkıntısı çekmezsiniz.
(bkz: gendarme)
156 jandarma imdat'ı arayarak ulaşabilirsiniz, 156. entryimi 156 jandarma imdat'a feda ediyorum ulan.
adalet bakanlığı'nın hazırladığı taslağa göre 5 yıl içinde kademeli olarak cezaevlerinin iç ve dış güvenliğinin koruma görevinden çekilecektir.
sadece ilçelerde değil köyler dahil her yerleşim birimlerinde bulunur.
kıyaktır. piyadeye göre 1000 kat iyidir.
Hatay'daki Azılı kaçakçılar için; jandarma uzman çavuşu, piyadenin yüzbaşısına göre daha caydırıcı ve taşşaklı olan birim. Evet yanlış duymadınız. Çünkü "vur emri" var. (bkz: tecrübeyle sabit)
babamın bir ara adamın kötünden kan alırlar diye yorumda bulunduğu kolluk kuvveti.polise benzemezler.döverken tüfek dipciğiyle döverler.
kolluk yetki ve görevleri yönünden içişleri bakanlığı na bağlıdır.
trafik çevirmesinde yakalandıysanız, sakın ama sakın, kesinlikle ve kesinlikle, rüşvet teklif etmeyiniz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar