bugün
- sedat pekmez21
- velvet27
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak3
- aile evinde yaşamak12
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yazarların iyi olduğu konular4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kemalist dünya19
- salak erkek neden bu kadar çok3
- true nun çaylak olması2
- ingiliz aksanı6
- galatasaray lobisi11
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- kemalist tokatlamak2
- herzevekil'in biraz şey olması6
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- tavuk iskender3
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- beynin güzelce yıkanması3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- ebu muhammed el culani3
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- bir gecede cahil kaldık5
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- çomar putu3
- uğurcan çakır3
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- birader yazar olmak13
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- allah9
- muşlettin amca birader bey2
- ona bir şey söyle9
- manyak bey biraderin silik olması2
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
sonundaki 's' takısını neden nick olarak aldığını merak ettiğim yazardır..nickler doluysa en azından spice ekleyeydin be,daha mantıklı olurdu
iş bu entry benim yazmış olduğum bu entry'ye (bkz: #39041937), (bkz: #39041954) entry ile şahsıma yapılmış ağır itham ve hakaretlere cevaben yazılmıştır. moderasyon ve okur/yazar arkadaşların dikkatine.
zat-ı muhteremin kıvırma payı olmasın diye entrysinin görselini de ekleyeceğim.
görsel
--spoiler--
bu sözlüğün en sevdiğim yanı da beyin fukarası insanları ortaya cıkarmasıdır.
bakın hemen üstteki beyin fukarası yazar( (bkz: cokzararli) demişki “senin sınırlarının bittiği yerde benim sınırlarım baslar”.. öncelikle sayın cahil. o laf öyle söylenmez. kulaktan dolma bilgilerle tereciye tere satılmaz. doğrusunu öğrenki bir daha böyle cahillikler yapma.
“ senin sınırlarının bittiği yerde benim özgürlüğüm başlar “ doğrusunu öğrendiğine göre bir başka yanlışına geçelim.
--spoiler--
Evet sözlüğün çok renkli bir dünya olduğunun, her nevi insanın yer aldığına bende katılıyorum buraya kadar sorun yok. karşıt görüşteki her insana hakaret ederek epey kaliteli bir karakter ve ilim sahibi olduğun ortada, tebrikler. ikincisi, insanların sınırları ile alakalı yazdığıma takılmışsın, fakat şuna dikkat etmek gerek; eğer bir kaynak belirtti isem ve o sözü kaynağından farklı bir şekilde aktardı isem hay hay, yaklaşımına hak verebilirdim. kendi içimden gelenleri yazarken bir kalıba sığdırmak zorunda değilim. ve bir de şu var, örneğin: "alma cam ile taharet kestirirsin, etme cahil ile muhabbet küstürürsün" sözü onlarca çeşit söylemiyle herkesin bildiği ve kullandığı bir sözdür. bu ıspanak yemeği değil, söz. nasıl istersen öyle aktarırsın, buna da özgünlük diyoruz. yinede bana bir şeyler öğretme çabana teşekkürü borç bilirim.
--spoiler--
öpüşmek bir sevgi gösterisidir. sevmek ayıp değildir. istersem yanaktan istersen dudaktan öper kimseyi de tınlamam. ben seviyorum, sevgimi gösteriyorum.. öperken sana mı soracagım?
ne seni rahatsız eden?
--spoiler--
ben hiç kimseye "benden icazet alın" demedim. bilakis, her davranış her ortamda yapılmaz dedim. sen sevdiğimi öperim, çünkü seviyorum, sevgimi gösteriyorum diyorsun. bende diyorum ki; evli olanlarda evliliğini umuma açık yerlerde ilişkiye girerek mi göstersin? bana ne ulan ister öp ister becer. ben senin salya sümük erotizmini izlemek zorunda mıyım eşimle? çocuğumla? ablamla? annemle? fesubhanallah.
--spoiler--
sende islam ahlakı gibi bir hastalıklı ahlak olmasa böyle seyler söylemezsin.
sorun burda işte. kafanız basmıyor.
bir başka cahilliğin ise seksi öpüşmekle bir tutman.
sen gercekten karacahilsin. ben daha fazla yazma gereksinimi duymuyorum. zaten kendi ahlakın içinde boğulup gideceksin yakın zamanda. başka bir şeye gerek yok.
--spoiler--
benim entry'mde islam ile alakalı kullandığım bir cümle yok. ha evet islam dinine mensubum, ama bu bana saldırabileceğin bir kapı açmaz. ben toplum yaşantısında olması gerekenlerden bahsettim. toplum içinde birbirlerini beceren genelde hayvan sürülerinde olur.
öpüşmek seks midir, değil midir? adam akıllı bir birliktelik öpüşerek başlar, öpüşerek biter. he tabi eskortlarla düşüp kalkanlar için bu sözlerimi es geçebilirsiniz.
benim kara cahil olduğumu iddia edene sonsuz saygı duyarım, zira hiç bir zaman alleme-i cihan olduğumu söylemedim. hatta gerçekten bilmediğim bir dünya bilgi varken bir şeyleri bildiğimi iddia edebilecek kadar cüretkâr olamam.
fakat bana kara cahil diyen insanın ne kadar aydın olduğuna baktım da, entry geçmişi resmen facia. örneğin (bkz: #39008545) (bkz: #39008540) gibi daha bir çok sıçmığı ile baya alimdir kendisi. bilgisinden ödün vermez, sözlüğe katkısı tartışılamaz.
tanım: bir yazar.
zat-ı muhteremin kıvırma payı olmasın diye entrysinin görselini de ekleyeceğim.
görsel
--spoiler--
bu sözlüğün en sevdiğim yanı da beyin fukarası insanları ortaya cıkarmasıdır.
bakın hemen üstteki beyin fukarası yazar( (bkz: cokzararli) demişki “senin sınırlarının bittiği yerde benim sınırlarım baslar”.. öncelikle sayın cahil. o laf öyle söylenmez. kulaktan dolma bilgilerle tereciye tere satılmaz. doğrusunu öğrenki bir daha böyle cahillikler yapma.
“ senin sınırlarının bittiği yerde benim özgürlüğüm başlar “ doğrusunu öğrendiğine göre bir başka yanlışına geçelim.
--spoiler--
Evet sözlüğün çok renkli bir dünya olduğunun, her nevi insanın yer aldığına bende katılıyorum buraya kadar sorun yok. karşıt görüşteki her insana hakaret ederek epey kaliteli bir karakter ve ilim sahibi olduğun ortada, tebrikler. ikincisi, insanların sınırları ile alakalı yazdığıma takılmışsın, fakat şuna dikkat etmek gerek; eğer bir kaynak belirtti isem ve o sözü kaynağından farklı bir şekilde aktardı isem hay hay, yaklaşımına hak verebilirdim. kendi içimden gelenleri yazarken bir kalıba sığdırmak zorunda değilim. ve bir de şu var, örneğin: "alma cam ile taharet kestirirsin, etme cahil ile muhabbet küstürürsün" sözü onlarca çeşit söylemiyle herkesin bildiği ve kullandığı bir sözdür. bu ıspanak yemeği değil, söz. nasıl istersen öyle aktarırsın, buna da özgünlük diyoruz. yinede bana bir şeyler öğretme çabana teşekkürü borç bilirim.
--spoiler--
öpüşmek bir sevgi gösterisidir. sevmek ayıp değildir. istersem yanaktan istersen dudaktan öper kimseyi de tınlamam. ben seviyorum, sevgimi gösteriyorum.. öperken sana mı soracagım?
ne seni rahatsız eden?
--spoiler--
ben hiç kimseye "benden icazet alın" demedim. bilakis, her davranış her ortamda yapılmaz dedim. sen sevdiğimi öperim, çünkü seviyorum, sevgimi gösteriyorum diyorsun. bende diyorum ki; evli olanlarda evliliğini umuma açık yerlerde ilişkiye girerek mi göstersin? bana ne ulan ister öp ister becer. ben senin salya sümük erotizmini izlemek zorunda mıyım eşimle? çocuğumla? ablamla? annemle? fesubhanallah.
--spoiler--
sende islam ahlakı gibi bir hastalıklı ahlak olmasa böyle seyler söylemezsin.
sorun burda işte. kafanız basmıyor.
bir başka cahilliğin ise seksi öpüşmekle bir tutman.
sen gercekten karacahilsin. ben daha fazla yazma gereksinimi duymuyorum. zaten kendi ahlakın içinde boğulup gideceksin yakın zamanda. başka bir şeye gerek yok.
--spoiler--
benim entry'mde islam ile alakalı kullandığım bir cümle yok. ha evet islam dinine mensubum, ama bu bana saldırabileceğin bir kapı açmaz. ben toplum yaşantısında olması gerekenlerden bahsettim. toplum içinde birbirlerini beceren genelde hayvan sürülerinde olur.
öpüşmek seks midir, değil midir? adam akıllı bir birliktelik öpüşerek başlar, öpüşerek biter. he tabi eskortlarla düşüp kalkanlar için bu sözlerimi es geçebilirsiniz.
benim kara cahil olduğumu iddia edene sonsuz saygı duyarım, zira hiç bir zaman alleme-i cihan olduğumu söylemedim. hatta gerçekten bilmediğim bir dünya bilgi varken bir şeyleri bildiğimi iddia edebilecek kadar cüretkâr olamam.
fakat bana kara cahil diyen insanın ne kadar aydın olduğuna baktım da, entry geçmişi resmen facia. örneğin (bkz: #39008545) (bkz: #39008540) gibi daha bir çok sıçmığı ile baya alimdir kendisi. bilgisinden ödün vermez, sözlüğe katkısı tartışılamaz.
tanım: bir yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar