bugün
- true nun çaylak olması7
- yazarların iyi olduğu konular7
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- sedat pekmez21
- ktç abinin çaylak olması5
- velvet27
- aile evinde yaşamak13
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı4
- borsa istanbul2
- kemalist dünya19
- kadir inanır4
- kürtçülerin algıları3
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- kemalist vs ot yiyen köpek2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- görselle entry kasan kıro yazar2
- beşar esad3
- ingiliz aksanı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- galatasaray lobisi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- tavuk iskender4
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- çomar putu4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- ebu muhammed el culani3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kemalistler10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- bir gecede cahil kaldık5
- üniversitelerin gereksiz olması10
- beynin güzelce yıkanması3
- kürtçülük2
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- yazarlara gelen son mesaj5
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
iş bu entry benim yazmış olduğum bu entry'ye (bkz: #39041937), (bkz: #39041954) entry ile şahsıma yapılmış ağır itham ve hakaretlere cevaben yazılmıştır. moderasyon ve okur/yazar arkadaşların dikkatine.
zat-ı muhteremin kıvırma payı olmasın diye entrysinin görselini de ekleyeceğim.
görsel
--spoiler--
bu sözlüğün en sevdiğim yanı da beyin fukarası insanları ortaya cıkarmasıdır.
bakın hemen üstteki beyin fukarası yazar( (bkz: cokzararli) demişki “senin sınırlarının bittiği yerde benim sınırlarım baslar”.. öncelikle sayın cahil. o laf öyle söylenmez. kulaktan dolma bilgilerle tereciye tere satılmaz. doğrusunu öğrenki bir daha böyle cahillikler yapma.
“ senin sınırlarının bittiği yerde benim özgürlüğüm başlar “ doğrusunu öğrendiğine göre bir başka yanlışına geçelim.
--spoiler--
Evet sözlüğün çok renkli bir dünya olduğunun, her nevi insanın yer aldığına bende katılıyorum buraya kadar sorun yok. karşıt görüşteki her insana hakaret ederek epey kaliteli bir karakter ve ilim sahibi olduğun ortada, tebrikler. ikincisi, insanların sınırları ile alakalı yazdığıma takılmışsın, fakat şuna dikkat etmek gerek; eğer bir kaynak belirtti isem ve o sözü kaynağından farklı bir şekilde aktardı isem hay hay, yaklaşımına hak verebilirdim. kendi içimden gelenleri yazarken bir kalıba sığdırmak zorunda değilim. ve bir de şu var, örneğin: "alma cam ile taharet kestirirsin, etme cahil ile muhabbet küstürürsün" sözü onlarca çeşit söylemiyle herkesin bildiği ve kullandığı bir sözdür. bu ıspanak yemeği değil, söz. nasıl istersen öyle aktarırsın, buna da özgünlük diyoruz. yinede bana bir şeyler öğretme çabana teşekkürü borç bilirim.
--spoiler--
öpüşmek bir sevgi gösterisidir. sevmek ayıp değildir. istersem yanaktan istersen dudaktan öper kimseyi de tınlamam. ben seviyorum, sevgimi gösteriyorum.. öperken sana mı soracagım?
ne seni rahatsız eden?
--spoiler--
ben hiç kimseye "benden icazet alın" demedim. bilakis, her davranış her ortamda yapılmaz dedim. sen sevdiğimi öperim, çünkü seviyorum, sevgimi gösteriyorum diyorsun. bende diyorum ki; evli olanlarda evliliğini umuma açık yerlerde ilişkiye girerek mi göstersin? bana ne ulan ister öp ister becer. ben senin salya sümük erotizmini izlemek zorunda mıyım eşimle? çocuğumla? ablamla? annemle? fesubhanallah.
--spoiler--
sende islam ahlakı gibi bir hastalıklı ahlak olmasa böyle seyler söylemezsin.
sorun burda işte. kafanız basmıyor.
bir başka cahilliğin ise seksi öpüşmekle bir tutman.
sen gercekten karacahilsin. ben daha fazla yazma gereksinimi duymuyorum. zaten kendi ahlakın içinde boğulup gideceksin yakın zamanda. başka bir şeye gerek yok.
--spoiler--
benim entry'mde islam ile alakalı kullandığım bir cümle yok. ha evet islam dinine mensubum, ama bu bana saldırabileceğin bir kapı açmaz. ben toplum yaşantısında olması gerekenlerden bahsettim. toplum içinde birbirlerini beceren genelde hayvan sürülerinde olur.
öpüşmek seks midir, değil midir? adam akıllı bir birliktelik öpüşerek başlar, öpüşerek biter. he tabi eskortlarla düşüp kalkanlar için bu sözlerimi es geçebilirsiniz.
benim kara cahil olduğumu iddia edene sonsuz saygı duyarım, zira hiç bir zaman alleme-i cihan olduğumu söylemedim. hatta gerçekten bilmediğim bir dünya bilgi varken bir şeyleri bildiğimi iddia edebilecek kadar cüretkâr olamam.
fakat bana kara cahil diyen insanın ne kadar aydın olduğuna baktım da, entry geçmişi resmen facia. örneğin (bkz: #39008545) (bkz: #39008540) gibi daha bir çok sıçmığı ile baya alimdir kendisi. bilgisinden ödün vermez, sözlüğe katkısı tartışılamaz.
tanım: bir yazar.
zat-ı muhteremin kıvırma payı olmasın diye entrysinin görselini de ekleyeceğim.
görsel
--spoiler--
bu sözlüğün en sevdiğim yanı da beyin fukarası insanları ortaya cıkarmasıdır.
bakın hemen üstteki beyin fukarası yazar( (bkz: cokzararli) demişki “senin sınırlarının bittiği yerde benim sınırlarım baslar”.. öncelikle sayın cahil. o laf öyle söylenmez. kulaktan dolma bilgilerle tereciye tere satılmaz. doğrusunu öğrenki bir daha böyle cahillikler yapma.
“ senin sınırlarının bittiği yerde benim özgürlüğüm başlar “ doğrusunu öğrendiğine göre bir başka yanlışına geçelim.
--spoiler--
Evet sözlüğün çok renkli bir dünya olduğunun, her nevi insanın yer aldığına bende katılıyorum buraya kadar sorun yok. karşıt görüşteki her insana hakaret ederek epey kaliteli bir karakter ve ilim sahibi olduğun ortada, tebrikler. ikincisi, insanların sınırları ile alakalı yazdığıma takılmışsın, fakat şuna dikkat etmek gerek; eğer bir kaynak belirtti isem ve o sözü kaynağından farklı bir şekilde aktardı isem hay hay, yaklaşımına hak verebilirdim. kendi içimden gelenleri yazarken bir kalıba sığdırmak zorunda değilim. ve bir de şu var, örneğin: "alma cam ile taharet kestirirsin, etme cahil ile muhabbet küstürürsün" sözü onlarca çeşit söylemiyle herkesin bildiği ve kullandığı bir sözdür. bu ıspanak yemeği değil, söz. nasıl istersen öyle aktarırsın, buna da özgünlük diyoruz. yinede bana bir şeyler öğretme çabana teşekkürü borç bilirim.
--spoiler--
öpüşmek bir sevgi gösterisidir. sevmek ayıp değildir. istersem yanaktan istersen dudaktan öper kimseyi de tınlamam. ben seviyorum, sevgimi gösteriyorum.. öperken sana mı soracagım?
ne seni rahatsız eden?
--spoiler--
ben hiç kimseye "benden icazet alın" demedim. bilakis, her davranış her ortamda yapılmaz dedim. sen sevdiğimi öperim, çünkü seviyorum, sevgimi gösteriyorum diyorsun. bende diyorum ki; evli olanlarda evliliğini umuma açık yerlerde ilişkiye girerek mi göstersin? bana ne ulan ister öp ister becer. ben senin salya sümük erotizmini izlemek zorunda mıyım eşimle? çocuğumla? ablamla? annemle? fesubhanallah.
--spoiler--
sende islam ahlakı gibi bir hastalıklı ahlak olmasa böyle seyler söylemezsin.
sorun burda işte. kafanız basmıyor.
bir başka cahilliğin ise seksi öpüşmekle bir tutman.
sen gercekten karacahilsin. ben daha fazla yazma gereksinimi duymuyorum. zaten kendi ahlakın içinde boğulup gideceksin yakın zamanda. başka bir şeye gerek yok.
--spoiler--
benim entry'mde islam ile alakalı kullandığım bir cümle yok. ha evet islam dinine mensubum, ama bu bana saldırabileceğin bir kapı açmaz. ben toplum yaşantısında olması gerekenlerden bahsettim. toplum içinde birbirlerini beceren genelde hayvan sürülerinde olur.
öpüşmek seks midir, değil midir? adam akıllı bir birliktelik öpüşerek başlar, öpüşerek biter. he tabi eskortlarla düşüp kalkanlar için bu sözlerimi es geçebilirsiniz.
benim kara cahil olduğumu iddia edene sonsuz saygı duyarım, zira hiç bir zaman alleme-i cihan olduğumu söylemedim. hatta gerçekten bilmediğim bir dünya bilgi varken bir şeyleri bildiğimi iddia edebilecek kadar cüretkâr olamam.
fakat bana kara cahil diyen insanın ne kadar aydın olduğuna baktım da, entry geçmişi resmen facia. örneğin (bkz: #39008545) (bkz: #39008540) gibi daha bir çok sıçmığı ile baya alimdir kendisi. bilgisinden ödün vermez, sözlüğe katkısı tartışılamaz.
tanım: bir yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar