bugün

sekizinci nesil yazar. nesil 8 e erdi mi yahu?
nesildaş yazardır. hoşgelmiştir.
sekizinci nesil yazar. *.
(bkz: buralar enty dolacak)
hoşgelmiş o ayrı *
bana kolera - bir dilek hakkını hatırlatan yazardır.* hoş gelmiştir.
eski sevgilimin adını bana hatırlatıp gene hüzünlenmeme sebebiyet veren yazar.
Bu bana yapılır mı.
takip ettiğim 3-5 yazardan biri. güçlü kaleminden çıkan vurucu entryleri beğenerek takip ediyorum. badi tuşu olsa direkt eklerdim.
"irem" cennet bahcesidir ve hayatta en cok sevdigim varligin adi.

ha bi de nesildasimmis, buyursun gecsin söyle.. hos gelmis..
öyle nick alınca , nickaltı da "yalnız kalpler" sütununa dönüyor haliyle.

lafım kendisine değil. safalar getirmiş.
en sefdiğim yazar. istesin herkesi yumruğumla öldürürüm. istese atom mühendisi bile olabilirdi.
hoşgelmişlerdir.
(bkz: dişi görmüş yazar)
hoşgelmiş yazar. öküzkovan marka sprey öneriyorum kendisine.
hoşgelmiş olan sekizinci nesil yazar, bol entryler.
boş yorum yapmayı sevmeyen yazar.
© copyright 2005 - 2026