bugün

ellerinde gördüğüm kişilerin salyasının ekrana akmasıyla bu düşünceye erişmem arasındaki süre çok kısaydı. kopuyolar lan hayattan. hele oyun oynayanlar falan fenaa.
(bkz: i phone derken)

not: iphone'um yok.
mülkiyet bağımlısı, bu dünya malına tapan, öteki dünyacıların genelde yaptığı eylem.
iphone aslında şişirilmiş bir ürün olduğunu görememektir, 1700 tl verip i phone almaktansa çok daha ucuza android işletim sistemli bir telefon alıp iosun saçma buglarıyla uğraşmayabilirsiniz.
kızılay dağıtmış gibi her 3 kişiden 2 sinin elinde olunca, bu sıradanlığa biraz değer katma ihtiyacı hissediyor bazıları.
amerikan bayrağı taşıyan bir adamın kıçını öpmek gibidir.
a101 bile satar oldu.
© copyright 2005 - 2026