bugün

ota boka komple teorisi üreten bünyelerin vazgeçilmezidir efendim illuminati, her fırsatta her olaydan sonra "bu işin altında kesin illuminati var" repliklerini duyarsınız.

+remzi bu otobüs yine geçmi kaldı ne ?
-aha vallahi geç kaldı!
+eve geç kalcaz kayınçolar gelicekti misafiliğe.
-yok abi kesin bişeyler var bu işte.
+ne olcak olm trafiğe takılmıştır.
-yok yok kesin illuminati nin işi bu.
+hastamısın remzi ne illuminatisi.
-evet abi heryerde onlar varmış, elleri heryere uzanırmış.
+ee otobüse de mi ulaşmışlar
-evet abi olabilir, bu arada senin kayınço gerçekten kayınço mu
-bu soluduğumuz havamı
+tamam remzi sen en iyisi bsgçk

allah vere bu topluluk olmasa ne yapardı bizim millet bilemiyorum, çaresizlik dizboyu giderdi vallahi.****

espriden anlamayan einstein bozmaları için gelen edit: biz illuminati yok demiyoruz sadece senin gibi herşeyde illuminatiii... diye çığlıklar içinde ortalarda koşanlarla dalga geçiyoruz, evet evet seninle.
illuminatiye kafası basmayan zatın dalga geçme çabasıdır.

ya okumaya üşenirler ya da okuduğunu anlamaz genelde bu kişiler. kafa basmaz, nato kafa nato mermer.
Komik olmaya çalışıp, beceremeyen yazar söylemi.
© copyright 2005 - 2026