bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu14
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- üniversitelerin gereksiz olması6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- cemevinde hain kemal sloganları4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- aile evinde yaşamak4
- kemalist dünya7
- galatasaray lobisi6
- gitme diye yalvarmak2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor13
- nilsu berfin aktaş3
- okulların kapanması2
- allah5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- şile2
- kemalistler8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- devlet bahçeli3
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- aşure3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- arda güler2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- en son ne aldınız2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- venezuela6
- 2026 dünya kupası22
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uğurcan çakır2
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- futbol17
tamam anladık saçın boyandı yazarı.
burdayim bul beni..
burdayim sa.
Yavrum nettin sen? Hic sevgilim olmadi denir mi? Sevgili mi ariyon sozlukte? Neyse ne yaparsan yap. Herkes ozgur.
burçlarla kafayı bozmuş yazar. inanma öyle şeylere yavrucum sen.
sanırım kellerden hoşlanan yazar. kafayı fazla bozmuş parlaklarla.
özeline yağan mesajın haddi hesabı olduğunu sanmıyorum.
geçenlerde bana özel mesajını kapatan öküz demişti, açtım bekliyorum nerdesin, eğer ilham getirmezsen bozuşuruz ha. *
Nickine bakılınca insanın gözü önünde çok alımlı bir bağyan canlanıyor. Lakin bu karı çirkin mk..
Sweet lady gibi nicki hoş kendisi korkunçlu. *
Sweet lady gibi nicki hoş kendisi korkunçlu. *
good writer...
Birazcık edepsiz bir kız/kadındır.
Yakın tarihte bir tartışmamızda attığı her mesaj hakaret içerikli idi. Çünkü seviyeli tartışmasını bilmiyor. Sokak ağızlı.
Yakın tarihte bir tartışmamızda attığı her mesaj hakaret içerikli idi. Çünkü seviyeli tartışmasını bilmiyor. Sokak ağızlı.
Yazdığım entryden dolayı bana pm atmış yazardır.
Kız çirkin değilim sil o entry'yi diye yırtınıp durdu.
Sonunda numarasını verdi whatsappden güzel olup olmadığına bakayım diye.
Çirkinsin hatun.
Not: kimse numarasını istemesin benden. sildim bile.
Ne kadar kezban olsa da bi hatunun numarasını dağıtmak adamlığa sığmaz..
Kız çirkin değilim sil o entry'yi diye yırtınıp durdu.
Sonunda numarasını verdi whatsappden güzel olup olmadığına bakayım diye.
Çirkinsin hatun.
Not: kimse numarasını istemesin benden. sildim bile.
Ne kadar kezban olsa da bi hatunun numarasını dağıtmak adamlığa sığmaz..
halimi hatrımı soran yazar. sağolsun.
Yerim onu yazaridır.
ben sana para veririm yeter ki gel.
kendisiyle daha önce kız erkek meselesi sebebiyle tartışmış olduğumuz yazardır.
gözlerinin fotoğrafını koymuş şimdi gördüm fena değilmiş ama keşke kulaklarını kırpsaydı.
gözlerinin fotoğrafını koymuş şimdi gördüm fena değilmiş ama keşke kulaklarını kırpsaydı.
(bkz: Memintolar da tombiktoymuş).
resimde kolye mi varmış o.O nerede göremedim.
http://galeri.uludagsozluk.com/r/780745/+
http://galeri.uludagsozluk.com/r/780745/+
muhtemelen şu an başı iki elinin arasında sözlüğe ne diye girdim diyen yazar.
Oha lan bildiğin yamultmuşlar nickaltını.
Oha lan bildiğin yamultmuşlar nickaltını.
Paylaştığı fotoğrafla 'Lady gaganın en güzel parçası' başlığını akıllara getirmiş yazardır
(#27925081)
Kendini çok beğenen bir arkadaş. Hastayım böyle kaynağı belirsiz özgüvene ya. Fotolarından anlaşıldığı kadar ortalama bir tipi var neyin havası bu amk? Kendisi gibi kimse bulamıyormuş da bilmemne. Bi de dürüstlük iyi kalpli olmak gibi zaten bir insanda bulunması gereken özellikleri marifet gibi anlatıyor.
Sonra tipik türk kızı deyince de ben suçlu oluyorum. Ama suç sizde değil Size bu ortalama özelliklerle bile bu özgüveni veren salaklarda.
Edit: he ya çok koydun bana seni kıskanıp ağlıyorum geceleri. Ukala ergenliğini yüzüne vuruyoruz kıskançlık diyor hala. Tam klinik vaka.
Kendini çok beğenen bir arkadaş. Hastayım böyle kaynağı belirsiz özgüvene ya. Fotolarından anlaşıldığı kadar ortalama bir tipi var neyin havası bu amk? Kendisi gibi kimse bulamıyormuş da bilmemne. Bi de dürüstlük iyi kalpli olmak gibi zaten bir insanda bulunması gereken özellikleri marifet gibi anlatıyor.
Sonra tipik türk kızı deyince de ben suçlu oluyorum. Ama suç sizde değil Size bu ortalama özelliklerle bile bu özgüveni veren salaklarda.
Edit: he ya çok koydun bana seni kıskanıp ağlıyorum geceleri. Ukala ergenliğini yüzüne vuruyoruz kıskançlık diyor hala. Tam klinik vaka.
narsist bir yazar sanırım.
Feykimdir.
Silebilirsiniz.
Silebilirsiniz.
Bir yazar. Dikkat etmesi gereken yazar. Sözlük çok çetin şu sıralar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar