bugün

tamam anladık saçın boyandı yazarı.
burdayim bul beni..
burdayim sa.
Yavrum nettin sen? Hic sevgilim olmadi denir mi? Sevgili mi ariyon sozlukte? Neyse ne yaparsan yap. Herkes ozgur.
burçlarla kafayı bozmuş yazar. inanma öyle şeylere yavrucum sen.
sanırım kellerden hoşlanan yazar. kafayı fazla bozmuş parlaklarla.
özeline yağan mesajın haddi hesabı olduğunu sanmıyorum.
geçenlerde bana özel mesajını kapatan öküz demişti, açtım bekliyorum nerdesin, eğer ilham getirmezsen bozuşuruz ha. *
Nickine bakılınca insanın gözü önünde çok alımlı bir bağyan canlanıyor. Lakin bu karı çirkin mk..

Sweet lady gibi nicki hoş kendisi korkunçlu. *
good writer...
Birazcık edepsiz bir kız/kadındır.

Yakın tarihte bir tartışmamızda attığı her mesaj hakaret içerikli idi. Çünkü seviyeli tartışmasını bilmiyor. Sokak ağızlı.
Yazdığım entryden dolayı bana pm atmış yazardır.

Kız çirkin değilim sil o entry'yi diye yırtınıp durdu.
Sonunda numarasını verdi whatsappden güzel olup olmadığına bakayım diye.

Çirkinsin hatun.

Not: kimse numarasını istemesin benden. sildim bile.
Ne kadar kezban olsa da bi hatunun numarasını dağıtmak adamlığa sığmaz..
halimi hatrımı soran yazar. sağolsun.
Yerim onu yazaridır.
ben sana para veririm yeter ki gel.
kendisiyle daha önce kız erkek meselesi sebebiyle tartışmış olduğumuz yazardır.

gözlerinin fotoğrafını koymuş şimdi gördüm fena değilmiş ama keşke kulaklarını kırpsaydı.
(#27878043) alınma reyiz şaka şeysi yaptım. açıkçası tartıştığımız konuda olduğu gibi sert cevap vermeni bekledim ama beni yanılttın.

alındıysan kusura bakma.

görsel
(bkz: Memintolar da tombiktoymuş).
resimde kolye mi varmış o.O nerede göremedim.
http://galeri.uludagsozluk.com/r/780745/+
muhtemelen şu an başı iki elinin arasında sözlüğe ne diye girdim diyen yazar.

Oha lan bildiğin yamultmuşlar nickaltını.
Paylaştığı fotoğrafla 'Lady gaganın en güzel parçası' başlığını akıllara getirmiş yazardır
(#27925081)

Kendini çok beğenen bir arkadaş. Hastayım böyle kaynağı belirsiz özgüvene ya. Fotolarından anlaşıldığı kadar ortalama bir tipi var neyin havası bu amk? Kendisi gibi kimse bulamıyormuş da bilmemne. Bi de dürüstlük iyi kalpli olmak gibi zaten bir insanda bulunması gereken özellikleri marifet gibi anlatıyor.

Sonra tipik türk kızı deyince de ben suçlu oluyorum. Ama suç sizde değil Size bu ortalama özelliklerle bile bu özgüveni veren salaklarda.

Edit: he ya çok koydun bana seni kıskanıp ağlıyorum geceleri. Ukala ergenliğini yüzüne vuruyoruz kıskançlık diyor hala. Tam klinik vaka.
narsist bir yazar sanırım.
Feykimdir.
Silebilirsiniz.
Bir yazar. Dikkat etmesi gereken yazar. Sözlük çok çetin şu sıralar.
© copyright 2005 - 2026