bugün

8. nesil yazar. hoş gelmiş.
(bkz: rüyanız hayrolsun teyze)yle ilgisi olduğunu düşündüğüm yazar, hoş gelmiş.
(bkz: döl israfı)

edit: hemen de karşılık verirmiş. kardeşim benim. bari yeni birşeyler türetsen de gam yemesem.
(bkz: peçeteden kendi çabalarıyla doğmuş)
peçeteden türetirken kendini, kafatasına harç almaya güç yitirememiş insancık...

not: ayrıca kendi nick altını kendi doldurmak zorunda kalan;bu haliyle de gereksizliğini aşina kılan bahtsız kargadır kendileri.
orijinal fikirleri olan, toplum tabularına karşı cesur ve savunduğu şeyin ardında duran, kendisiyle uzun uzun oturup birlikte vakit geçirmek istediğim dost.
incide olduğunu sanan yazar. incide ki karaktersiz adamın çakması. belki de odur.

(bkz: #13086953)
© copyright 2005 - 2026