bugün

yeni bi yazar, hoş gelmiş.
yeni bir yedinci nesil yazar. hoşgelmiş.
uktecinin notu: ben

ukteyi veren: ice c (02.10.2010 10:49)
hoşgelen yazar. aramıza yeni biri daha katıldı.
yedinci nesil yepyeni bir yazar, klavyesiyle sözlüğü neşelendirmesi dileğiyle.

(bkz: yazsın efenim sözlükte)
(bkz: bir sigara versene)
şu aralar 3 harlilerle uğraşan yedinci nesil yazar.
sanırm ve üstekilere bakılırsa yedinci nesil yazar.ancak kendisi ice cube hayranı mı merak ettim. (bkz: fazla merak akla zarar)
mesajları silerken kankalarını seçen yazar.
sürekli eksilediğim yazar.
seri artı oy veren meleğimmiş.
ortalıkta gözükmeyen yazar.
online olsana lan yazarı.
kendimi affettirmek için binbir dereden su getirsem de hala ikna olmayan yazar.

dıdıt: ben tekrar yazar olunca bunu okursa sevinirim.
ice cube hayranıdır sanırım kendisi hoşgelmiş,sefalar getirmiş.
sol frame ile ilişkiden çıkmasını istediğim yazar.*
an itibariyle sol framede 20. yüzyılı başlatan yazar.
konu kirliliği yapan yedinci nesil yazar.
(bkz: 2000 e kadar yolu var)
ukte doldurma konusunda aşınca kısa dönem çaylak olan yazar.
taa nereden nereye diye düşündürten yazardır.
sevdiğim hoş bir yazar. * *
yedinci nesil silik. yazık olmuş.
© copyright 2005 - 2026