bugün

i7 bile bir insanın ihtiyacını karşılarken çıkan yeni intel işlemci serisidir.
(bkz: ben hala pentium 4)
çıkacağı duyurulan intelin işlemcisi.
beklentiyi çokta yükseltmemekte fayda var i7 hq'nun üstüne çok fazla çıkacağını düşünmüyorum çıkarsa da performans olarak değil, ısı/çalışma süresi olarak geçer gibi geliyor.
Rekabetin getirisi , amd olmasa bu seriyi belkide göremiyorduk yalnız i5 ve i7 serilerinin 1151 pinle çıkarsa daha iyi olurdu malum 7700k baya sorunlu bir işlemci şuan aynı fiyat bandında amd tarafındaki r7 1700 rakipsiz gözüküyor oyunlarda biraz geri kalsada işlem gücü ve oyun birlikte kullanmak için çok ideal.
© copyright 2005 - 2026