bugün

yeni bir altıncı nesil yazar. koştursun efenim sözlükte. *
(bkz: #8673651) örümcek kafalı, yobaz yazar. mışlarla, mişlerle, çamur at izi kalsın yapmış. Desteksiz sallamış. iddialarının ispatı yok, hani nerde?

edit: özel mesaj atarak bana küfür ve hakaret saydırmasını da burada belirtmeden geçemeyeceğim. Çooook heyecanlı...
hoşgelmiştir kendileri yardır saffet.
hoşgelmiştir kendileri, iyiki varlar efenim.
(#8822167)

yarmıştır.
#8828232

beni kahkalara boğan yazardır. hele ki bana bir kayboool çekişi var görecektiniz.*
ne dediğini kendi de bilmezin önden çekenidir.
© copyright 2005 - 2026