Seçimlere on iki gün kala yüksek seçim kuruluna başvurusunu yapacağım yeni haha'cı partidir.
Oy pusulaları baskıya girdiyse sorun etmiyoruz. Sticker'la yahut ataçla mevcut pusulalara ek olabiliriz.

Ayrıştırıcı asla olmadık, birleştirici yönlerimizi on iki gün zarfında halkımıza izah edebiliriz. Hem ne olur sanki, bizden nefretle bahsetmeye çalışanların bile ağzında kahkaha oluruz. Biz bu sandığa girer seçimden çıkarız, kindaşlarım!
© copyright 2005 - 2026