bugün

eskiden stadların tribünlerinde plastik koltuk neyin yoktu. bildiğin betona oturulurdu. beton bu haliyle çekiyo ve bünye cırcırla imtihan haline giriyo. heh işte tam o esnada ilahi bir ses duyulur "göte karton..göte karton varmı karton isteyen?"

göte karton o dönem stad esnafının çokca kullandığı bir satış, bir pazarlama sloganıdır. hee diyceksiniz ki her stadta olurmuydu? hayır olmazdı. genellikle kadıköy ve mecidiyeköy taraflarında oturarak maç izlendiği için o yöre esnafı kullanırdı bu cümleyi. dolmabahçe'de sizde takdir edersinizki maçlar ayakta izlenir. vall bak.
© copyright 2005 - 2026