bugün

Kendisinden beni çirkin yapmasını isteyeceğim yazardır. Yok mu elma bi ısırıklık.

iyi yazmalar.
elf gözlere bol sağlıklı günler dileyerek başlıyorum entryme. ikinci olarak cadılar zaten güzeldir ama bunun fark edilmiş olması daha da güzeldir. üçüncüye gelirsek genel de kızınca süpürgemin sihirli sapıyla insanları dövüyorum, evet. bunun dışında dilekleri yerine getirme gibi bir özelliğimde var. isterseniz kapınıza gelip size kırmızı elma da ikram edebilirim. isteğe bağlı olarak çalışıyoruz elbet. teşekkürler. *
Dişi yazar. Hücuuuuummm.
© copyright 2005 - 2026