bugün

gidişiyle ılıkları yasa boğmuş oksijen israfı.
silinmiş yazar. sözlüğün iki yüzlülüğünü ortaya dökmüştür. silinmesinin sebebi ne? atatürkçülere orospu çocuğu demesi. buyrun bi atatürkçünün felis lynx adlı yazara yazdığı; http://galeri.uludagsozluk.com/r/350089/ bu elemanın bunun gibi 3 tane entrysi var. googleamca siliniyorsa bu elemanın haydi haydi silinmesi lazım. iki farklı yazara hem kendi nick altlarından hem de başka başlıklardan orospu çocuğu demiştir bu capsini verdiğim eleman. sonuç; çaylak. siktirin gidin şimdi. evet.

http://galeri.uludagsozluk.com/r/350091/
birazdan silik yiyecek yazar.
(bkz: liseli)
aziz yıldırımı destekleyenlerle ilgili açılan başlığın sonundaki tanıma uyan kişidir.
gece gece ıq'su ayakkabı numarası ile aynı olan insanlarla uğraşmak zorunda kalan yazar.
(bkz: hayırlısı be gülüm)
liseli ve fanatik bi kişilik. büyümeye ihtiyacı var.

edit: hahaha utanmadan eksilemiş.
ilk entrye bakılırsa kıdemlı 9 lulardandır. başarılar dilerim kendisine
kim milyoner olmak isterde lütuf ile mukafat arasında gidip gelen bir kıza aşık olduğunu sanan yazar. sen platoniksin dostum.

(bkz: un amour platonic)
göz zevkini takdir ettiğim yazardır.
an itibari ile aşık olan yazar .
ahanda bu kıza . * http://g1207.hizliresim.com/z/r/b0bz7.png
az önce bir entrysine küfür ettiğim yazardır. hazır nickaltı önüme gelmişken yazayım.
şöyle bir başlık açmıştır (bkz: öz kızının ırzına geçen laik baba).
allahtan moderasyon farketmiştir.
dünyada var olan tüm yaratıklardan daha tehlikelisiniz oğlum siz.
nasıl can vereceksiniz bu ruhla merak ediyorum.
doktor: bakın bunlar da haplarınız. sabah akşam birer tane.
google"am"ca : bunların fitili yokmu. ben fitil seviyorum. büyük olsun mümkünse.
embriyonik gelişimini tam olarak gerçekleştiremeyip tamamen anüs olarak dünyaya gelmiştir.
utanç vesilesi.
aynı sözlükte yazıyor olmaktan dolayı beni sözlüğümden soğuma derecesine getiren tek hücreli bir amip.
(bkz: hz google) diye de anılan arama motoru(!)
kemalistler tarafından seri eksi oy yağmuruna tutulan yazar.
ha sikimde mi tabiki hayır!!
(bkz: danny de vito)
#15405263 entry-nick yapmış yer misiniz?
nesildaşım yazardır. hoş gelmiş.

(bkz: dokuzlar örgütü)
(#15287206) nickinin hakkını veremeyen yazardır.

(bkz: bunu mu demek istediniz chelsea)
esprili yazardır.
sokaktaki adam bile değildir.
daha doğrusu adam değildir.
© copyright 2005 - 2026