bugün
- genç görünmeye çalışmak7
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- x in memeleri3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- 19 yaşında kızla yatmak2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- gitme diye yalvarmak5
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- şarapçı bey koala birader3
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- arşivlenmesi gereken resimler3
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 33 yaşında olmak3
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- deniz göktaş4
- whynot2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- içtim şarabı13
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- ilgi manyağı2
- hootsuite2
- sözlüğün kırbacı3
- coca cola2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- erkekler neden erken ölür4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj2
wava'nın house music tadında bir parçası.
ispanyol orjinli muzik turudur.
cazibe ve ateş. bu dansı tanımlamak için yeterli iki kelimedir.
Dünyanın en iyi müziği.
(bkz: innuendo)
Dünyanın en güzel müzik tarzı.
hem müziği hem de dansı ile insanı kendine getiren tarz bence.
Bugün günlerden cumartesi...
hafta sonları, gündelik sevimsiz işlerden ve politikadan azıcık sıyrılıp "kültür ve sanat" konularında aksiyon gösterme vakti. gerek bir tiyatro gösterisi olur gerek çeşitli sohbetler eşliğinde kafa dengi insanlarla sosyalleşme olur, tam zamanı. havada güzel. (yani bulunduğum yerde güzel)
zaten kültür sanat falan sizin ilgi alanlarınıza girmeyeceğinden bende kafama göre takılacağım...
son zamanlarda ispanyol kültürüne bodoslamadan daldığımdan, ispanyol şoparlarının ağır ve yoğun arap etkisi altında üretip dünya çapında bir sanat müziğine dönüştürmeyi de başardıkları flamenco'ya merak sardım. Eskiden de severdim ama, sözlerini iyi kötü çevirmek lazımmış tadına varmak için.
"iyi kötü" dedim, çünkü "s" ve "d" seslerini hemen hiç kullanmayan Endülüslü ağzında ispanyolca bilmeceye dönüşür.
"El Cigala" yani "Cırcırböceği" namıyla anılan Diego'nun, Kübalı efsane piyanist Bebo Valdes ile gerçekleştirdiği muhteşem bir "flamenco jazz" albümünü, Lagrimas Negras'ı (Kara Gözyaşları) koyup koyup dinliyorum günlerdir, doyamıyorum. Bu Diego El Cigala denilen adam, uzun kara saçlarıyla "güzel" değil ama hanımlara sorarsanız çok "çekici" bir adam. hani şimdi hanımlara sorarsak dedik ama yamulmadan şuraya fotosunu koyayım kendiniz karar verin;
https://www.diariofemenin...io-sello-discografico.jpg
Orada, "La Bien Paga" adında bir şarkı beni çok çarptı.
Sonra, amazondan "büyük fedakarlıklarla getirttiğim" bir ispanya iç Savaşı belgeselinde, aynı Endülüs türküsü "orijinal" haliyle, eski ve büyük sanatçılarından birinin, Miguel De Molina'nın ağzından karşıma çıkmasın mı?
Yahu bir yerlerden de ayrıca çıkaracağım sanki, derken, meğerse Pedro Almodovar'ın "Bütün Bunları Haketmek için Ne Yaptım?" filminde de rastlamayayım mı?
akıl alır gibi değil bu rastlantı...
Ay çok mu entel kaçtı bu entry?
hafta sonları, gündelik sevimsiz işlerden ve politikadan azıcık sıyrılıp "kültür ve sanat" konularında aksiyon gösterme vakti. gerek bir tiyatro gösterisi olur gerek çeşitli sohbetler eşliğinde kafa dengi insanlarla sosyalleşme olur, tam zamanı. havada güzel. (yani bulunduğum yerde güzel)
zaten kültür sanat falan sizin ilgi alanlarınıza girmeyeceğinden bende kafama göre takılacağım...
son zamanlarda ispanyol kültürüne bodoslamadan daldığımdan, ispanyol şoparlarının ağır ve yoğun arap etkisi altında üretip dünya çapında bir sanat müziğine dönüştürmeyi de başardıkları flamenco'ya merak sardım. Eskiden de severdim ama, sözlerini iyi kötü çevirmek lazımmış tadına varmak için.
"iyi kötü" dedim, çünkü "s" ve "d" seslerini hemen hiç kullanmayan Endülüslü ağzında ispanyolca bilmeceye dönüşür.
"El Cigala" yani "Cırcırböceği" namıyla anılan Diego'nun, Kübalı efsane piyanist Bebo Valdes ile gerçekleştirdiği muhteşem bir "flamenco jazz" albümünü, Lagrimas Negras'ı (Kara Gözyaşları) koyup koyup dinliyorum günlerdir, doyamıyorum. Bu Diego El Cigala denilen adam, uzun kara saçlarıyla "güzel" değil ama hanımlara sorarsanız çok "çekici" bir adam. hani şimdi hanımlara sorarsak dedik ama yamulmadan şuraya fotosunu koyayım kendiniz karar verin;
https://www.diariofemenin...io-sello-discografico.jpg
Orada, "La Bien Paga" adında bir şarkı beni çok çarptı.
Sonra, amazondan "büyük fedakarlıklarla getirttiğim" bir ispanya iç Savaşı belgeselinde, aynı Endülüs türküsü "orijinal" haliyle, eski ve büyük sanatçılarından birinin, Miguel De Molina'nın ağzından karşıma çıkmasın mı?
Yahu bir yerlerden de ayrıca çıkaracağım sanki, derken, meğerse Pedro Almodovar'ın "Bütün Bunları Haketmek için Ne Yaptım?" filminde de rastlamayayım mı?
akıl alır gibi değil bu rastlantı...
Ay çok mu entel kaçtı bu entry?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar