bugün

benim 32 yaşlarımda oynayacağım oyundur, acaba oyun konsolu olarak ne kullanacağız diye kendime sorduğum oyundur . herhalde konsol olmadan zihnimizle falan oynayacağız.
her maça barcelona ile çıkan insanlar olacaktır yine.
© copyright 2005 - 2026