bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor11
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı2
- am okşama4
- vajinizm3
- hızlı para kazanmanın yolları12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da2
- türk kızı egosu6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- yazarların imza parfümleri14
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- evde kaş bıyık alımı2
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- kürt mimarisi2
- güzel huylu kezo4
- erkekler neden az yaşar10
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- milletin anasına küfretmek2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- saygıdeğer birader yazarlar5
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- tramer kaydı olan kız4
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası22
- uranyum ve roket2
- pkk nasıl biter5
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- biat kültürü3
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- al kardeşim elimi verdim sana2
- futbol17
- halil ergün2
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- kıskanmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
1984/85 yılında uefa'da final oynamış ve fakat o dönemin muhteşem real madrid'ine kaybetmiş macar takımı.
dün de bana iddaa'da parayı kazandırmıştır.
dün de bana iddaa'da parayı kazandırmıştır.
bir cm 03/04 muamması olan filipe oliveira'nın formasını terlettiği takım. ulan hep merak etmişimdir bu adam nerede ne yapar diye.
Székesfehérvár sehrinin takımı.
uefa avrupa liginde trabzonla oynayacak olan, fenerlilerin canı gönülden destekleyecekleri futbol takımının adıdır.
trabzon a avrupa liginde elenecek olan takımdır trabzon a başarılar
dip not:fenerbahçeliyim.
dip not:fenerbahçeliyim.
trabzonspora deplasmanda boyun eğmeyen takım. trabzon a 2. anorthosis faciası gibi görünüyor.
tontontonvideoton şeklinde sloganı olduğunu düşündüğüm takım. o nası bir takım ismi la öyle.
ne yalan söyliyim karizma isim yapmış takımdır.
(bkz: fc fehervar dediler geldik)
2012-2013 sezonunda avrupa ligi'nde mücadele edecek olan takımdır.
Ne attı ne yedi; ts yi yedi bitirdi.
trabzonspor u elediler, ülke puanımız oldu san marino.
ismi futbol takimindan cok video oynaticisina benzeyen futbol kulubu.
ismi cismi belirsiz macar ekibi. trabzonspor' u elemiştir. elbette top yuvarlak ama trabzonspor' un ölüsü yeterdi bu takıma. üzücü...
trömsö faciasının bir başka versiyonudur.
trabzonspor'u play-off'ta eleyen takım. trabzonspor, fenerbahçe ve bursaspor sayesinde ülke takımımız san marino'nun seviyesinden de düştü amk.
full defans yaparak akıllı bir klüp olduğunu gösteren takım. atamıyorsan yemeyeceksin aga. adamlarda bunu 2 maçta da harika yapınca trabzonspor şapa oturdu malesef.
adı sanı duyulmamış takım*. halbuki bak trabzonspor'a; her sene uefa şampiyonlar ligi'nde banko yarı final oynuyor, singapur'da falan insanlar sokakta formasını giyiyor. memleket olarak kendimizi bir bok sanmayı, şu yıllardan beri karşısından bir türlü ayrılamadığımız dev aynasını ne zaman bırakabileceğiz, merak konusu. şu dev aynasını biri paramparça etse de gerçeklere yüzleşse şu ülkenin kompleksli halkı.
adını ilk duyduğumda thtakalede elektronik dükkanı sandığım kıytırık takım.
bir (bkz: tromso) değil
zamanında avrupa kupalarında final oynamış ve real madrid'i barnebeu'da yenmesine rağmen şampiyon olamamış takım.
(bkz: seksenler)
(bkz: seksenler)
bu videoyu biri durdursun artık dediğimiz takımdır.
futbol cahili türk taraftarlarının cesametinden habersiz olduğu takım. madrid'de real'e hem de uefa finalinde döşemişliği, fener'i dörtlemişliği var.
bu sezon içinse trabzon maçına dek sadece bir gol yiyerek ve hiç yenilmeden geldi.
hala mankafa spor yazarları ve bu sığ heriflerin gözüyle ekrana bakan dallamalar "vay babo nasıl yenildik" tribindeler.
"ulan senin takımında oyuncu diye kim var" diye soran yok nasılsa. şenol hoca 2 senedir sezon başında çıkıp "benim istemediğim transferler yapılıyor" diye bas bas bağırıyor bir allah'ın kulu da çıkıp sormuyor "bu nasıl iş?" diye... yabancı oyuncu transferleri bir takım garip ilişkilerle yapılıyor. gelen ya hiç oynamadan kulübeye çakılıyor ya da 6 ay içinde gönderilip yenisi alınıyor. trabzon'un dolayısıyla memleketin paraları da buhar oluyor uçuyor. trabzon'un dörtte biri bütçeli takımlar kupalarda çılgın atıyor trabzonsa gittikçe batağa saplanıp üstüne güçten düşüyor. zokora ve colman dışında trabzon'un herhangi bir yabancısı akhisar veya antalyaspor takımında oynasa yadırgar mısınız?
alanzinho'yu videoton'a bedava verseniz alır mı? alanzinho bir de bu takımda oynayabileni... kadroya giremeyenleri düşünün...
sivas 100-150 bin euroya kamil grocicki'yi oynatırken, karabük cernat gibi adamı bulup yıllık 200 bin'e oynatırken kimsenin duymadığı adamlarla yıllık minumum 1-1,5 milyon euroluk mukaveleler neden imzalanıyor?
bu adamları kim transfer ediyor? sadri şener ve çevresindekiler nasıl oluyor da gittikçe zenginleşiyor?
3 sezondanda 180 milyon euro'dan fazla para buhar olurken trabzon şampiyonluk adaylığından nasıl başaltı takımlığa düştü?
bu soruyu beşiktaşlı, (şu an yaşanan yalancı bahara rağmen) galatasaraylı, fenerbahçeli de sorsun...
ya da boş verin...
alex gitsin kocaman kalsın, sadri şener "hakkımızı yiyollaa" diye ağlaşsın, fikret orman maliyeti 21 milyon euro olan adamı "bedava?" yollamaya çalışsın...
seneye aynı şokları dinamo tiran veya nordsjaelland karşısında da yaşarsınız sürprizlerle dolu bir hayat sizi bekliyor.
bu sezon içinse trabzon maçına dek sadece bir gol yiyerek ve hiç yenilmeden geldi.
hala mankafa spor yazarları ve bu sığ heriflerin gözüyle ekrana bakan dallamalar "vay babo nasıl yenildik" tribindeler.
"ulan senin takımında oyuncu diye kim var" diye soran yok nasılsa. şenol hoca 2 senedir sezon başında çıkıp "benim istemediğim transferler yapılıyor" diye bas bas bağırıyor bir allah'ın kulu da çıkıp sormuyor "bu nasıl iş?" diye... yabancı oyuncu transferleri bir takım garip ilişkilerle yapılıyor. gelen ya hiç oynamadan kulübeye çakılıyor ya da 6 ay içinde gönderilip yenisi alınıyor. trabzon'un dolayısıyla memleketin paraları da buhar oluyor uçuyor. trabzon'un dörtte biri bütçeli takımlar kupalarda çılgın atıyor trabzonsa gittikçe batağa saplanıp üstüne güçten düşüyor. zokora ve colman dışında trabzon'un herhangi bir yabancısı akhisar veya antalyaspor takımında oynasa yadırgar mısınız?
alanzinho'yu videoton'a bedava verseniz alır mı? alanzinho bir de bu takımda oynayabileni... kadroya giremeyenleri düşünün...
sivas 100-150 bin euroya kamil grocicki'yi oynatırken, karabük cernat gibi adamı bulup yıllık 200 bin'e oynatırken kimsenin duymadığı adamlarla yıllık minumum 1-1,5 milyon euroluk mukaveleler neden imzalanıyor?
bu adamları kim transfer ediyor? sadri şener ve çevresindekiler nasıl oluyor da gittikçe zenginleşiyor?
3 sezondanda 180 milyon euro'dan fazla para buhar olurken trabzon şampiyonluk adaylığından nasıl başaltı takımlığa düştü?
bu soruyu beşiktaşlı, (şu an yaşanan yalancı bahara rağmen) galatasaraylı, fenerbahçeli de sorsun...
ya da boş verin...
alex gitsin kocaman kalsın, sadri şener "hakkımızı yiyollaa" diye ağlaşsın, fikret orman maliyeti 21 milyon euro olan adamı "bedava?" yollamaya çalışsın...
seneye aynı şokları dinamo tiran veya nordsjaelland karşısında da yaşarsınız sürprizlerle dolu bir hayat sizi bekliyor.
trabzon un yapamadığını genk yaptı, videoton a golü yazdı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar