bugün
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- anın görüntüsü15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gocu bey meh meh bey birader4
- kemal kılıçdaroğlu10
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- bugün de meme atan olmaması9
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi2
- beyaz otomobil satın almak9
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- ege waw3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- bully2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- krista allen2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj7
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ikinci el elbise giymek2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- pazar günü aktiviteleri4
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- nervio'nun memleketi3
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- 2026 dünya kupası17
- düşün ki o bunu okuyor4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- sol tarafın inzal olması3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- amy adams2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- haksızsam haksızsın deyin2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kulak arkasını keselemek3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- babalar günü hediyesi2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
hoş gelmiş uuser. inşallah kızdır.
bro maalesef erkeğim.
yeri gelmişken ne kadar cemaat,tarikat varsa amk
yeri gelmişken ne kadar cemaat,tarikat varsa amk
bu arada googbadnogood sığırı entry'i götünden alıp başından anlam çıkarmaya çalışma.
çydd'nin şimdiye kadar yaptıgı bütün hayırlı işler ortada,ne bir terör örgütüne militan yetiştirmiş ne de okutmak için aldıgı çocuklara bir zarar vermiş, ne yolsuzlugu var ne de hırsızlığı.
ama senın kafan sikinle göt değilin arasında gidip geldiği için o bölgeye uygun anlam çıkarmışsın.
çydd'nin şimdiye kadar yaptıgı bütün hayırlı işler ortada,ne bir terör örgütüne militan yetiştirmiş ne de okutmak için aldıgı çocuklara bir zarar vermiş, ne yolsuzlugu var ne de hırsızlığı.
ama senın kafan sikinle göt değilin arasında gidip geldiği için o bölgeye uygun anlam çıkarmışsın.
adıma başlık açmanız hoşuma gitti ayrıca,bir garip oldum.
ıslandım sanırım.
ıslandım sanırım.
http://www.uludagsozluk.com/e/38632317/
noldu lan goodbadnotgod iti? sapık olarak linç yemekten mi korktun?
korkacaksın tabi,senin gibi trol olacağım diye safi sübyan bebeleri malzeme yapan,insanları inancı ırkı tercihleri yüzünden hedef gösteren faşist,ırkçı,pedofili itleri her gördüğüm yerde ifşa ederim etmeye de devam edeceğim.
noldu lan goodbadnotgod iti? sapık olarak linç yemekten mi korktun?
korkacaksın tabi,senin gibi trol olacağım diye safi sübyan bebeleri malzeme yapan,insanları inancı ırkı tercihleri yüzünden hedef gösteren faşist,ırkçı,pedofili itleri her gördüğüm yerde ifşa ederim etmeye de devam edeceğim.
ahahah dostum (goodbadnotgod) elinden geleni ardına koyma, ben ''her ihtimale karşı ss'leri alıp potansiyel tacizci olarak bildiriceğim'' dedim.
çünkü diğer açtığın başlıklarda ırkçı,kadın düşmanlığı,pedofiliye pozitif teşvik gibi toplumsal suç teşkil eden entrylerin var.
sen beni hükümeti eleştirdiğim için şikayet edersin bundan dolayı gurur duyarım ama ben seni tacizci,pedofili,kadın düşmanı,atatürk'e hakaret ve milli değerleri aşağılamadan şikayet edersem ceza almazsın ama utancından da buralarda adım atamazsın.
bence sen önce bir şapkanı önüne koy ve düşün,bu mecrada insan gibi kimsenin hakkına,tercihine,cinsiyetine,yaşına tecavüz etmeden yazmaya devam edebilir miyim?
yoksa mide bulandırıcı trol başlıklarımla insanları taciz etmeye devam mı edeceğim.
boş bir adam olduğunu da düşünürsek düşünmen için bol bol zamanın var.
çünkü diğer açtığın başlıklarda ırkçı,kadın düşmanlığı,pedofiliye pozitif teşvik gibi toplumsal suç teşkil eden entrylerin var.
sen beni hükümeti eleştirdiğim için şikayet edersin bundan dolayı gurur duyarım ama ben seni tacizci,pedofili,kadın düşmanı,atatürk'e hakaret ve milli değerleri aşağılamadan şikayet edersem ceza almazsın ama utancından da buralarda adım atamazsın.
bence sen önce bir şapkanı önüne koy ve düşün,bu mecrada insan gibi kimsenin hakkına,tercihine,cinsiyetine,yaşına tecavüz etmeden yazmaya devam edebilir miyim?
yoksa mide bulandırıcı trol başlıklarımla insanları taciz etmeye devam mı edeceğim.
boş bir adam olduğunu da düşünürsek düşünmen için bol bol zamanın var.
sadece açtıgın başlıklar bakarak en düşük iq'ya sahip biri bile ne demek istediğimi ve senın nasıl bir mahlukat oldugunu anlayabilir.
bence sen de kendinin ne mal olduğunu ve sözlükte senin gibi birkaç trol mal oldugunu biliyorsun.
bence sen de kendinin ne mal olduğunu ve sözlükte senin gibi birkaç trol mal oldugunu biliyorsun.
hadi buyur şikayet etmek istediğin varsa girilerimden başlıklarımdan istediğini edebilirsin.
senin tek tek entrylerine bakıp burda tek tek paylaşarak senin gibi boşbeleş bir trol için zaman harcamayacağım.
aynı bu 14 yaşındaki pedofili kokan başlığın gibi başlıklar grdükçe ss'ni alıp gerekeni yapacağım.
kim suç işliyorsa çeksin cezasını hadi bakalım kiminki suç kiminki değil görelim.
senin tek tek entrylerine bakıp burda tek tek paylaşarak senin gibi boşbeleş bir trol için zaman harcamayacağım.
aynı bu 14 yaşındaki pedofili kokan başlığın gibi başlıklar grdükçe ss'ni alıp gerekeni yapacağım.
kim suç işliyorsa çeksin cezasını hadi bakalım kiminki suç kiminki değil görelim.
senin zihniyetindeki insanların o başlığı nasıl algılayacağını nasıl yorumlayacağını bildiğin halde gelip burda açıyorsan ben senin niyetinden de şüphe ederim sorgularım gerekirse suçlarım da.
o yüzden bi boku bilinçli bir şekilde yedikten sonra açıklamasını yaptım diyerek kendini sıyıramazsın.
o kadar salak değilsin bundan eminim.
o yüzden bi boku bilinçli bir şekilde yedikten sonra açıklamasını yaptım diyerek kendini sıyıramazsın.
o kadar salak değilsin bundan eminim.
ahahahhaha ezik.
kardeşim yaram olmadığı için gocunmuyorum.
yani senin gibi sapık biri olugum ortaya çıkmasın diye başlık başlık dolaşıp ''beni dövdüler'' dye ağlamıyorum.
hakkımda merak edilen birsey varsa girilerimden ve açtıgım başlıklardan fikir sahibi olabilirler,aynı senin açtıgın başlıklar ve entrylerine bakınca ne mal oldugunu nasıl sapık ırkçı biri oldugunu anladıgım gibi.
hadi ikile şimdi:)
yani senin gibi sapık biri olugum ortaya çıkmasın diye başlık başlık dolaşıp ''beni dövdüler'' dye ağlamıyorum.
hakkımda merak edilen birsey varsa girilerimden ve açtıgım başlıklardan fikir sahibi olabilirler,aynı senin açtıgın başlıklar ve entrylerine bakınca ne mal oldugunu nasıl sapık ırkçı biri oldugunu anladıgım gibi.
hadi ikile şimdi:)
devlet değil hükümet.
neden troll olmayı seçtiğini çok iyi anlıyorum.
soğan cücüğü kadar beynin ve zekan ancak buna yetiyor.
neden troll olmayı seçtiğini çok iyi anlıyorum.
soğan cücüğü kadar beynin ve zekan ancak buna yetiyor.
yönetim şekli senin gibi sığırlara uygun olan bir ülkede cumhurbaşkanı aynı zamanda iktidar partsinin genel başkanı olur.
uza şimdi.
uza şimdi.
biat değil köpeklik diyelim biz ona,onu da en iyi senin zihniyetindekiler yapıyor.
tam da geç kaldığınızı düşünüyordum.
hakkımda şikayeti olan yazarların ne mal olduğunu görünce yaptıklarımla gurur duymuyor değilim.
kadınları,hayvanları,çocukları,eşcinselleri,ırkları,mezhepleri aşağılayan,şiddeti,tacizi,tecavüzü troll olarak da olsa savunan,öven her yavşağa tepkim aynı olacaktır kusuruma bakmayın.
kusura bakanın da amk.
kadınları,hayvanları,çocukları,eşcinselleri,ırkları,mezhepleri aşağılayan,şiddeti,tacizi,tecavüzü troll olarak da olsa savunan,öven her yavşağa tepkim aynı olacaktır kusuruma bakmayın.
kusura bakanın da amk.
Her zaman sağ çomar, koyundan bahsederiz ya hani. Heh işte bu yazar da sol çomar,koyun sığ düşünceli biri.
:) teşekkür ederim efenim.
yanlış gördüğüm herşeyi açık açık yazmaya eleştirmeye gerekirse küfür etmeye devam edeceğim.
pisliğinizi yüzünüze vurmak için o oldugunuz seviyeye inip sığ ve sol çomar olmam gerekiyorsa hiç gocunmam.
saygılar.
yanlış gördüğüm herşeyi açık açık yazmaya eleştirmeye gerekirse küfür etmeye devam edeceğim.
pisliğinizi yüzünüze vurmak için o oldugunuz seviyeye inip sığ ve sol çomar olmam gerekiyorsa hiç gocunmam.
saygılar.
Bu yazarın nickini görünce aklıma hep Erkin Koray ın estarabim şarkısı geliyor nedense.*
kısaca, trollerin pek hoşlaşmadığı yazar.
bu başlığa yazmak isteyen yobazlar önce destur çeksin.
yazıp da silik yiyen,çaylaklığa koşan çok yobaz it çıktı bu başlıktan.
midyata pirince giderken evdeki seccadeden olmayın.
yazıp da silik yiyen,çaylaklığa koşan çok yobaz it çıktı bu başlıktan.
midyata pirince giderken evdeki seccadeden olmayın.
oğlum siz ergen misiniz,beyinsiz misiniz,hangi semtin malısınız?
herkesi kendiniz gibii sanal ortamda her posta koyanın adresini alıp kovalayacak kadar boş insanlar mı sanıyorsunuz?
ne yapcan özel mesajdan tokat emojisi mi göndericen amk.
diğeri de küfür ettiğim için siteye küsmüş,sözlükte arif nererde diyordu zaten amk.
herkesi kendiniz gibii sanal ortamda her posta koyanın adresini alıp kovalayacak kadar boş insanlar mı sanıyorsunuz?
ne yapcan özel mesajdan tokat emojisi mi göndericen amk.
diğeri de küfür ettiğim için siteye küsmüş,sözlükte arif nererde diyordu zaten amk.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar