bugün

ya da atari salonuna koşun ken ve ryu ile coşun. *
https://www.youtube.com/watch?v=w2-m5ovqL7w&feature=player_embedded
(bkz: nerede o eski günler)
atariye koşun, evinizle coşun.*
(bkz: haydi haydi atari geldi) * *
az mı kol parçaladım oynarken.
ekran kaydığığndan televizyona vurmaktır atari,
kuş vuramadığında köpeği vurmaya çalışmaktır,
marioyu yarine kavuşturmaktır.
super mario oynamak için ilkokuldan teneffüs zilinde arkadaşla okuldan eve kaçıp coşmuştuk. ev hemen okulun karşısıydı.
sonra derse geç kaldık tabi. tek ayak cezayı yedik.
Çok saçma bir reklamdı.
Neden böyle bir Reklama gerek duydular ki?
biraz yaştan VE biraz da ekonomik durumdan ATARi'YE hiç sahip olamadIM AMA GÜNÜMÜZDEKi playstation ve X BOX'IN atasidir bir bakima.
© copyright 2005 - 2026