bugün

çok başarılı bulduğum bir thurisaz parçasıdır.

şuradan dinlenebilir:
https://www.youtube.com/watch?v=R8isnWHdj40

sözleri ise şöyledir:

I was drowning in a dying moment
Drowning in her eyes
Feeling the wings of faith embracing me
So unreal but I could feel
The yearning to her divine beauty
A voice was sounding far away
Never dying
In the distance heard
The wind calls her name
My burning flame
dave gahan'ın hourglass albümünün 8. parçası.

In the cold of the full moon
On this night
Time itself it slips away
Now you are mine
Slowly hours pass
All through the night
Together we can disappear
For a while I am still
Forever and ever and ever
Now I am still
Forever and ever and ever
Endless
Endless
Now I am still
Endless
Endless
Your body is endless

Watching the hourglass
On that night
We touched the stars
And reached the moon
For a time
I'm lost in a moment with you
It feels right
We're floating above the stars
You and I

I am still
Forever and ever and ever
Now I am still
Forever and ever and ever
Endless
Endless
Now I am still
Endless
Endless
Your body is endless
kaliteli entrylerin sahibi. aynı zamanda da zirvelerin aranan yüzü, ilk zirveye beklenen...
eskilerden bir tanıdık. tesadüfen bir entrysini okurken kim yazmış bunu yahu diye bakmamla beni 3-4 sene öncesine götüren yazar. yazmaya devam etmesi dileğiyle.
hayatı bambaşka açılardan yakalayabilme yetisine sahip, iyi ki doğmuş, zeki ve edebi insan.
bir yerleri kanayan yazar. mavisi mi gülümü cozemedim henuz. her entrysinden kan akiyor.
(bkz: a rh pozitif kan araniyor)
okunan yazıdan kimliği tespit edilebilecek yazardır. * *

+ ben o işi hallettim, sende durumlar nasıl?
- oldu gibi, şşş! *
(bkz: ajx)
enigma grubunun güzel şarkısının ismi...
son zamanlarda klavyenin tuşlarını aşındırmakta pek bir üşengeçlik gösteriyor. * (bkz: eski dost)
ebedi. 7 kardeşten oluşan ailenin fertlerine tekil olarak verilen ad. düş, haz, kader, umutsuzluk, ihtiras, ölüm ve yıkım'dan oluşur. (bkz: sandman)
klavyesi son derece kuvvetli yazardır. yazdıklarının tam manayla anlaşılabilmesi için bir kere okumak kafi gelmemektedir malesef.
muhabbeti özlenen yazar. bir daha kaç yıl sonra, nerede denk gelinir acaba?

(bkz: saate bakmak)
mitolojideki en hayran olunası ailedir. sandman bu aileyeye üyedir. yedi kişiden oluşur. bugüne dek sayısız hikaye ve masalı beslemiş olan yedi ölümsüz karakter.
ekonometrinin üzerine bir de endüstri mühendisliği okuyacağım diye tutturmuş olan "yok artık lebron james !" yazarı...*
adaşım ve sevgili arkadaşım olan yazar.*
zirvede sohbet edemesek de blogu çok güzel yazarı.
yazar kişiliğini bursa da neden zirve yapilmiyor zirvesinde deşifre etmiş kişi...

"bir birinci nesille aynı sıraları paylaşıyormuşum da haberim yokmuş" dedirten insan. ayrıca bir ekonometri kurbanı.

bundan sonra kendisini gördüğüm yerde bir selamı eksik etmeyeceğimi de bildiririm.**
öhöm. şişko olduğumu düşünen yazar *. t bag le aynı dertten müzdaribiz. sohbet etme fırsatımız pek olmamıştır.

(bkz: önümüzde ki maçlara bakıcaz)
* *
bursa da neden zirve yapılmıyor zirvesinde gördüğüm ama konuşamadığım yazar. kendisi masanın batı tarafında kaldığı için konuşma imkanımız olmamıştır. fotoğraf çektirme konusunda tedirgin bir arkadaş. *
yazdıkları çizdikleri özlenen yazar.
rumuzunun ingilizce olması dahi bende olumsuz bir etki bırakamamıştır.
yazıyor yahu.
blogunda yazdıklarının bağımlısı olduğum insan... *
yaz'mıyor, kaz'ıyor sanki..
yap bi kahve yak bi sigara, detay ara'ya tıkla, endless yaz ve başla okumaya,,
sözlük zenginleştiricilerinden,,çoğalıp çoğaltanlarından...
"hey gidi günler"dir, "bi dönem beraber ne işlere girişmiştik be!" diyerek hatırlanası insandır. en son bir küsür sene önce "bi akşam güzel bi demlenelim" diye plan yaptıktan sonra dün akşama kadar gaflet edip arayı açmış idik. hayra yorula...
© copyright 2005 - 2026