bugün

emoların katılabileceği bir erovizyon yarışması.

(bkz: ne dersiniz hoş olmaz mı)
(bkz: 10 adimda emo kulturu)
rusya'nın katılamayacağı organizasyondur..

(bkz: rusya nin emo olmayi yasaklamasi)
türkiyeden fazla bir katılım çıkmayacağı yarışmadır.
bir cesit emosal aktivite.

olsa da hepsini baltayla kesip bicsek, kanlariyla duvarlari boyasak, kemiklerini ufalayip mezartasi yapsak, vizyona gorsel sov neymis gostersek.

(bkz: emo/@revolter00)
(bkz: yağmur sarıgül)

edit: mangacılar eksilemesin. beyazıt öztürk bile böyle dedi.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026