bugün
- guyana4
- cezayir2
- bosna hersek3
- düşün ki o bunu okuyor17
- bir insana inanmak2
- arnavutluk2
- dünya5
- velvet13
- belçika2
- kolu kıllı kız3
- özbekistan3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- nato zirvesi3
- fransa2
- türk moğol kardeştir3
- hızlı para kazanmanın yolları4
- sözlük kızlarının vücutları15
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- portekiz3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- gülüm diyen kız10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ahududu2
- yılmaz güney12
- kuzenin içine boşalmak14
- 2026 dünya kupası20
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- futbol13
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- coğrafya2
- aşk her şeyi affeder mi4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- iveco daily3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- haram ile cömertlik yapmak3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- kemal kılıçdaroğlu18
- otokar sultan2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- anın görüntüsü18
entry'ler (178)
kimse korkmasın ve kimse korku edebiyatı yapmasın , ne bu evetlerle cumhuriyet yıkılır , nede hayırcılar cumhuriyetin bekçileridir . evet oyu verenlerde en az hayır oy verenler kadar cumhuriyetçidirler.
daha çok yiyecektir.
galiba gandi kemal bdp nin çağrısına uyarak seçimi boykot etti , kendi oy kullanamayan ilk genel başkandır kendisi.
ligin en çok gol atan takımı ile en az gol yiyen iki takımından biri olan kayserisporun maçını fenerbahçenin ilk golü atması durumunda rahat kazanacağını düşündüğüm maçtır.kayserispor bu sene oynadığı maçlarda hiç yenik duruma düşmedi , bu açıdan ilk golü yerse ne yapacağını göreceğiz .milli maçlardan moralli dönen niang , stoch , yobonun etkili olacağını düşünüyorum , kayseri açısından zaleyata ve cangele etkili olacaktır.
mevcut sorunların çözümü için sorulan sorulara verdiği cevaplar ;
1 - biz olsaydık böyle bir şey olmazdı.
2 - iktidara gelince görürsünüz.
1 - biz olsaydık böyle bir şey olmazdı.
2 - iktidara gelince görürsünüz.
memleketim diye söylemiyorumda gümüşhanede fena sayılmaz , 30 - 35 arası olması mantıklıdır, doğa turizmi , kış turizmi , güvenli oluşu , okuma yazma oranının yüksek olması artılarıdır.
ümit özatın hocalığını sınayacağı maçlardan biri olacaktır , iyi hoca adayı mı yoksa çok konuşup iş yapamayan hocamı olacağını bir nebze de olsun göreceğimiz maçtır.
lakoviç ve dragiçi durdurabilirsek kazanabileceğimizi düşündüğüm maçtır , son avrupa şampiyonasında son topla kaybetmiştik ki o zaman daha güçlülerdi...
bazı albümlerde pek öne çıkamamış şarkılarda sayılabilir , mesela kıraçın ilk albümündeki bozkırdaki ağaç örnek olabilir.
son olarak ta erman toroğlunun bahsettiği görüş , yok neye dayanarak söylüyor bir bildiği mi var , yoksa ezbere mi konuşuyor belli değil , her zamanki gibi eyyam yapıyor, bursa neden şampiyon olmasın ,pekala olabilir.270 dk vare önlerinde...
iki haftadır doğru düzgün top oynamadığı halde ,sebebi hakemlerde aramak ta beşiktaş duruşumudur ?
fenerbahçeli olarak tasvip etmesemde , penaltı kaçmasının nedeni bu değildir,top gayet düzgün duruyordu...
yahu ilk yarıdaki maçta fenerbahçe lehine maç 0 - 0 ken verilmeyen penaltısı ve ofsayttan yediği üçüncü gol varken konuşmayan bjk liler bugün bülbül kesildi.top oynadınız da hakem mi engelledi,mustafa denizli utanmasa recep, ulvi ,kadir ve gökhanıda oynatacaktı.bjk nin bu maçtaki taktiği 9-2.hadi cnım geçmiş olsun...
bu sene fransa liginde oynanan ve 5 - 5 biten lyon - marsilya maçı buna örnek olabilir.
nesli tükenmekte olan beyefendi bir insan,samimi bir spor adamı , içi dışı bir centilmen,bu kirli spor dünyası içinde kirlenmemiş , değeri yeterince bilinmemiş insan...mekanın cennet olsun , güle güle güzel insan ...
oyuncu kadrosuna bakıp aldanıp girdim ama aradığımı bulamadım,zaman zaman se7en i andırıyor,yağmurlu günler, sürekli karanlıkta geçen bölümler,emekliliği gelmiş amir,genç komser vs .sonuçta suçluyu tahmin etmek zor olmuyor,sanki daha iyi olabilirdi.
seni bana vermediler , seni bana vermediler , mutlu olsunlar diyorum ,elbet onlarda severler. ötesi yok , sevdiği kişiye ulaşamayanları nasılda hüzünlendirir.
ilk golu fenerbahçenin atması durumunda fenerbahçe için kolay galip geleceğini düşündüğüm maçtır,mehmet topuz ve cristianın öne çıkacağını beklediğim maçtır.
bir fenerbahçeli olarak hiçte beğenmediğim açıklamalar yapmış,bu açıklamaların kimseye bir yararı dokunmayacağı aşikar...
yaklaşık 10 saat süren yolculuk.