bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı6
- eski uludağ sözlük ortamı7
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- lip balm kullanan erkek6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- aldım kabul ettim6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- burç saçmalığı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 75
- frenkler2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- yaz aşkı bulamamak2
- cut the crap4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- anın görüntüsü16
- lionel messi11
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- 2026 dünya kupası15
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
entry'ler (178)
kimse korkmasın ve kimse korku edebiyatı yapmasın , ne bu evetlerle cumhuriyet yıkılır , nede hayırcılar cumhuriyetin bekçileridir . evet oyu verenlerde en az hayır oy verenler kadar cumhuriyetçidirler.
daha çok yiyecektir.
galiba gandi kemal bdp nin çağrısına uyarak seçimi boykot etti , kendi oy kullanamayan ilk genel başkandır kendisi.
ligin en çok gol atan takımı ile en az gol yiyen iki takımından biri olan kayserisporun maçını fenerbahçenin ilk golü atması durumunda rahat kazanacağını düşündüğüm maçtır.kayserispor bu sene oynadığı maçlarda hiç yenik duruma düşmedi , bu açıdan ilk golü yerse ne yapacağını göreceğiz .milli maçlardan moralli dönen niang , stoch , yobonun etkili olacağını düşünüyorum , kayseri açısından zaleyata ve cangele etkili olacaktır.
mevcut sorunların çözümü için sorulan sorulara verdiği cevaplar ;
1 - biz olsaydık böyle bir şey olmazdı.
2 - iktidara gelince görürsünüz.
1 - biz olsaydık böyle bir şey olmazdı.
2 - iktidara gelince görürsünüz.
memleketim diye söylemiyorumda gümüşhanede fena sayılmaz , 30 - 35 arası olması mantıklıdır, doğa turizmi , kış turizmi , güvenli oluşu , okuma yazma oranının yüksek olması artılarıdır.
ümit özatın hocalığını sınayacağı maçlardan biri olacaktır , iyi hoca adayı mı yoksa çok konuşup iş yapamayan hocamı olacağını bir nebze de olsun göreceğimiz maçtır.
lakoviç ve dragiçi durdurabilirsek kazanabileceğimizi düşündüğüm maçtır , son avrupa şampiyonasında son topla kaybetmiştik ki o zaman daha güçlülerdi...
bazı albümlerde pek öne çıkamamış şarkılarda sayılabilir , mesela kıraçın ilk albümündeki bozkırdaki ağaç örnek olabilir.
son olarak ta erman toroğlunun bahsettiği görüş , yok neye dayanarak söylüyor bir bildiği mi var , yoksa ezbere mi konuşuyor belli değil , her zamanki gibi eyyam yapıyor, bursa neden şampiyon olmasın ,pekala olabilir.270 dk vare önlerinde...
iki haftadır doğru düzgün top oynamadığı halde ,sebebi hakemlerde aramak ta beşiktaş duruşumudur ?
fenerbahçeli olarak tasvip etmesemde , penaltı kaçmasının nedeni bu değildir,top gayet düzgün duruyordu...
yahu ilk yarıdaki maçta fenerbahçe lehine maç 0 - 0 ken verilmeyen penaltısı ve ofsayttan yediği üçüncü gol varken konuşmayan bjk liler bugün bülbül kesildi.top oynadınız da hakem mi engelledi,mustafa denizli utanmasa recep, ulvi ,kadir ve gökhanıda oynatacaktı.bjk nin bu maçtaki taktiği 9-2.hadi cnım geçmiş olsun...
bu sene fransa liginde oynanan ve 5 - 5 biten lyon - marsilya maçı buna örnek olabilir.
nesli tükenmekte olan beyefendi bir insan,samimi bir spor adamı , içi dışı bir centilmen,bu kirli spor dünyası içinde kirlenmemiş , değeri yeterince bilinmemiş insan...mekanın cennet olsun , güle güle güzel insan ...
oyuncu kadrosuna bakıp aldanıp girdim ama aradığımı bulamadım,zaman zaman se7en i andırıyor,yağmurlu günler, sürekli karanlıkta geçen bölümler,emekliliği gelmiş amir,genç komser vs .sonuçta suçluyu tahmin etmek zor olmuyor,sanki daha iyi olabilirdi.
seni bana vermediler , seni bana vermediler , mutlu olsunlar diyorum ,elbet onlarda severler. ötesi yok , sevdiği kişiye ulaşamayanları nasılda hüzünlendirir.
ilk golu fenerbahçenin atması durumunda fenerbahçe için kolay galip geleceğini düşündüğüm maçtır,mehmet topuz ve cristianın öne çıkacağını beklediğim maçtır.
bir fenerbahçeli olarak hiçte beğenmediğim açıklamalar yapmış,bu açıklamaların kimseye bir yararı dokunmayacağı aşikar...
yaklaşık 10 saat süren yolculuk.