bugün

hangisi daha güzel? iremga daha görmüş geçirmiş biri gibi geliyor. eloria daha şey. nasıl desem güvenilmez mi denir bilemedim. keşke ikisini fiziken görebilseydim daha sağlam bir karar verebilirdim sanki.
iremga seni istemiyor ki. Seni isteyen her zaman daha güzeldir.
oyumu ireme veriyorum kafası çok güzel.
iremga tecrübesiyle alır.

Ent.
vs alır.
biri yetenekli ve çevik diğeri tecrübeli ve lider bakalım bu vs kim alacak.
ikiside erkek.
Ben eloria diyorum…
bunların ikisi de dişi değil galiba şu an birbirlerini entarilerle dövmeleri, mouse ile saçlarını yolmaları lazımdı.

yara yedik taklaya geldik.
iremga bi yemekler yapıyor.... bi yemek yapıyor... yani..
Eloria baklava bile açıyor. Bi güzel de çay demliyor yanına.
iremga bir keresinde var ya kakaolu pudingli pasta bilem yapmıştı olum. iremga süper.*
bence iremgay.
Oha iki kere iki esegin ziki sen misin panpa?
ne sandın lan?
Zik zik konuşunca anladım hemen.*
iremga valla garı kılıklı değilim, gel seni ben alayım, evde kedilerimizle totem yapar, çay kahve içeriz, mutlu bir yuva kurarız, hayatı entelektüel yaşar, çocuklarımızı' da o şekilde yetiştiririz.
True çifte dönüyor aq.