bugün
- sözlüğün aptal kaynaması7
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- king is back5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aselsan3
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- pandela3
- yugoslavya kızları4
- breko brek kara kuş2
- mor semsiyeli yabanci5
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- vatandaş halinden memnun2
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- deniz baykal7
- hayatını kaybetmek3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- durduk yere ağlamak3
- angie abdalla2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- göte giren şemsiye4
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tamar tanrıyar5
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- dişarıya şortla çıkmak2
- ciguli kral7
- saraca finch house7
- günün şiiri8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
fazlasıyla sevimli ve iyi niyetli bir insandır öncelikle kendisi.*
ted ankara koleji 2004 ib* programı mezunudur. aynı koridorlarda, aynı sınıflarda beraber büymüşüzdür.
eh fırsat eline geçti, o da bastı gitti hayatını kurtardı.
darısı başımıza!
ted ankara koleji 2004 ib* programı mezunudur. aynı koridorlarda, aynı sınıflarda beraber büymüşüzdür.
eh fırsat eline geçti, o da bastı gitti hayatını kurtardı.
darısı başımıza!
ergenekon kapsamında tutuklanan babası ferit bernay için şöyle bir yazı yazmış olan yetenekli dansçı.
"Nasıl gurur duyuyorum anlatamam;
Hepimiz için, hepimiz adına babamla...
Nasıl onurluyum.
Babam benim...
Beni her gün şaşırttı.
Aklı, yaşamla başa çıkışı,
her anı, tanıdığım herkesten güzel tadışı,
üretkenliği, düşünceleri,
sevgisi, aşkı,
babalığı, arkadaşlığı, dostluğu,
liderliğinin yanı sıra gerektiğinde en iyi takım ruhunu taşıyışı,
benim için her saniye süren öğretmenliği,
ama içinde her zaman öğrenmeye aç öğrenciliği,
değer verişi, iyi niyeti,
olimpiyatlarda kaybeden atlet için bile gözleri dolacak kadar dokunabildiğim bir insan oluşu,
cesur yüreği, büyük yüreği, sevmeye hazır, önyargısız yüreği,
bana verdiği güven duygusu,
ne yaparsa yapsın, ne derse desin, en doğrusunu bileceğinden en ufak bir şüphe duymamı engelleyen ileri görüşü,
elleriyle ameliyat masasında kurtardığı çocuklarla yaşama kattıkları,
dünyayı gezerken birlikte, hep en doğru insanla olduğumu hissettiren yol arkadaşlığı...
çoğu zaman telefonun ucundaki bir ses olsa da onu gördüğüm anda ait olduğum yere, evime döndüğüm duygusu...
üniversitenin aydınlığı, geleceği için yaşamının geçtiğimiz 8 yılını sadece benim değil, binlerce çocuğun babası gibi yaşayışı...
Beni her gün şaşırttı babam...
* * *
"Ama bu sefer şaşırdım diyemem.
Bugün tekrar yüz binler Anıtkabir'i kırmızıya boyadığında,
babam gibi sevdiğim Atatürk'ün evinde,
"Ferit Bernay" diye bağırıldığında,
herkes "Burada" diye cevap verirken gözleri dolan sevdiklerime bu duyguyu yaşattığı,
herkesi o eve getirdiği için beni kendine bir kere daha aşık etti, hayran bıraktı.
Ama şaşırmadım...
* * *
Babam;
benim...
sizin...
doğacakların...
şehit olanların,
iyileştireceklerinin...
can vereceklerinin...
öğrencilerinin...
korkusuz savaşçısı,
inandıkları, öğrettikleri, özgürlüğü elinden alınmışken bile, yüz binlerce insana nasıl olunması gerektiğini hatırlatan,
bana her gün aldığım yüzlerce "Yanınızdayız" mesajını onun yerine kabul eden kişi olma onurunu yaşatan kahramanım!
Bugün için herkesin yüreğine sağlık...
Çok güzel günlere az kaldı...
Hepinize tekrar teşekkürler.
"Nasıl gurur duyuyorum anlatamam;
Hepimiz için, hepimiz adına babamla...
Nasıl onurluyum.
Babam benim...
Beni her gün şaşırttı.
Aklı, yaşamla başa çıkışı,
her anı, tanıdığım herkesten güzel tadışı,
üretkenliği, düşünceleri,
sevgisi, aşkı,
babalığı, arkadaşlığı, dostluğu,
liderliğinin yanı sıra gerektiğinde en iyi takım ruhunu taşıyışı,
benim için her saniye süren öğretmenliği,
ama içinde her zaman öğrenmeye aç öğrenciliği,
değer verişi, iyi niyeti,
olimpiyatlarda kaybeden atlet için bile gözleri dolacak kadar dokunabildiğim bir insan oluşu,
cesur yüreği, büyük yüreği, sevmeye hazır, önyargısız yüreği,
bana verdiği güven duygusu,
ne yaparsa yapsın, ne derse desin, en doğrusunu bileceğinden en ufak bir şüphe duymamı engelleyen ileri görüşü,
elleriyle ameliyat masasında kurtardığı çocuklarla yaşama kattıkları,
dünyayı gezerken birlikte, hep en doğru insanla olduğumu hissettiren yol arkadaşlığı...
çoğu zaman telefonun ucundaki bir ses olsa da onu gördüğüm anda ait olduğum yere, evime döndüğüm duygusu...
üniversitenin aydınlığı, geleceği için yaşamının geçtiğimiz 8 yılını sadece benim değil, binlerce çocuğun babası gibi yaşayışı...
Beni her gün şaşırttı babam...
* * *
"Ama bu sefer şaşırdım diyemem.
Bugün tekrar yüz binler Anıtkabir'i kırmızıya boyadığında,
babam gibi sevdiğim Atatürk'ün evinde,
"Ferit Bernay" diye bağırıldığında,
herkes "Burada" diye cevap verirken gözleri dolan sevdiklerime bu duyguyu yaşattığı,
herkesi o eve getirdiği için beni kendine bir kere daha aşık etti, hayran bıraktı.
Ama şaşırmadım...
* * *
Babam;
benim...
sizin...
doğacakların...
şehit olanların,
iyileştireceklerinin...
can vereceklerinin...
öğrencilerinin...
korkusuz savaşçısı,
inandıkları, öğrettikleri, özgürlüğü elinden alınmışken bile, yüz binlerce insana nasıl olunması gerektiğini hatırlatan,
bana her gün aldığım yüzlerce "Yanınızdayız" mesajını onun yerine kabul eden kişi olma onurunu yaşatan kahramanım!
Bugün için herkesin yüreğine sağlık...
Çok güzel günlere az kaldı...
Hepinize tekrar teşekkürler.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar