bugün
- beyler gammazlandım3
- düşünürken tavana bakmak4
- herbokolog4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi5
- göğüs dekoltesi olan erkek4
- iş flörtü4
- kalamar ızgara2
- falıma bakmak isteyen var mı11
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- pelin gümüşdağ2
- yastığın soğuk tarafı2
- kemal kılıçdaroğlu9
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız4
- erkek erkeğe açık oylaşmak9
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- yaz aşkı bulamamak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- bir şeyler söyle3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- çita leopar jaguar farkı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- su içmekten göbeğin çıkması3
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- çifte memiş2
- 1 euro 52 93 tl3
- eski uludağ sözlük ortamı7
- sedat pekmez18
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
aramıza yeni katılmış, hoşgelmiş onuncu nesil yazar. *
Onur duyacağım meslektaşımdır. Futbol severdir. Adamdır.
yuksek lisans yapmasindan dolayi moderatorlerin rahatsiz oldugu yazar.*
iyi hoş muhabbetçi yazar.
daha henüz yolun çok başında, öğreneceği çok şey var. inceden bazı konularda kendisine telkinlerde bulunuyorum ki ilerde başı ağrımasın. biz yandık o da yanmasın.
ehehe gözüm üstünde karşim bi duyayııım.. bak bi duyayım o işi yaptığınııı...daha da bişey demiyom. *
daha henüz yolun çok başında, öğreneceği çok şey var. inceden bazı konularda kendisine telkinlerde bulunuyorum ki ilerde başı ağrımasın. biz yandık o da yanmasın.
ehehe gözüm üstünde karşim bi duyayııım.. bak bi duyayım o işi yaptığınııı...daha da bişey demiyom. *
abilerinin ogutlerini dinleyecek olan yazar.*
che'nin atatürk hayrani olduguna gercekten inanan yazar. inanmayanlar arastirsin.
hala dedirtendir kalıbıyla tanım kasmaya çalışan boş, hatta bomboş bir yazar.
muhtemelen Kemalist kafalıdır.
edit: adam gerçektene kemalistmiş lan.
Kemalistler gene beni yanıltmadı.
muhtemelen Kemalist kafalıdır.
edit: adam gerçektene kemalistmiş lan.
Kemalistler gene beni yanıltmadı.
sozlugu anlayamamis sakirt yazarlarin elestirdigi yazar. benim ne kadar bos ya da dolu olduguma neye gore kanaat edildigini gercekten merak ediyorum. herkesin kendi uslubu var ve ben dedirtendir uslubunu kullaniyorum sende git kendi uslubunla yaz. saga sola bok atma.
(#20990698 ) entrysine binayen;
bak güzel kardeşim! hiç bir yazımda bilgiliyim, ben şöyleyim diye bahsetmedim. bunu nerden çıkartıgını bilmiyorum...zaten umrumdada değil.
yazmış olduğum bir entrynin altına kafanda kırılsın, gözünde parçalansın gibi ifadeler kullanan sen, keşke yunus emre hz. bu konudada örnek alsan.
bak güzel kardeşim! hiç bir yazımda bilgiliyim, ben şöyleyim diye bahsetmedim. bunu nerden çıkartıgını bilmiyorum...zaten umrumdada değil.
yazmış olduğum bir entrynin altına kafanda kırılsın, gözünde parçalansın gibi ifadeler kullanan sen, keşke yunus emre hz. bu konudada örnek alsan.
(#20989963) şu entrysine binayen. bir yazar.(buda tanım)
saga sola salyalarını akıtarak şakirt diye saldıran bu zihniyet, gelmiş nıck altıma yunus emre hz. örnekler veriyor. gariptir yunuslar sizin gibi zihniyetlere kaldı...ne kadar garip.
senin boş bir insan olduğunu şurdan çıkardım canım; orda bir istatislik bilgi verilmiş, bu bilgiye cevabın sadece "kafanda kırılsın" gibi bir şey.
boşsun işte. zihniyetin bu çünkü.
bu zihniyete yunusları, Mevlanaları alet etmeyin.
saga sola salyalarını akıtarak şakirt diye saldıran bu zihniyet, gelmiş nıck altıma yunus emre hz. örnekler veriyor. gariptir yunuslar sizin gibi zihniyetlere kaldı...ne kadar garip.
senin boş bir insan olduğunu şurdan çıkardım canım; orda bir istatislik bilgi verilmiş, bu bilgiye cevabın sadece "kafanda kırılsın" gibi bir şey.
boşsun işte. zihniyetin bu çünkü.
bu zihniyete yunusları, Mevlanaları alet etmeyin.
oncelikle sözlük formatıni incelemeni oneriyorum. habersiz oldugun gercek. ikincisi yunus emreyi ve mevlanayi kendi malinmis gibi sahiplenmene anlam veremedim. halktan insanlar dahasi edebi ve tasavvufi kimseler olduklari icin kimseye kalmiyorlar. yunus ve mevlanayi kendi mali gibi goren sensin. ucuncusu istatistiki bilgi adi altindaki laf oyunun apacik ortada. sirf populizm cabasiyla baslik sicmanin anlami yok. gozlemledigim kadariyla puan kasiyorsun. cami, ataturk heykeli istatistigindense daha faydali bilgiler ver ki insanlar puanina puan katsin. incide degiliz ki trolluk yapanlar saygi gorsun.
bu arkadaşa son kez yazıyorum. (#20991736) şu entrysine binayen.
sözlük formatını incelememi önermişsinde, kendi nıck altına tanım yazmadan üsteki entry cevap niteliğinde entry girmişsin, "dedirtendir" kalıbı sözlük formatınca sakıncalı olmasına rağmen "istediğim şekilde tanım girerim" diye buyurdun. bu söylediklerim bana format hakkında tavsiye verirken, kendine dönüp bir bakman içindi.
gelelim ikinci konuya. Mevlana ve yunus emrey'i sahiplenmeme. en ufak bir hak kelamı kullanan insanları bu sözlükte aşagılarcasına şakirt kelimesini kullanan siz Kemalist tayfa, bir anda ne olduda bu büyük alimlerin sözlerini kulanıyorsunuz. o sahiplendiğim insanlar; Mevlanalar ve yunus emreler en büyük şakirtlerden birisidirler.
şakirt in senin nazırında ne olduguda malum.
edit: ayrıca popilistlik demişsinde, ona değinmeden edemiyecegim. ulan siz kimsinizki sizin üzerinizden prim yapayım.
önce bir karmama bak sonra konuş.
sözlük formatını incelememi önermişsinde, kendi nıck altına tanım yazmadan üsteki entry cevap niteliğinde entry girmişsin, "dedirtendir" kalıbı sözlük formatınca sakıncalı olmasına rağmen "istediğim şekilde tanım girerim" diye buyurdun. bu söylediklerim bana format hakkında tavsiye verirken, kendine dönüp bir bakman içindi.
gelelim ikinci konuya. Mevlana ve yunus emrey'i sahiplenmeme. en ufak bir hak kelamı kullanan insanları bu sözlükte aşagılarcasına şakirt kelimesini kullanan siz Kemalist tayfa, bir anda ne olduda bu büyük alimlerin sözlerini kulanıyorsunuz. o sahiplendiğim insanlar; Mevlanalar ve yunus emreler en büyük şakirtlerden birisidirler.
şakirt in senin nazırında ne olduguda malum.
edit: ayrıca popilistlik demişsinde, ona değinmeden edemiyecegim. ulan siz kimsinizki sizin üzerinizden prim yapayım.
önce bir karmama bak sonra konuş.
haksiz yazar. tamam.
dinleyicim, aynı zamanda dinleyicisiyim. müzik zevki hoş. muhabbeti 10 numara.
rem, sting, nirvana, boney mçalıp bir anda konsepti gereği küçük bir tarz değişikliği yapıp alkol aldım sallanıyorum çalmış yazar.
arabesk duygusallığından ağır metal müzik dinleyerek kurtulan, hüznünü sad bat turuu dinleyerek bastıran yüce gönüllü çağımız evliya chelebisi.
çok iyi bi insan, hem bekar hem paralı hemi de cingöz.
çok iyi bi insan, hem bekar hem paralı hemi de cingöz.
gezmeyi, rock müziği, arabeski seven yazar. cingöz, ezdirmez kendini. kısmetse evlenecek. parası yok ama gönlü zengin. darısı diğer gençlerin başına.
bugün doğum günü olan yazar.
bugüne kadar yaşadıklarının bimilyon misli eğlenceli ve huzurlu bir ömür diliyom kendisi için.
bugüne kadar yaşadıklarının bimilyon misli eğlenceli ve huzurlu bir ömür diliyom kendisi için.
bugün doğmuş yazar. doğum gününü kutlayan herkese teşekkürü bir borç bilir.
(#20731766) mühendislik fakültesini baştan kazanamamış olman.
o zaman öğretmenlik değil mühendislik okuyacaktın. kusura bakma eleştiri değil gerçek bu.
ki madem kapasitene güveniyorsun lys ye gir kazan oku mühendis ol. neden kolay yolu seçmeyi tercih ediyorsunuz?
o zaman öğretmenlik değil mühendislik okuyacaktın. kusura bakma eleştiri değil gerçek bu.
ki madem kapasitene güveniyorsun lys ye gir kazan oku mühendis ol. neden kolay yolu seçmeyi tercih ediyorsunuz?
26 yasindan sonra, is, guc ve es sahibi olduktan sonra kolay olmadigini dusunen yazar. ayrica muhendislere ogretmenlik yaparken, ogretmenlerin de(hepsi degil) pekala fark derslerini alip muhendislik yapabilecegini dusunen yazar.
(#22692783) E yuh artık dediğim yazar. el insaf.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar