bugün

/10
başlığındaki hatayı ortaya çıkarınca en beğenilen 3 entrymi kötülemekle yetinen yazardır. yazık.
yine çaylaklığa terfi etmiş yazar. nedensiz gelen bu çaylaklıktan sonra sanrılar görmeye başlamasından, bulantı ve kusma şikayetlerinin artmasından korkuyorum. bu arada niye çaylak yaptılar olum seni*.
(#2148556) entry sinde guzel bir tespite bulunmustur.
100 entry de girse 100 bin entry de girse nerede ironik nerede aklı selim olduğunun anlaşılması mümkün olmayacak olan yazardır kendisi. nitekim yıllardır anlayamadık biz belki burada çözer bir şeyleri.
kaliteli yazar.
yaptığı yerinde ve ince tespitlerle dikkat çeken, delikanlı uuser. ayrıca, sözlükle gerçek hayatı ayırt edemeyenlere selam etmesi de takdire şayan.
dinsiz imansız yazar.*
benim dinimi okusa bana tapacak olduğundan habersizdir. netekim hiç çelişki yoktur.
benim 80 entyme rağmen 15 entyle çaylaklıktan üyeliğe benden önce terfi edip beni çileden çıkaran yazar. ardından tekrar çaylaklığa sürülen ve tekrar çabalarıyla üyeliğe terfi eden doktor.
felsefe yapinca gevseyip veren kiz başlığıyla hayatın anlamını çözmüştür. artık dünyada insanların yaşamasının bir anlamı yoktur...
bundan sonra sözlükte uslu olacağına, televizyonun üztündeki dantelleri bile bozmadan tv izleyeceğine söz vermiş çaylaklıktan yeni kurtulmuş yazar*.
kendisine yazarlığa hoşgeldin diyemeden çaylak olmuş zırtapoz.
küfürlü başlık açılmaması gerektiğini çaylak olarak öğrenmiş çaylak/yazar. yazık. *
hakkında; "dördüncü nesil yazar" diye başlık açılmadan, "dördüncü nesil çaylak" olmuş eskinin yazarı, şimdinin çaylağı.
1...78910
© copyright 2005 - 2026