bugün
- azerbaycan2
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- 2026 dünya kupası22
- yaşamak üzerine2
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- fas6
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- japonya4
- anın fotoğrafı2
- velvet13
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- bosna hersek3
- sözlük kızlarının vücutları15
- moğolistan2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- ekonomi3
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- cezayir2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- bir insana inanmak2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kolu kıllı kız3
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arnavutluk2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- ona bir şey söyle10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- türk moğol kardeştir3
- çekya3
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- avustralya2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
En iyi arkadasim sirdasim ve abim. Her bisimi bilir. Dugunume davet edecegim tek insan. Allah bizi hic ayirmaz insallah. Guzel yurekli beyefendi. Son gunlerdeki itiraflarina bakilirsa istedigi biri var gibi. Neyse seni cok seviyorum abim
nickindeki harflerin ne olduğunu çözemediğim yazar. ismi mi yoksa başka bir şey mi çıkaramıyorum bir türlü.
Duyarlı bir yazar. Takdir edilesi.
günahkar bir yazar.
selia nickli yazara yazdığımın aynısını buraya da yazıyorum, bu yazarın laflarına itimad edilmemesine binaen.
selia nickli yazara akıl yada tavsiye vermek değil derdim. Sadece bu şuurda olanların laflarına itimad etmemeniz ve bunların laflarına inanmamanız için yazıyorum arkadaşlar.
açıkçası nerden başlayacağımı da bilemiyorum, o kadar çok yanlış tespit ettim ki.
islamın kabul ettiği 4 büyük mezhebe inanmayan, reddeden bir yazardır. Ömer Nasuhi bilmen yada Elmalılı hamdi yazır veya said nursi, Mevlana, Erzurumlu ibrahim hakkı efendi, bütün alimlerin üstünde "kutub" olarak anılan Abdülkadir Geylani gibi zamanının en parlak din bilginlerinin mezhebler hakkında "haktır, gerçektir" demelerine rağmen kendi kıt aklıyla (daha tek kitap yazamamış) mezheb anlayışını reddeden düşüncelere sahiptir.
Elmalılı hamdi yazır yada ömer Nasuhi bilmen hocanın ilmine itimad etmektense, bu yazar Zekeriya beyaz ve yaşar nuri Öztürk gibilerinin söylediklerine bakarak yüceler yücesi dinimi anlamaya çalışıyor. ve insanlara yanlış şeyler empoze etmesinin önüne kim geçebilir. Allah aşkına söyleyin bana?
Zekeriya beyaz ın porno film izlediğini bu yazara hatırlatınca tepkisi şu oluyor arkadaşlar; "o adam günah işlemiştir. onu ilgilendirir."
Zekeriya beyazın televizyonlarda daha ne acaib fikirleri var onlara girmek bile istemiyorum.
televizyonlarda islam dinini bilmeyen milyonlarca insanın bu adamın dediklerine bakarak ne kadar saptırılmış olduğunu unutmayın.
Bir adam porno film izlediğini, nefsine uyduğunu bize gösteriyorsa bundan insanlara fayda değil zulüm gelir.
Hakiki din alimleri, bırak porno film izlemeyi, kılı kırk yararak islamiyeti yaşamış insanlardır. örnek mi vereyim Erzurumlu ibrahim hakkı hazretleri, bediüzzaman said nursi, Süleyman hilmi Tunahan, mehmed zahit kotku..
sözün özü, bir daha bana mesaj atmamasını istediğim gibi bu yazarın, bunun dinle ilgli yazdıklarına asla güvenmeyin, gerekirse gelin bana sorun. bırakın bu yazarı kendi haline karalasın dursun.
vesselam..
selia nickli yazara yazdığımın aynısını buraya da yazıyorum, bu yazarın laflarına itimad edilmemesine binaen.
selia nickli yazara akıl yada tavsiye vermek değil derdim. Sadece bu şuurda olanların laflarına itimad etmemeniz ve bunların laflarına inanmamanız için yazıyorum arkadaşlar.
açıkçası nerden başlayacağımı da bilemiyorum, o kadar çok yanlış tespit ettim ki.
islamın kabul ettiği 4 büyük mezhebe inanmayan, reddeden bir yazardır. Ömer Nasuhi bilmen yada Elmalılı hamdi yazır veya said nursi, Mevlana, Erzurumlu ibrahim hakkı efendi, bütün alimlerin üstünde "kutub" olarak anılan Abdülkadir Geylani gibi zamanının en parlak din bilginlerinin mezhebler hakkında "haktır, gerçektir" demelerine rağmen kendi kıt aklıyla (daha tek kitap yazamamış) mezheb anlayışını reddeden düşüncelere sahiptir.
Elmalılı hamdi yazır yada ömer Nasuhi bilmen hocanın ilmine itimad etmektense, bu yazar Zekeriya beyaz ve yaşar nuri Öztürk gibilerinin söylediklerine bakarak yüceler yücesi dinimi anlamaya çalışıyor. ve insanlara yanlış şeyler empoze etmesinin önüne kim geçebilir. Allah aşkına söyleyin bana?
Zekeriya beyaz ın porno film izlediğini bu yazara hatırlatınca tepkisi şu oluyor arkadaşlar; "o adam günah işlemiştir. onu ilgilendirir."
Zekeriya beyazın televizyonlarda daha ne acaib fikirleri var onlara girmek bile istemiyorum.
televizyonlarda islam dinini bilmeyen milyonlarca insanın bu adamın dediklerine bakarak ne kadar saptırılmış olduğunu unutmayın.
Bir adam porno film izlediğini, nefsine uyduğunu bize gösteriyorsa bundan insanlara fayda değil zulüm gelir.
Hakiki din alimleri, bırak porno film izlemeyi, kılı kırk yararak islamiyeti yaşamış insanlardır. örnek mi vereyim Erzurumlu ibrahim hakkı hazretleri, bediüzzaman said nursi, Süleyman hilmi Tunahan, mehmed zahit kotku..
sözün özü, bir daha bana mesaj atmamasını istediğim gibi bu yazarın, bunun dinle ilgli yazdıklarına asla güvenmeyin, gerekirse gelin bana sorun. bırakın bu yazarı kendi haline karalasın dursun.
vesselam..
gereksiz saçma sapan bir yazarımsı.
Sözlükte bu ara en sevdiğim abimdir vede keşke uzun sohbetler etsek dediğim..
Hep varolsun sözlüğümüzde.
Hep varolsun sözlüğümüzde.
Aman donuzla haciligin bozulur yazarı.
Sorsan namusludur kızlarla konuşur dua ediyorum ayağına He aslanım He Şeyh oldun uçuyorsun dinden imandan.
Sorsan namusludur kızlarla konuşur dua ediyorum ayağına He aslanım He Şeyh oldun uçuyorsun dinden imandan.
fzldgl nickli kişiye onun sayfasında cevap vermeyi bile çok goren yazar. Konussun dursun.
Nesi seviliyorsa bilemedim beni sinir etti şurda 2 günde.
Tanımam etmem bir kaliteli yazar kendi öyle yazmışti.
Tanımam etmem bir kaliteli yazar kendi öyle yazmışti.
kuzucugum olan yazar. bugun kendimi adile nasit gibi hissetmeye basladim nedense.
11. nesil yazar.
adamın dibidir.
çamur at izi kalsıncılara duyurulur.
çamur at izi kalsıncılara duyurulur.
allah peygamber başka bir şey bilmiyor. anası babası olsam böyle aciz sümsük bir evladım var diye depresyona girerdim.
Sabah sabah mesaj kutumu yeşillendiğini gördüğümde, hiç bir şey düşünmeden mesaj butonunun üzerine tıkladım.
Gözlerim kelimeler üzerinde gezinirken, bu mesajın ondan olduğunu tahmin bile etmedim.
Sonra mesajın sahibinin kim olduğuna bakmamla havalarda uçmam bir oldu.
Sevinçten nutkum tutulu. 'inanmıyorummmmmmmmmmm!' Çığlığı atarak cevapladın. *
Bir daha buralara geleceğini hiç düşünmemiştim.
Aramıza tekrar hoşgeldinnn, yüreği temiz insan!
Gözlerim kelimeler üzerinde gezinirken, bu mesajın ondan olduğunu tahmin bile etmedim.
Sonra mesajın sahibinin kim olduğuna bakmamla havalarda uçmam bir oldu.
Sevinçten nutkum tutulu. 'inanmıyorummmmmmmmmmm!' Çığlığı atarak cevapladın. *
Bir daha buralara geleceğini hiç düşünmemiştim.
Aramıza tekrar hoşgeldinnn, yüreği temiz insan!
11. Nesil sevmiş ama sevilmemiş yazar.
Allah'tan kolaylık ve sabır diliyorum kendisi icin.
Allah'tan kolaylık ve sabır diliyorum kendisi icin.
Son zamanlarda yaptığı itiraflarla, kimi zaman da insanların ahiretini sonsuz sevinçle geçirmeleri için yol göstermeyi hedefleyen yazar olma derdindedir.
efendi ve edepli bir yazar.
hakkımda güzel şeyler söylemiş sağolsun.
yolu ve bahtı açık olsun inşallah.
hakkımda güzel şeyler söylemiş sağolsun.
yolu ve bahtı açık olsun inşallah.
aşırıya kaçan fikirleri var mıdır bilmem, zira tüm entry'lerini okumadım.
fakat okuduklarımdan gördüğüm şu ki; dini unutmayan ve unutturmayan entry'ler girmesi, çoğu zaman sapkınlık dolup taşan bu yeri gözümde değerli kılmaya yetti.
dinsizliğin moda olduğu mekan ve zamanlara inat yazsın. kimilerimizin ruhuna iyi geliyor.
fakat okuduklarımdan gördüğüm şu ki; dini unutmayan ve unutturmayan entry'ler girmesi, çoğu zaman sapkınlık dolup taşan bu yeri gözümde değerli kılmaya yetti.
dinsizliğin moda olduğu mekan ve zamanlara inat yazsın. kimilerimizin ruhuna iyi geliyor.
zamanında üniversite okumamış diye acı imtihanlara maruz kalmış kişi.Ama bugün çok farklı bir noktada çok şükür.
on birinci nesil cahil.
(#22892325) demişsin de, bu ne kardeş? (#22892342)
(bkz: göt olmanın dayanılmaz hafifliği)
(#22892325) demişsin de, bu ne kardeş? (#22892342)
(bkz: göt olmanın dayanılmaz hafifliği)
Yapmayayım yapmayayım diyorum ama artık zoruma gidiyor. Zira bu adamda da bende de bilmem kaçıncı nesil yazar ibaresi var. Zall bu ne? Daha kaç ayakkabı kutusu dolduracaksın hafız?
Al bu da entry'si: (#22844728)
Al bu da entry'si: (#22844728)
Zeki ve fikirlerini oldukça beğendigim yazar. Kalemine kuvvet azizim.
şeriatı kabul etmeyen cehenneme yolcudur diyen yazar sizin o şaşıbeş allahınızla cennette takılmaktansa cehennemde zebanilerle takılmayı tercih ediyorum bende.
(#22603284) sözlük formatını okuması gereken yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar