bimin ürettiği peynirdir. geçtiğimiz günlerde zamlanmıştır. 2 kiloluğu 15 den 17 liraya çıkmıştır.
bir aknaz olmayan peynirdir.
tahsildaroğlu benim peynirim güvenle alır lezzetle yerim. tahsin amcamın peyniri dururken cık cık *
bir markanin adi ne kadar cafcafli yada iyi yurekliyse kalitesi o kadar sikindirik oluyor..
(#17408478) simitçilerin simit fiyatına sattığı bir kuruşluk peynir. dalga amaçlı değil cidden maliyeti o neredeyse lan.

yüzde ne kadar kar ettiklerini hesaplayamadım şuan.
ekici peynir lokumlu peynirde en güzelidir, ancak tadarak alabileceğiniz marketlerde torunoğlu peynirini tadın arkadaşlar kilosu 8 liraya güzel beyaz peyniri var.
sütü de vardır efenim fakirlerin dostudur.
(bkz: dost süt)

edit: ben de fakirim yanlış anlaşılmasın.
görsel
bimde satılan peynir markası 500 gram'ı 6 tl olmuş şuan yiyorum %100 sütten yapılmış ama biraz yumuşak olsa daha iyi olur.
öğrenci evinde yedim ben de. bence gayet başarılı. ki ben çerez niyetine peynir yiyen insanım.
© copyright 2005 - 2026