bugün

islam'ın minik bug'ı. Yav bok yiyeni yemiyorsun. Direkt bok yolunu yiyorsun. Bu ne yaman çelişki anne. Evet.
Domuza haram deyip icki icmek kadar acayip olan sikko.
O devirde kokoreç mi vardı?
Çift tırnaklı ve/ve ya semiz getiren hayvanın bütün organları islam dinine göre yenilebilir. (bkz: koç taşşağı)

Domuz tek tırnaklı ve semiz getirmediği için haramdır.

Ayrıca bağırsak sirkede 1 gün kadar bekletilir. Sirke en güçlü antibakteriyel karışımlardan biridir.

iyi o zaman amk. Balık denizde bulduğu planktonlarla besleniyor. Denizde o kadar hayvan dışkılıyor, çiftleşiyor. Bu ürünlerden planktonlarda etkileniyor.

Sırf bu yüzden balık yememeye benzer bu olay.
Tevrat ayetleri ile curutulmeye calisilan realite. Yav banane tirnagindan. Direkt bok yolunu yiyoz. Kivirmayin. Sictiniz. Evet.

"... ve domuz... çünkü tırnaklıdır, fakat geviş getirmez. O size murdardır, bunların etinden yemeyeceksiniz ve leşlerine dokunmayacaksınız." (Tevrat, Tesniye, bab, 14/8)

Haa, de ki bana enam, bakara, maide de yasak, ok.

"Allah sizlere yalnız leşi, kanı, domuz etini, bir de Allah'tan başkası adına kesilenleri haram kıldı." (Bakara, 2/173; Nahl, 16/115)
"Leş, kan, domuz eti, Allah'tan başkasının adı anılarak kesilen... hayvanlar sizin için haram kılınmıştır." (Mâide, 5/3)
"Ey Muhammed, de ki: Bana vahyolunanlar arasında, yiyen bir kişinin yediği herhangi bir şeyin haram olduğuna dair bir hüküm bulamıyorum. Ancak leş veya akıtılmış kan, yahut domuz eti ki bunlar pistir, yahut doğru yoldan çıkarak, Allah'tan başkasının adı anılarak kesilen hayvanların yenmesi haramdır... " (En'âm, 6/145)

Ama niye kokoreç serbest, hele onu bi acikla???????
Tevrattan ayet bulup sıçtığını sıvamaya çalışan yazarın hedesidir.

Allah (c.c) şöyle buyurmuştur:     “De ki: “Bana vahyolunanlar arasında (haram dediklerinizden) yiyecek bir kimseye haram olduklarını bulduğum yiyecekler (yalnızca) şunlardır: Ölü, akmış kan, domuz eti -ki o pistir- ve Allah’tan başkasının adına boğazlandığından dolayı  murdar olanlar. Kim mecbur kalırsa, zulmetmeksizin ve haddi aşmaksızın (yerse), şüphesiz Rabbin Gafûrdur, Rahîmdir.” (el-En’âm, 6/145).

Olayın bilimsel yöntemine girersek hiç çıkılmayacak hede.
Domuzun tadina bakin la bir defa bu kadar korkmayin amk. Her boku yiyip hirsizlik yaoip zina yapip domuzdan zombie gibi kacmanin mantigi nedir. 4x4 muslumansan eyvallah ama iki gune bir porno seyrediyorsan domuz yemekten daha gunah o.
Bok yiyen, boktan gelen mikroplara haliyle hastalıklara kapılabilir. Zaten pis yerlerde yaşar. Ama bok yolu yemek ayrıdır. Böylece pis dediğimiz hayvanın yaptığını yaparız sadece.
Domuz böcek, kertenkele, yumurta, tavşan ve karaca yavruları, fare, kar sıçanı ve leş yer. Küçükbaş ve büyükbaş hayvanlar sap, saman ve kuru ot yerler. Sanırım arasında ki farkı anlamak için sadece Müslüman olmaya gerek yoktur.
denizden prezarvatif çıkıyor o zaman hiç balık yemeyelim biz daha denize akanları saymadım fare de dolaşıyor bu arada.
Müslümanlar beynine değil kitaba göre yaşadıkları için tartısılmaması gereken önerme. Sen istedigin bilimsel gercegi ortaya sun "ama allah domuz yeme koyun ye dedi" diyeceklerdir.
domuza haram diyorum ama tadını da çok merak ediyorum ilk fırsatta denemeyi düşünüyorum.
kokoreç canım çekti şimdi.
tanım: yaptığım durum.
insana Karısının helal ama kızının haram olduğu gibidir. Eğer sen bu mantıkla devam edersen kızınlada ilişkiye girebilmen olağanüstü bir davranış olmaz.
kokoreç yemeyen ameleleri zora getirmiştir. büyük bir lezzetten mahrumsunuz. otur bunu düşün.
(bkz: cevab veremedi)
domuzun haram olmasının sebebi dışkı yemesi falan değildir. şu gördüğümüz madde aleminin bir de metafizik arka planı, gölgesi mevcuttur.

dolayısıyla insan da dahil her varlığın bu metafizik/enerjetik alemde bir eşleniği, sübtil dublesi bulunur. esasen maddeyi bir bütün halinde ve organize olarak tutması sebebiyle bu enerjetik alan her şeyin hakikatidir.

bir kağıdın üstüne demir tozları serpsek ve kağıdın altına bir mıknatıs koysak, demir tozlarının derhal mıknatısın kuvvet alan çizgileri doğrultusunda hizaya girdiklerini görürürüz.

işte bahsedilen o enerjetik boyut madde aleminde her varlığı bu şekilde hizaya sokar. bitki, hayvan, insan bu şekilde var olurlar.

her varlık birbirinden titreşim sayısı(zikri) ile ayrılır. titreşimi düştükçe varlıklar iptidaileşir. hasılı etini yediğimiz hayvanın titreşimi ne kadar düşükse bize o derece olumsuz etki eder.

geniş izah için:

http://isnetus.wordpress.com/2014/08/29/hz-davut/