bugün

dolapta eşya satmak

36 liraya mango elbise sattım karı kolu kötü diyor. 36 liraya mango elbiseden beklentisi neydi acaba? Zaten kullanıcı adında 58 vardı meymenetsizin iade almadım.
© copyright 2005 - 2026