bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kadir inanır14
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- velvet28
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- arapça okuyabilen yazarlar3
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- aile evinde yaşamak13
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- bir şeyler söyle3
- sedat pekmez21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- anın görüntüsü17
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- galatasaray lobisi11
- 26 haziran 20266
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- erleg han ile revani yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- ingiliz aksanı6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
Pandemi olur,doktorlar aşı bulurlar.Kanser olursun.Seni tedavi etmeye çalışırlar.Madem bu kadar doktor karşıtısınız.E gelmeyin kardeşim.Sarımsak suyuyla kanseri tedavi edersiniz artık.
Hastalığı çıkaran doktorlar mı ?Ulan bu nedir dark mizah felan mı?
Dünyadaki en en en ama en önemli meslek doktorluktur.
Not: doktorluk kutsal falan değildir. Kimse babasının hayrına doktor olmadı. Ama en önemlidir.
Not: doktorluk kutsal falan değildir. Kimse babasının hayrına doktor olmadı. Ama en önemlidir.
Gençler buraya kim Trump ı davet etti ?
Kral birinci konu şu subaylık ile doktorluk çok farklı icraatlardır,elma ile armutu kıyaslayıp armut elmayı döver diyemezsin.ikincisi herkes tıp yamak zorunda değil tabii ki kararına saygı duyarım.Üçüncüsü fikirlerinin bir dayanağı yok.Sadece söylüyorsun.Bunlar artık araştıran ve sorgulayan toplumların kanmayacağı komplo teorileri.teori dahi diyemeyiz gerçi de.Yani kardeşim konuya bakar mısın?
doktor pembe ve beyazdır. subay esmer olur.
Ya iyi de senin bahsettiğin şey meslek değil.Tutuyorsun kötü doktor gördüm diye bir genelleme yapıyorsun.Madem öyle bu ülkede yıllarca subaylar darbesi olmadı mı? insanların özgürlüklerine ve demokrasiye ket vurulmadı mı? Adolf hitler bir asker değil miydi?Nedir yani ben de tutup büyün askerler böyledir mi diyeyim.Bu mudur yani.Bakın katagori hatası yapıyorsunuz.Benim açımdan bu konu burada bitmiştir teğmen bey.
Yarrağımın alacağı versustur bu ikisini hangi olmayan beyninizle karsılaştıriyorsunuz anlamadım trolluk yapiyor desem boyle bi trollukte yok mallıktan başka bisey değil.
savcının alacağı versustur. düşün mesleğin sorulduğunda savcıyım ne forsun karizman olur.
doktorluk bence sırf para için yapılacak bir meslek değil. sen zeki ol aşırı ders çalış tıp fakültesi kazan sonra git idrar dışkı hasta kisisel hijyenine dikkat etmesin maaşı da düşük üstüne bir de dayak ye.
subaylık için üniforma karizması var maaşı iyi sosyal imkanları var.
yanlız şunu gördüm hepsi için değil ama doktorlardaki ego kimsede yok. düşün ülke cumhurbaşkanı ol bu kadar ego sahibi olmazsın. ben bu kadar kibir sahibi olan meslek sahibi görmedim. iyileri tenzih ederim.
bir ilerisi sekreterleri. sen sekretersin doktorun bile isine karışıyorlar. özel güvenliklerin kendini özel harekatçı sanması gibi.
doktorluk bence sırf para için yapılacak bir meslek değil. sen zeki ol aşırı ders çalış tıp fakültesi kazan sonra git idrar dışkı hasta kisisel hijyenine dikkat etmesin maaşı da düşük üstüne bir de dayak ye.
subaylık için üniforma karizması var maaşı iyi sosyal imkanları var.
yanlız şunu gördüm hepsi için değil ama doktorlardaki ego kimsede yok. düşün ülke cumhurbaşkanı ol bu kadar ego sahibi olmazsın. ben bu kadar kibir sahibi olan meslek sahibi görmedim. iyileri tenzih ederim.
bir ilerisi sekreterleri. sen sekretersin doktorun bile isine karışıyorlar. özel güvenliklerin kendini özel harekatçı sanması gibi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar