bugün
- true nun çaylak olması9
- yeni tanışılan kızdan istemek3
- kadir inanır6
- yazarların iyi olduğu konular7
- velvet26
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- sedat pekmez21
- kürtçülük4
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları4
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalist dünya19
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- kemalist vs ot yiyen köpek3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ismet gürbüz2
- ciguli kral2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- galatasaray lobisi11
- 2026 dünya kupası25
- ingiliz aksanı6
- borsa istanbul2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- tavuk iskender4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- beşar esad3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- çomar putu4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- birader yazar olmak13
- dincilerin ingiltere sevdası5
- ebu muhammed el culani3
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- üniversitelerin gereksiz olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- kemalistler10
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- merhabalar biraderler4
Pandemi olur,doktorlar aşı bulurlar.Kanser olursun.Seni tedavi etmeye çalışırlar.Madem bu kadar doktor karşıtısınız.E gelmeyin kardeşim.Sarımsak suyuyla kanseri tedavi edersiniz artık.
Hastalığı çıkaran doktorlar mı ?Ulan bu nedir dark mizah felan mı?
Dünyadaki en en en ama en önemli meslek doktorluktur.
Not: doktorluk kutsal falan değildir. Kimse babasının hayrına doktor olmadı. Ama en önemlidir.
Not: doktorluk kutsal falan değildir. Kimse babasının hayrına doktor olmadı. Ama en önemlidir.
Gençler buraya kim Trump ı davet etti ?
Kral birinci konu şu subaylık ile doktorluk çok farklı icraatlardır,elma ile armutu kıyaslayıp armut elmayı döver diyemezsin.ikincisi herkes tıp yamak zorunda değil tabii ki kararına saygı duyarım.Üçüncüsü fikirlerinin bir dayanağı yok.Sadece söylüyorsun.Bunlar artık araştıran ve sorgulayan toplumların kanmayacağı komplo teorileri.teori dahi diyemeyiz gerçi de.Yani kardeşim konuya bakar mısın?
doktor pembe ve beyazdır. subay esmer olur.
Ya iyi de senin bahsettiğin şey meslek değil.Tutuyorsun kötü doktor gördüm diye bir genelleme yapıyorsun.Madem öyle bu ülkede yıllarca subaylar darbesi olmadı mı? insanların özgürlüklerine ve demokrasiye ket vurulmadı mı? Adolf hitler bir asker değil miydi?Nedir yani ben de tutup büyün askerler böyledir mi diyeyim.Bu mudur yani.Bakın katagori hatası yapıyorsunuz.Benim açımdan bu konu burada bitmiştir teğmen bey.
Yarrağımın alacağı versustur bu ikisini hangi olmayan beyninizle karsılaştıriyorsunuz anlamadım trolluk yapiyor desem boyle bi trollukte yok mallıktan başka bisey değil.
savcının alacağı versustur. düşün mesleğin sorulduğunda savcıyım ne forsun karizman olur.
doktorluk bence sırf para için yapılacak bir meslek değil. sen zeki ol aşırı ders çalış tıp fakültesi kazan sonra git idrar dışkı hasta kisisel hijyenine dikkat etmesin maaşı da düşük üstüne bir de dayak ye.
subaylık için üniforma karizması var maaşı iyi sosyal imkanları var.
yanlız şunu gördüm hepsi için değil ama doktorlardaki ego kimsede yok. düşün ülke cumhurbaşkanı ol bu kadar ego sahibi olmazsın. ben bu kadar kibir sahibi olan meslek sahibi görmedim. iyileri tenzih ederim.
bir ilerisi sekreterleri. sen sekretersin doktorun bile isine karışıyorlar. özel güvenliklerin kendini özel harekatçı sanması gibi.
doktorluk bence sırf para için yapılacak bir meslek değil. sen zeki ol aşırı ders çalış tıp fakültesi kazan sonra git idrar dışkı hasta kisisel hijyenine dikkat etmesin maaşı da düşük üstüne bir de dayak ye.
subaylık için üniforma karizması var maaşı iyi sosyal imkanları var.
yanlız şunu gördüm hepsi için değil ama doktorlardaki ego kimsede yok. düşün ülke cumhurbaşkanı ol bu kadar ego sahibi olmazsın. ben bu kadar kibir sahibi olan meslek sahibi görmedim. iyileri tenzih ederim.
bir ilerisi sekreterleri. sen sekretersin doktorun bile isine karışıyorlar. özel güvenliklerin kendini özel harekatçı sanması gibi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar