bugün
- pkk nasıl biter4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- dünya10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- lise5
- bir insanı sevmek12
- yazarların imza parfümleri12
- yargıcı2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- 2026 dünya kupası24
- mutluluğun fark edilmemesi9
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- akp aslında yok her şey dekor5
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- saygıdeğer birader yazarlar2
- pkklı anaları2
- erkekler neden az yaşar8
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor2
- amerikan yahudileri3
- futbol17
- hızlı para kazanmanın yolları6
- kıskanmak7
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- bosna hersek4
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı3
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- devlet gücü6
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- yazarlara gelen son mesaj5
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- japonya5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- deprem2
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- venezuela2
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- sude isimli kızlar2
Pandemi olur,doktorlar aşı bulurlar.Kanser olursun.Seni tedavi etmeye çalışırlar.Madem bu kadar doktor karşıtısınız.E gelmeyin kardeşim.Sarımsak suyuyla kanseri tedavi edersiniz artık.
Hastalığı çıkaran doktorlar mı ?Ulan bu nedir dark mizah felan mı?
Dünyadaki en en en ama en önemli meslek doktorluktur.
Not: doktorluk kutsal falan değildir. Kimse babasının hayrına doktor olmadı. Ama en önemlidir.
Not: doktorluk kutsal falan değildir. Kimse babasının hayrına doktor olmadı. Ama en önemlidir.
Gençler buraya kim Trump ı davet etti ?
Kral birinci konu şu subaylık ile doktorluk çok farklı icraatlardır,elma ile armutu kıyaslayıp armut elmayı döver diyemezsin.ikincisi herkes tıp yamak zorunda değil tabii ki kararına saygı duyarım.Üçüncüsü fikirlerinin bir dayanağı yok.Sadece söylüyorsun.Bunlar artık araştıran ve sorgulayan toplumların kanmayacağı komplo teorileri.teori dahi diyemeyiz gerçi de.Yani kardeşim konuya bakar mısın?
doktor pembe ve beyazdır. subay esmer olur.
Ya iyi de senin bahsettiğin şey meslek değil.Tutuyorsun kötü doktor gördüm diye bir genelleme yapıyorsun.Madem öyle bu ülkede yıllarca subaylar darbesi olmadı mı? insanların özgürlüklerine ve demokrasiye ket vurulmadı mı? Adolf hitler bir asker değil miydi?Nedir yani ben de tutup büyün askerler böyledir mi diyeyim.Bu mudur yani.Bakın katagori hatası yapıyorsunuz.Benim açımdan bu konu burada bitmiştir teğmen bey.
Yarrağımın alacağı versustur bu ikisini hangi olmayan beyninizle karsılaştıriyorsunuz anlamadım trolluk yapiyor desem boyle bi trollukte yok mallıktan başka bisey değil.
savcının alacağı versustur. düşün mesleğin sorulduğunda savcıyım ne forsun karizman olur.
doktorluk bence sırf para için yapılacak bir meslek değil. sen zeki ol aşırı ders çalış tıp fakültesi kazan sonra git idrar dışkı hasta kisisel hijyenine dikkat etmesin maaşı da düşük üstüne bir de dayak ye.
subaylık için üniforma karizması var maaşı iyi sosyal imkanları var.
yanlız şunu gördüm hepsi için değil ama doktorlardaki ego kimsede yok. düşün ülke cumhurbaşkanı ol bu kadar ego sahibi olmazsın. ben bu kadar kibir sahibi olan meslek sahibi görmedim. iyileri tenzih ederim.
bir ilerisi sekreterleri. sen sekretersin doktorun bile isine karışıyorlar. özel güvenliklerin kendini özel harekatçı sanması gibi.
doktorluk bence sırf para için yapılacak bir meslek değil. sen zeki ol aşırı ders çalış tıp fakültesi kazan sonra git idrar dışkı hasta kisisel hijyenine dikkat etmesin maaşı da düşük üstüne bir de dayak ye.
subaylık için üniforma karizması var maaşı iyi sosyal imkanları var.
yanlız şunu gördüm hepsi için değil ama doktorlardaki ego kimsede yok. düşün ülke cumhurbaşkanı ol bu kadar ego sahibi olmazsın. ben bu kadar kibir sahibi olan meslek sahibi görmedim. iyileri tenzih ederim.
bir ilerisi sekreterleri. sen sekretersin doktorun bile isine karışıyorlar. özel güvenliklerin kendini özel harekatçı sanması gibi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar