bugün

sago yapmıştır yine. sago başka ya. çok derin bir adam. sığ değil.
bu arada kısa sürede barışmışlar ellağam. şimdilik bir şey yok galiba.
bana yapılsa kahveden arkadaşlarla toplanıp ağzını burnunu kırardım. o kadar ağır bir diss'tir.
bana yapılsa kahveden arkadaşlarla toplanıp elini yüzünü öperdim. o kadar ağır bir diss'tir.
disslerin kralıdır.
ceza veya sansar gibi küfürlü diss atanlara küfürsüzde diss atılacağını kanıtlamıştır.
ceza'yı annesinin rahmine döndüren disstir. sago acımamış.
O dönemin Kuvvetmirasına dahil olup bu efsane disstortion'da Ceza'yı dissleyen isimlerden Mozole Mirach ve Sitem Depresif Sago ve Mira'yla yollarını ayırdıktan sonra Ceza'dan bu albümde yer aldıkları için özür dilemişlerdir; gençtik toyluğumuza geldi affola gibisinden.
(bkz: liseli vardı ya ah o liseli)
türkçe rapteki en iyi diss albümlerinden biridir. yoksa kendisi tek başına diss değildir.
baya baya uğraşılan bir diss. eski günleri yad etmek için açtım yeniden dinledim.hakkaten güzel yazmış adam.
türkçe rap tarihinde görülen en sağlam disslerden biridir. çok sağlam ayarlar var.
https://www.youtube.com/watch?v=Bq8upCkTV1w
25 dakika boyunca cezanın 3 dk lık dissine cevap veremeyen bir eserdir :p.
2005de çıkan sagopa kajmer in cezaya yaptığı diss. 23 dakika boyunca o kadar çok laf sokuyorlar ki ceza kadın olsa hamile kalırdı.

2-3 senede bir aklıma gelir ve her dinlediğimde vay anasını derim
© copyright 2005 - 2026