bugün

naked şarkısında bi hey diyişi var krize girdim lan.
Müzisyendir. Like a g6 gibi efsane şarkıda düeti bulunur.Farklı bir havaya sahip olup sesi sanki melodili gibidir.
son olarak Enrique Iglesias ile düet yapmıştır.
uzun zamandır bilmediğim halde favorilerim arasındadır. ayrı bir enerjisi var.
görsel
görsel
görsel
"Dancing in the dark" diye harika bir şarkıya da sahiptir.
Genelde ft.ler ile karşımıza çıkar. son ft.si ise Laurent Wery' nin "hey hey" şarkısıdır.* Enerjik görüntüye sahiptir,sesi melodi gibidir,kendince söyleyiş tarzı vardır. *
gece gece aklıma nerden geldiğini merak ettiğim şarkıcı. çokoş minyon tipli bir bağyandır ayrıca kendileri oyşşş...

görsel
aynası kötü olan şey. akabinde göt üzeri oturtuyor işte!
bu kadar çirkin olup da bu kadar seksi olmayı başarabilendir. sesi güzeldir bu sayede daha da seksileşir. hem çirkin hem giderli olan iki hatundan biridir. diğeri: kesha.
en ünlüsü için;
(bkz: gulliver)
like a g6'den sonra bass down low ve in the dark şarkılarıyla bayağı bi ünlenmiştir.
Günümüze kadar devlerden kalan tek hatıra görmesekte dev aynaları ifadesi olmuştur. Sözlükte yazar olmak ve karmanın yüksek olması, insann kendisini dev aynasnda görmesine sebep olmamalıdır.
like a g6 şarkısındaki düeti ile kimsenin haberi olmadan kendini sevdirmiş, bass down low ile diskoların tozunu almış, in the dark şarkısıyla yükselişini sürdürmüş ve son olarak enrique iglesias ile yaptığı naked düeti ile yardırmış sanatçıdır. ayrıca kendisi dünyada gözlüğün en çok yakıştığı insandır.

(bkz: gözlüklü)
görsel
görsel
(bkz: gözlüksüz)
http://images4.fanpop.com...06_1.jpg?cache=1300015140
enrique iglesias ile naked diye bir düeti vardır ki kendini aşmıştır.
http://www.youtube.com/wa...v=mgEixhE3Oms&ob=av2e
kısaltma (bkz: development)
© copyright 2005 - 2026