bugün

sevgili sözlük, bugün yepyeni, depdeli bir yazar daha gelmiş. Kendisine günlüğümden hoşgeldin dileklerimi iletiyorum. Duyamasa da. Neyse, bugünlük de bu kadar sözlük. Kendine iyi bak.

Edit: tüh ulan yanlış yere yazmışım *
8. nesil yazar . *
(#14193667)ağzına, yüreğine ve entry giren ellerine sağlık. hoş gelmiş bu arada. saygılar.
sevdiği ilçeleri sevmediğim * hoşsohbet 8. nesil yazar.
afyon soğuğunda kaşı gözü donmuş 8. nesil müşteri temsilcisi, matematikçi ve inatçı* yazar. güzel börek yapıcısı, yazdıklarını beğenerek okuduğum yazar.
iyi kalpli, sabırlı bir yazar. yazmaya devam etsin, kaybolmasındır.
aşk akılla ilgili bir olay olmasa da...

aşık olmadan önce bir kere daha düşünmesini tavsiye ederek,

sevgililer günü'nü kutladığım uludağ sözlük yazarı.
#14804535 ayakta alkışladığım yazar.
sıcakkanlı yazar.
mülakata gireceğini öğrendiğimde adaylara kolay gelsin demiştim. meğer mülakata tabi tutulacak kendisiymiş *
bu iletişim kabiliyeti ile o mülakatı rahat geçersin sen.
otobüse bindiğinde muavinden su almakta çekinen insandır. haklıdır çünkü muavinlere hizmetçi muamelesi yapmanın adil olmadığını düşünmüştür. kraldır/kraliçedir.
http://www.youtube.com/watch?v=mbJ9D_p3p24 parçayı armağan ettiğim yazar.
ablamdır, başka söze gerek var mı ?

Kahve teklifim hala geçerli, yanında pasta da var, hatta ne isterse kabuldur.
© copyright 2005 - 2026