1. 1.
    aslen "def-i hacet"tir... arapçada sıçmak anlamına gelen kelimedir...
    (bkz: wc)
    (bkz: hela)
    (bkz: tuvalet)
    (bkz: alafranga tuvalet)
    (bkz: alaturka tuvalet)

    (bkz: cis)
    (bkz: sidik)
    (bkz: idrar)

    (bkz: isemek)
    (bkz: sicmak)

    (bkz: kaka)
    (bkz: bok)
    2 -3 ... beelzebub
  2. 2.
    arp. ihtiyaç gidermek, atmak, uzaklaştırmak.
    1 ... sephrenia
  3. 3.
    dertten kurtulmaktır. ee dışkı da derttir. mükemmel bir kelime, sıçmak bu kadar kibarca anlatılamazdı.
    -1 ... paradigma
  4. 4.
    (bkz: 100 numara)
    1 -1 ... ferruzohestanpalas
  5. 5.
    (bkz: büyük 1 lira)
    (bkz: küçük 50 kurus)
    ... aaliyahqueen
  6. 6.
    yemekten daha güzeldir verdiği rahatlık.
    1 ... rotbalans
  7. 7.
    Alt- Üst Kültür akımının yayını. defi- i hacet delileri ve sakinlerinin hazırladığı yer altından hallice dergi.. onu sokaklarda arayın!

    bu da alt - üst kültür manifestosu:

    1- her şey önce analiz sonra protesto edilebilir.

    2- dil, mekaniktir. duygu, saklı; anlatım biçimi yazarın ya da yarattığı karakterin öznelliğindendir.

    3- orta yoktur. alt ve üst'ün tabakalarında verdiğimiz her sanat yapıtı aşırıcılığın resmedilişidir.

    4- bu oluşum mevcut olan akımlara alternatif getirmek için değil, alternatif olarak tutulan her "şeyi" mevcut kılmak içindir.

    5- yöntem olarak taşlama, alay, tahkir etme, yok sayma, tenkit, mübalağa, iç sesler, hiciv ve mizah kullanılabilir.

    6- dahili olduğumuz üretim negatif sanattır. çıkış noktası olarak acı ve şekil değiştirmiş türevleri temel alınır. ancak bu, acıya hayranlık ya da acıdan beslenmek değildir. daha çok, acı, araştırılması gereken bir bilim dalıdır.

    7- amaç, tuhaflığı, kasıtlı karmaşayı, gülünç deliliği, hastalığı, gözlemlenebilir saçmalığı, maruz kalınan ve uygulanan şiddeti, güleç karamsarlığı ikili ya da toplumsal ilişkilerin çeperinde göstermek; gerekirse onarmaktır.

    8- güttüğümüz siyaset -izm- dışıdır; tanımlanamaz.

    9- ortaya çıkarılacak her ürün topluma dair kişisel metinlerdir. sorgu ve cevapları bünyesinde barındırmasıyla fısıltılı bir sayıklama halinde bile toplumla dolayısıyla çevresiyle dolayısıyla kendisiyle diyalog içindedir.

    10- sanatımızda kıyamet kopmuştur. aktarılanlar kıyamet sonrasına aittir. hissizlik de fazla duygululuk da bu tempoda akar. orta yoktur.

    11- evrensel olana değil hücresel olana inanırız. tek bir hücrede olup biten her şey konumuz olma ihtimalini taşır.

    12- bu kurallara uymak kesinlikle zorunlu değildir. reddetmek buradan başlasın...
    ... the good son