bugün

bunun gibileri hastanelerde yedek parça olarak kullanacaksın. kendine hayrı yok...
k*rt yazar. nice nick hewal.
kalite desen kalite yok insanlık desen insanlık, tam bir troll.
Bir tane anlasilir, duzgun cumleli, tanimlayici enyrysi yokken hala daha yazar olabilen yazar. Sadece uludagda bu kadar rahatsin kardes keyfini cikar!
kürt ün biri işte.
(bkz: troll)
matematiğine hayran kaldığımın.

(bkz: atakürt/#14074984) "1890 yılı itibariyle selanikte 90 bin kişi yaşardı bunların 60 bini yahıdi 22 bini rum 18bini türk imiş soner yalçın bir kitabında böyle söyler?" *

abicim bak şimdi, 60+22+18=100, 90 bin kişi yaşarmış diyosun, verdiğin rakamlar 100 bin çıkıyor ne iş? kaynak götün mü yoksa abilerinden falan duyup ezberleyip buraya mı yazdın?

ayrıca (bkz: sözlük formatı)
(#16459596) yani o.
(#15817132) tespit diye buna denir, sen çok yaşa yazar.
(#12711975) ne diyor ulan bu dememi sağlayan yazarımsı. böyle düşünen insanlar var demekki. izmirli olmamama rağmen beni dahi çok rahatsız etmiştir.
13

1.yol

13'ü basamaklarına ayırıyoruz: 10 ve 3 diye.

10 x 3 = 30 + 10 = 40 yapar

2.yol

13'ün rakamlarını topluyoruz. 1 + 3 = 4

13'ü basamaklarına ayırmıştık. yukarıdan 10'u alıyoruz. 10 x 4 = 40 yapar
(#13139042) entrysi ile hala yazarmı? diye düşünülesi yazar varlık.
(#12729063)entrysi * ile formatın amına koymuştur.
Türk düşmanı yazar.
(#12194649) afiyet olsundur.
(#12194649) fornatın ebesini belleyen kişi.
13 yaşında olduğuna inandığım yazarımsı.
zavallı yazarcık.
türkleri ve türkiye'yi sevmeyen yazar.
8. nesil yazar.*
© copyright 2005 - 2026