bugün

8. nesil yazar.*
türkleri ve türkiye'yi sevmeyen yazar.
zavallı yazarcık.
13 yaşında olduğuna inandığım yazarımsı.
(#12194649) fornatın ebesini belleyen kişi.
(#12194649) afiyet olsundur.
Türk düşmanı yazar.
(#12729063)entrysi * ile formatın amına koymuştur.
(#13139042) entrysi ile hala yazarmı? diye düşünülesi yazar varlık.
13

1.yol

13'ü basamaklarına ayırıyoruz: 10 ve 3 diye.

10 x 3 = 30 + 10 = 40 yapar

2.yol

13'ün rakamlarını topluyoruz. 1 + 3 = 4

13'ü basamaklarına ayırmıştık. yukarıdan 10'u alıyoruz. 10 x 4 = 40 yapar
(#12711975) ne diyor ulan bu dememi sağlayan yazarımsı. böyle düşünen insanlar var demekki. izmirli olmamama rağmen beni dahi çok rahatsız etmiştir.
(#15817132) tespit diye buna denir, sen çok yaşa yazar.
(#16459596) yani o.
matematiğine hayran kaldığımın.

(bkz: atakürt/#14074984) "1890 yılı itibariyle selanikte 90 bin kişi yaşardı bunların 60 bini yahıdi 22 bini rum 18bini türk imiş soner yalçın bir kitabında böyle söyler?" *

abicim bak şimdi, 60+22+18=100, 90 bin kişi yaşarmış diyosun, verdiğin rakamlar 100 bin çıkıyor ne iş? kaynak götün mü yoksa abilerinden falan duyup ezberleyip buraya mı yazdın?

ayrıca (bkz: sözlük formatı)
(bkz: troll)
kürt ün biri işte.
Bir tane anlasilir, duzgun cumleli, tanimlayici enyrysi yokken hala daha yazar olabilen yazar. Sadece uludagda bu kadar rahatsin kardes keyfini cikar!
kalite desen kalite yok insanlık desen insanlık, tam bir troll.
k*rt yazar. nice nick hewal.
bunun gibileri hastanelerde yedek parça olarak kullanacaksın. kendine hayrı yok...
© copyright 2005 - 2026