bugün

en çok korktuğum konudur. beni engelleyen durumların başında gelir.
(bkz: sübhanallah kardeş ibretlik bir konu)
Cünup bir yere gitmek psikoloji bozar..Uğursuzluk getirdiğine inanılır ama aslın o tamamen psikolojiktir..herkese diyorum şu uçkurunuzu bırakın bi kenara da işinize bakın...
(bkz: sıçızlamak)
-oğulcum abdest alıpta gideydin bari
+anacım hamama gidiyorum nihayetinde, orda alırım.
-hadi selametle evladım
+anne ?
-efendim oğluşum?
+sence de bu diyalog çok saçma olmadı mı?
-banada öyle geliyor oğluşum.
+oldu o zaman, hadebayor..

(bkz: kırmızı)

(bkz: şafak sezer)
Çok tehlikeli bir meseledir. Hele de zina ise çakmağınızla eller ve ayaklarda birkaç deneme yapmanız, antremanlı gitmeniz tavsiye olunur.
(#11013061)
© copyright 2005 - 2026