bugün

(#21103385)sonuna kadar katılıyorum.
saygılı bi insan.*
(#18200874) Yaklaşık 15 yıldır kyk da kalmaktadır. Allah sabırlar versin.
her sabah entrylerini okumadan güne başlayamadığım über insan.
mikrop yayan bir hastalık.
yazar olanı da öyle.
Deri hastaligi. Adi gibi.
kas iskelet ve beyin gelişimini tamamlayamamış yazar, ergen olduğu konusunda sözlük neredeyse ittifak etmiş.
hoş gelmiş, neşat ertaş sevgisi olduğundan dolayı gani gani hoş gelmiş bir yazar.
dokuzuncu nesil uuser ve yazarı. klavyesine kuvvet. dileriz trollere yoğun bir ilgisi olmaz.***
yeni nesil, kalıcı olması dileği ile.
yeni bir yazar türü. hoooşşş gelmişş. pişman olmaz inşallah.
© copyright 2005 - 2026