bugün
- kadir inanır14
- sözlüğü bırakmak istemek7
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- true nun çaylak olması10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- seri gizli artı oy veren melek7
- yazarların iyi olduğu konular9
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- ciguli kral4
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- velvet26
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- kemalist dünya19
- feminist sloganı2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- savcı ile sevgili olan mafya2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- ktç abinin çaylak olması5
- ebu muhammed el culani4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dedehatun'un elleri2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi11
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması6
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 2026 dünya kupası25
- tavuk iskender4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
üçünü nesil yazar adayı. *.
(bkz: cumaya gittim gelecegim)
bir yerlerden çıkaracağım yazardır*. hoşgelmiştir.
çok etkileyici bir palyaço hikayesinin adıdır . (ağlayan palyaço)
kendisi gibi büyük bir yazar ile aynı sözlükte yazmaktan gurur duyuyorum , bence kendisi teomandan sonra türkiyedeki en büyük aydındır.
sabahki sabri denememin bir benzerini imdat ile gerçekleştirmiş azimli yazar.
(#1248026) ile nefis bir ayar veren yazar. tebrikler.
(bkz: the crying orc) *
yeni yıla uludağ sözlük'te girme kararı almış yazar...
(bkz: yeni yıla nasıl girersen tüm yıl öyle geçer)
not: 13.06.2007 02:36 'dan beri ilk entrym oldu... hmm...
(bkz: yeni yıla nasıl girersen tüm yıl öyle geçer)
not: 13.06.2007 02:36 'dan beri ilk entrym oldu... hmm...
ağlayan palyaço.. güldürmek için olan bir şeyin kendisinin hüzün yumağı olması.. aslında içi kanarken gülümseme durumuna bariz bir göndermedir, ironinin kralıdır.. pek de bilinen bir fotoğrafı vardır, çok da başarılıdır..
velhasıl nick seçimi olarak başarılıdır.
velhasıl nick seçimi olarak başarılıdır.
yeni yılın ilk entrysini giren yazar.
(bkz: mutlu yıllar)
(bkz: mübarek adam)
edit: tüh kaçırmış. e şimdi? mutlu yıllar temennisini geri mi alacağız? yoo, çatır çutur da mutlu yıllar.
(bkz: mutlu yıllar)
(bkz: mübarek adam)
edit: tüh kaçırmış. e şimdi? mutlu yıllar temennisini geri mi alacağız? yoo, çatır çutur da mutlu yıllar.
(bkz: soytarı perisi) *
sol frame'de nick'i $i$irilmeyen isyankar yazardır. *
karizmatik bir nicki olan yazar.
her tıklanan başlıkta nickinin görüldüğü yazar. sanırım olaylara aynı açıdan bakıyoruz. yazdıklarıyla saygı duyduğumuz yazar. *
#2808989 tek entrysiyle kalbimi calmis yazardir
deliyi gorunce pisan pisikolok. delirecek ama kismetse. adina inat simdilik neseli.
hakkında bu kadar entry girilince sözlüğe yeni gelen çıtır bağyan sandığım... ben...
çaylaklaştırılmış üçüncü nesil yazar.
1 haftalık çaylaklık dönemi boyunca dersleri kaçırmamış, sınıfın kapısından sözlükte olanları takip etmiş, ders notlarını arkadaşlarından almış yazar...
not: yine de "gel bak şurası pek mühimdi, kaçırdın, ben sana güzelce anlatırım" diyen, yazısı ve anlatımı düzgün bir kız arkadaş olursa "hayır!" demem, diyemem...
not: yine de "gel bak şurası pek mühimdi, kaçırdın, ben sana güzelce anlatırım" diyen, yazısı ve anlatımı düzgün bir kız arkadaş olursa "hayır!" demem, diyemem...
1 gün entrysine rastladım sözlükte nasıl da zekice!
2. entrysini okuduğumda gülmekten yanlışlıkla eksi oy verdim..
3 günlük hayatta kaç kez kahkaha atardık ki?
4 dörtlük yazar dedim o gün;
5i bir yerde takmalıydı bu palyaçoya..
6lı oynasam, çok param olsa,
7ğim önünde yemediğim ardımda olsa keşke.. olmadı ama..
8inci günümdü sözlükte hiç unutmam,
9 dakika güldüm bir entrysine tam.. ve o gün dedim ki;
10 numara palyaçoymuş bu adam. *
2. entrysini okuduğumda gülmekten yanlışlıkla eksi oy verdim..
3 günlük hayatta kaç kez kahkaha atardık ki?
4 dörtlük yazar dedim o gün;
5i bir yerde takmalıydı bu palyaçoya..
6lı oynasam, çok param olsa,
7ğim önünde yemediğim ardımda olsa keşke.. olmadı ama..
8inci günümdü sözlükte hiç unutmam,
9 dakika güldüm bir entrysine tam.. ve o gün dedim ki;
10 numara palyaçoymuş bu adam. *
sevmeyi bilmeyen, bilemeyen yazar...
10 kere demedim mi sana sevme
9 yar, sevme 9 yar...
8'de sefa,
7'de vefa olmaya zinhar, olmaya zinhar...
6 ile
5,
4 ile hiç başa çıkılmaz, başa çıkılmaz...
3'ün
2'si terk ede gör ta kala
1 yar, ta kala bir yar...
(bkz: on kere demedim mi sana sevme dokuz yar)
10 kere demedim mi sana sevme
9 yar, sevme 9 yar...
8'de sefa,
7'de vefa olmaya zinhar, olmaya zinhar...
6 ile
5,
4 ile hiç başa çıkılmaz, başa çıkılmaz...
3'ün
2'si terk ede gör ta kala
1 yar, ta kala bir yar...
(bkz: on kere demedim mi sana sevme dokuz yar)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar