bugün

ne yaptığı ,nasıl bir hizmet verdiği anlaşılamayan iletişim firması.Borçlulara ulaşmakta üstüne yok,bankaların sevdiği firma.
Akbank'ın alacaklarını tahsil etmesi için yetkilendirdiği firma. Eskiden insanlar tahsil edemediği borçlarını çek senet mafyalarını verir, onlar da borçluyu ölümle tehdit edip alacağı tahsil etmeye çalışır, tahsil ederse de alacaklıdan bunun karşılığında komisyon alırdı ya, haaa işte onlar ilkel zamanlarda kaldı. Şimdi firmalar tahsil edemediği borçları yasal olan alacak firmalarına paslıyorlar, onlar da sizi dosyayı avukata göndermekle tehdit edip borcu tahsil etmeye çalışıyorlar. Tahsil ederlerse komisyon alıyorlar. Aramızda şöyle bir diyalog geçmiştir;

-Artık dosyanız avukata intikal etti, çünkü cuma günü söz verdiğiniz tutarı yatırmadınız.
+Cuma günü trafiğe takıldım, bankaya yetişemedim. Sağlık olsun, avukat ulaşsın ödeme konusunda onunla konuşuruz.
-Tamam... artık bundan sonra muhattabınız biz değiliz, avukat size ulaşacaktır.
+Tamam hanımefendi ulaşsın, hallederiz.
-Eğer bugün gün içinde ödemeyi yapacaksanız işlemi durdurayım

işte böyle... Avukat olayını elinde bir korkutma aracı olarak kullanıyorlar.Avukata gitse kendileri belki de komisyonlarını alamayacaklar. O yüzden "hadi size bir şans daha vereyim" e giriyorlar *

Biraz önce de "borcunuza ilişkin adres tespiti, araç, maaş, gayrimenkul haciz işlemlerinin başlatılamaması için saat 17:00 e kadar bizi arayınız" diye mesaj attılar. işi biliyorlar *
© copyright 2005 - 2026